Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ihana Isa🌹  (Luettu 565 kertaa)

Poissa Lakimies111

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Ihana Isa🌹
« : Kesäkuu 08, 2025, 12:25:24 »
Taannoin minut yllätti alkavasta keväästä / kesästä, sekä hieman ehkä sen hetkisestä krapulasta johtunut seksin tarve. Nopeasti huomasin, että Ihana Isa sattui kuin sattuikin olemaan vierailulla Oulussa.

En ollut Isaa aiemmin tavannut, mutta hän oli jossain määrin somesta (lähinnä X) tuttu. Sain hänen somepreesensistään vaikutelman, että taidamme olla samanhenkisiä ihmisiä, joten päätin varata ajan tapaamiselle hänen kanssaan.

Tapaamisen sopiminen oli helppoa ja mutkatonta. Isan vastaanotto sijaitsi siistissä huoneistossa ydinkeskustassa.  Jännitin kovasti, sillä olin nähnyt Isasta kuvia, ja kyseinen leidihän on suorastaan syötävän hyvännäköinen😊

Kaunotar otti minut vastaan rennolla ja huumorintajuisella otteella. Jännitystäni helpottaaksemme juttelimme hieman mukavia, ja minulle jäi Isasta keskustelumme perusteella kuva erittäin fiksuna, ajattelevaisena sekä välittömänä ihmisenä.

Halailtuamme ja hipsuteltuamme toisiamme hetkisen sängyllä aloimme suudella. Isa on yksi parhaista suutelijoista, jonka olen saanut kokea.  :kiss: Ja minä olen kokenut useita. Vaatteet vähenivät ja Isan upea vartalo sekä leikkisän rohkea olemus tekivät vaikutuksen sekä minuun, että pikkukaveriini.

Isalla on upea,  tatuointien koristama, kaunis vartalo, jonka läheisyydestä sain nauttia. Voin rehellisesti todeta, että Isaa parempaa panoa saa hakea!

Kokemus tapaamisesta Isan kanssa oli loistava. Toisaalta, kun ajattelee, niin kyseessä on fiksu, kaunis ja upean vartalon omaava nainen, jolla on rakastajan taidot kunnossa. Positiivinen kokemus ei siis liene mikään ihme.

Suosittelen myös tilaamaan Isan Onlyfansin. Monipuolisen sisällön joukosta löytyy toinen toistaan innostavampia videoita, joissa Isan villimmästä puolestakin pääsee kurkistamaan ainakin pintaraapaisun verran.

Kohdelkaa tätä ihanuutta kuin kukkaa kämmenellä🌸
Toivottavasti tapaamme vielä toistekin!

T. Se nuori mies Oulusta, joka kyseli lupaa kirjoitella tänne😉