Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: kysymys palveluntarjoajajille: bordelli, itsenäinen yrittäjä, molemmat  (Luettu 1234 kertaa)

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Mikäli ajatellaan, että bordellit laillistettaisiin Suomessa, niin mikä olisi silloin pääasiallisin palvelumuotonne:
1.kokoaikaisesti palveluni bordelleissa
2 vain itsenäinen yrittäjä
3 molemmat
Kertokaa myös perustelut valinnalle.

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
Mä olen sanonut ennenkin että kiinnostaisi kokeilla bordellissa työskentelyä.

Voisin kokeilla, mikäli bordelli tarjoaa seuraavat asiat:
- turvapalvelut
- asialliset puhtaat tilat, mitä ei tarvitse itse siivota
- lakanat ja pyyhkeet kaikille asiakkaille
- markkinointi ja asiakashankinta

En kuitenkaan varmaan tekisi sitä pelkästään vaan tekisin pääasiassa itsenäisenä yrittäjänä. Nimittäin siinä vaiheessa, kun bordelliyritys saa laillisesti vuokrata toimitilan seksin myymiseen, niin todennäköisesti saisin myös minäkin itsenäisesti sen tehdä.
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Tarkoititko siis bordelli yrittäjyyttä ja itsenäistä toimintaa bordellitoiminnan lisäksi ?

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
En perustaisi bordellia. Tarkoitin että jos bordelliyritys saa laillisesti vuokrata toimitilan seksin myymiseen, niin silloin olettaisin sen olevan laillista myös itsenäiselle yksinyritäjälle. Voihan se toki olla, että lain säätäjät olisivat sillä tavalla perseestä, että säätäisivät bordellitoiminnan ja yksinyrittäjän eriarvoiseen asemaan.
💎 Yllätyskäänne: Espoo 10.-12.6. Tää on ainoa mahdollisuus tavata pk-seudulla ennen heinäkuuta!💎

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
Jos olisi jokin kiva bordelli, tekisin varmaan muutoin itsenäisesti ja kävisin siellä ehkä päivän-pari joka työviikko, lähinnä kollegoita nähdäkseni. Horoilla vaan on kaikista elämässäni kohtaamista työkavereista parhaat jutut 😁

Mutta mistäpä tuota tietää testaamatta, voi olla että tykästyisin ilotalohommiin täysin.
Ahvenanmaalla 9.-11. heinäkuuta 🌞

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Ilotalotöissä tai itsenäisesti, pääasia että tarjoilette aina ILOISIN mielin ja yhteistyöllä näitä palveluja meille innokkaille miehille. Molempia palvelumuotojahan luonnollisesti tarvitaan. 8) 8) 8)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Itse en käytä bordelleja. Siinä on sellainen asia että minua ei ole ikinä kiinnostanut istua ja katsella tarjontaa toisten runkkareiden kanssa. Tästä syystä olen aina suosinut yksityistä tarjontaa tai sivustoa joka hoitaa haluamani naisen koputtamaan hotellinhuoneeni ovea.

Tosin voisin olla bordellissa ovimiehenä, kokkina, tiskillä tai talonmiehenä. Juurikin siitä syystä että huorilla on ylivoimaisesti parhaat jutut.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
Tosin voisin olla bordellissa ovimiehenä, kokkina, tiskillä tai talonmiehenä. Juurikin siitä syystä että huorilla on ylivoimaisesti parhaat jutut.

Sitten kun mun kelobordelli Tunturi-Lapissa on pystyssä niin saat tulla hoitaan vaikka nuo kaikki hommat 🦾
Ahvenanmaalla 9.-11. heinäkuuta 🌞

Poissa dueerre

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
Toivotaan yhdessä, että se bordelli avataan mahdollisimman pian. Bordellin avaamisia sitten muuallekin Suomeen. :weightlifting: :sheep: :inlove:

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta

Sitten kun mun kelobordelli Tunturi-Lapissa on pystyssä niin saat tulla hoitaan vaikka nuo kaikki hommat 🦾

Luin ensin, että kelabordelli. Toki sellainen olisi hieno. Voisi hakea kelakorvaukset käynnistä. Tai ehkäpä oikein kelabordelli hakisi ne puolestani, kuten isommat lääkäriasemat yms.