Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Koto-olon aikaan ehtii katsoa yhtä jos toista, mitä katsot?  (Luettu 4998 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Suosittelen YLEn tuotantoa ”Koukussa”, joka on mielestäni paras sarja mitä tässä maassa on tehty. Kantaa katsomista toistakin kertaa, meinas mennä koko päivä mutta piti rakentaa kissalle koirankoppi. Sen jälkeen sitten saunaan ja olutta, ja nyt olen täällä Seksisaitti-klubilla.
Joten, Koukussa on loistava. Yksi näyttelijä minua oksetti koko edellisen katsomisprosessin, ja nytkin se minua riepoo. Tässä kun odottelen Sohvaperunoita ja The Graham Norton Showta, YLE TV2, siellä pyörii joku sarja, ”Modernit miehet”, ja sama heebo hääri tuollakin: Juho Milonoff. Hän on todennäköisesti, minun ärsyyntymisen tasoani analysoiden, aivan loistava näyttelijä, koska roolinsa menevät mun ihon alle. Aina ärsyttää.

Onko mulla kohtalotovereita J. Milonoffin suhteen? Entäs kuka on nähnyt Koukussa?

https://areena.yle.fi/1-2313984?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2020, 10:22:55 kirjoittanut Shark »
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Ripa80

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koto-olon aikaan ehtii katsoa yhtä jos toista, mitä katsot?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2020, 19:35:30 »
Kyseessä on itseasiassa Juhon broidi Eero Milonoff. Hyviä sarjoja molemmat kyllä mun mielestä 👍🏻
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 29, 2020, 10:23:30 kirjoittanut Shark »

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Modernint Miehet 2. kausi.  ;D

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5297
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Katselen aina toisinaan Youtubea. Suosittelen paria kanavaa
Mehtamikko: https://www.youtube.com/channel/UCky2kJgj_iLvQPH0jyIcfTQ
Petruksen matkassa: https://www.youtube.com/channel/UCs5QeqSCoYQyTxeKp6uAa8w

Molemmat henkilöt ovat erämiehiä ja videoivat eräreissujaan. Tyypillisiä suomalaisia perusmiehiä. Mehtamikosta voisi sanoa sen että hällä on tapana lähteä reissuun niin pohjoiseen alueille, joissa ei pahemmin ole puita. (Josta tulikin mieleeni SW:n Samu jolla oli tapana tehdä reissuja UKK kansallispuistoon, mitähän miehelle kuuluu?) Mehtamikon videoiden laatu on korkeatasoista, on hyvin vertailtavissa vaikka Ylen tuotannon kanssa. Mehtamikon reissuihin kuuluu myös kalastus, tyypillisesti videolla on hetkiä jolloin Mehtamikko alkaa kalastaa ja kohta huomaa että kala on kiinni. Seuranta siirtyy toiseen kameraan joka on veden alla ja joka seuraa uistimeen tarttunutta kalaa. Varmastikin tuo temppu on helppo tehdä mutta itse en tiedä miten ja nuo kohtaukset vakuuttavat minut aina.

Petrus puolestaan ei pahemmin kalastele, hän vain retkeilee ja yöpyy retkillään metsässä. Petruksen juttelu on varsin leppoisaa seurattavaa, Petruksen kerronnassa on paljon ruuanlaittoon liittyvää asiaa, samoin majoittumiseen. Petrus antaa myös hyviä käytännön vinkkejä muille retkeilijöille.

Katselen toki muitakin juttuja Youtubesta mutta nuo kaksi on varsin rentouttavaa seurattavaa. En ole kummankaan "seuraaja" sen kummemmin, he laittavat videoita suhteellisen harvoin mutta niitä on vuosien aikana kertynyt ja aina toisinaan katson yhden tai useammankin näiltä kaveruksilta.

Jos jollakin on kivoja Youtube-löytöjä, olen kiinnostunut lukemaan niistä lisää.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5297
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Suosittelen YLEn tuotantoa ”Koukussa”, joka on mielestäni paras sarja mitä tässä maassa on tehty.
Tuo on niin vahvasti sanottu että päätin antaa Koukussa-sarjalle tilaisuuden ja katsoa siitä ainakin yhden jakson.
Jos itse yritän vastata kysymykseen "mikä on paras Suomessa tehty tv-sarja?", olen vaikeuksissa. Toisaalta suurena Antero Moisio -fanina voisin tarjota sarjaa Heikki ja Kaija (tai Rintamäkeläiset vaihtoehtoisesti), toinen mieleeni tullut tarjokas voisi olla mainio Ihmisten puolue.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Modernint Miehet 2. kausi.  ;D
Iikka Forss ja kumiasu.   ;D
Saitin Bud Spencer

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Kyseessä on itseasiassa Juhon broidi Eero Milonoff. Hyviä sarjoja molemmat kyllä mun mielestä 👍🏻

Voi ei, ja minä vielä mukamas tarkistin netistä. Anteeki Juho, sä oot ihq.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Suosittelen YLEn tuotantoa ”Koukussa”, joka on mielestäni paras sarja mitä tässä maassa on tehty.
Tuo on niin vahvasti sanottu että päätin antaa Koukussa-sarjalle tilaisuuden ja katsoa siitä ainakin yhden jakson.
Jos itse yritän vastata kysymykseen "mikä on paras Suomessa tehty tv-sarja?", olen vaikeuksissa. Toisaalta suurena Antero Moisio -fanina voisin tarjota sarjaa Heikki ja Kaija (tai Rintamäkeläiset vaihtoehtoisesti), toinen mieleeni tullut tarjokas voisi olla mainio Ihmisten puolue.



joey, katso Koukussa ja kerro mulle sitten.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Minä olen aivan huumaantunut
 
Syntinen
https://areena.yle.fi/1-4405133

Paratiisi, ihana 50-naisen rooli
https://areena.yle.fi/1-50287617

Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Modernint Miehet 2. kausi.  ;D
Iikka Forss ja kumiasu.   ;D

Ei ollut perus näkkileipää.  ;D

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Salattuja elämiä tulee katsottua. Varsinkin se täti, Ulla Taalasmaa on vallan mainio. Se on hirvee utelemaan mutta ei kuitenkaan kuuntele kun sille joku sattuu vastaamaan, vaan kysyy samaa asiaa uudestaan. Sillä on myös kristallipallo, millä se näkee jos ei nyt tulevaisuuden, niin ainakin vaihtoehtoisen tulevaisuuden. Se on myös kova juoruamaan ja levitteleen asioita, jotka tosielämässä tulkittaisiin fakenewseiksi.

Siis vallan mainio tyyppi kyselee ihan vitusti, muttakun joku kysyy siltä, se ei vastaa.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Tuo Paratiisi mikään ulkomainen sarja ole. Osin Espanjassa kuvattu, mutta Ylen pohjattomasta rahavarannosta rahoitettu.

Maailmoiden sota sarjaa tullut pari jaksoa katsottua, mutta se tälle ajalle tyypillinen yli-inhimillinen näkökulma oksetti sen verran ettei pystynyt enään tämän päiväistä kolmatta jaksoa katoa.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 28, 2020, 22:15:47 kirjoittanut M.U. Tiainen »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Hienointa maailmassa VOI olla, että nauraa omalle postaukselleen.
(Mikä vtun url?)
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
^ Voihan sen noinkin tulkita. Syy mieltäsi järkyttäneeseen hymiöön kuitenkin on varsin arkipäiväinen tai siis viinanhuuruinen lauantai ja epäonnistunut muokkaus yritys, missä ajattelin muokata sanaa: katoa muotoon katsoa. Tulin ilmeisesti klikanneeksi muokkaa sijasta lainaa ja tuli ns. tuplat.

Mielestäni virnistys on kivempi katsoa kun joku viiva tai tuplapostaus. Mutta sehän on vaan meikäläisen mielipide.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Sen verran täytyy lisätä että reaalimaailmassa viiva on ihan jees ja tuplatkin ihan kivoja.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5297
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Suosittelen YLEn tuotantoa ”Koukussa”, joka on mielestäni paras sarja mitä tässä maassa on tehty.
Tuo on niin vahvasti sanottu että päätin antaa Koukussa-sarjalle tilaisuuden ja katsoa siitä ainakin yhden jakson.
Jos itse yritän vastata kysymykseen "mikä on paras Suomessa tehty tv-sarja?", olen vaikeuksissa. Toisaalta suurena Antero Moisio -fanina voisin tarjota sarjaa Heikki ja Kaija (tai Rintamäkeläiset vaihtoehtoisesti), toinen mieleeni tullut tarjokas voisi olla mainio Ihmisten puolue.



joey, katso Koukussa ja kerro mulle sitten.
Katsoin juuri ekaa jaksoa, noin puoliväliin. En innostunut siitä, en katso enempää.

Poissa Veturimies

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Koto-olon aikaan ehtii katsoa yhtä jos toista, mitä katsot?
« Vastaus #17 : Maaliskuu 29, 2020, 21:42:46 »
Netflixistä kannattaa tsekata Tiger King. Uskomaton tarina.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Koto-olon aikaan ehtii katsoa yhtä jos toista, mitä katsot?
« Vastaus #18 : Maaliskuu 30, 2020, 16:15:13 »
Modernit miehet on kyllä hauska. Aloin vasta katsella sitä nyt maaliskuussa toisella tuotantokaudella. Mutta onneksi se ensimmäinen tuotantokausi löytyy yle areenasta. Olen löytävinäni roolihahmoista myös sellaisia piirteitä, joita täällä seksisaitilla olen muutamissa turskaveljissä ollut havaitsevani  :).

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7779
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Koto-olon aikaan ehtii katsoa yhtä jos toista, mitä katsot?
« Vastaus #19 : Maaliskuu 30, 2020, 17:37:19 »
Paratiisi on vakuuttava kotimainen sarja, kuten taisin jo toisessa ketjussa mainitakin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi