Minulla oli nuorena miehenä romanssi yhden **** ry:n kilpatanssiseuran naisen kanssa. Aila oli menestynytkin aika hyvin kilpatanssijana. Halusin oppia lavatansseja. Hän oli innokas opettaja kyllä. Minun rytmitaju ei jotenkin ole kovin hyvä ja se oppiminen oli vähän haastavaakin. Mutta kyllä minä ihan kohtalaisen hyväksi lavatanssijaksi kuitenkin opinkin. Tango on minun suosikkitanssini. Siinä on jotakin niin eroottista läheisyyttä. Treenattiin aina kämpilläni ja pikku hiljaa kamppeet väheni. Lopulta oltiin jo aivan alasti. Se oli kyllä hyvin intiimiä tanssin opiskelua. Pidin siitä kovasti. Tanssitunti päättyi aina gyynekologisiin tutkimuksiin. Aila oli entisenä kilpatanssijana hyvävartaloinen ja notkea. Aina litimärkä ja halukas. Olin juuri ostanut vasta ilmestyneen Röyhkän Ihmelapsi lp-levyn. Alasti lähekkäin tanssittu Tuntemattomalle oli aina se viimeinen pisara. Sen jälkeen tanssin harjoittelu vaihtui sänkyjumppaan. Pyrin käymään vieläkin kesäisin ainakin kerran kesässä lavatansseissa. Mutta nyt minulla on housut jalassa ja tanssipartnerilla aina kellohame päällä .
Jos joku ei tiennyt, niin musiikki on mulle iso kink. Voin itseasiassa saada ihan orgasmin kuuntelemalla tietynlaista musiikkia, jos uppoudun siihen tarpeeksi.