Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hierontahintakeskustelu 2025  (Luettu 3711 kertaa)

Poissa Maximilian

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Hierontahintakeskustelu 2025
« : Toukokuu 25, 2025, 14:19:42 »
Haluaisin kuulla palvelunkäyttäjiltä, miksipä ei tarjoajiltakin mielipiteitä ja kokemuksia hierontapalvelujen hinnoiytteluun.

Hieronta sisältäen onnellisen lopun -konsepti siis keskustelun aiheena

Pari vanhaa tuttua hierojaa tekee edelleen 50€ hinnalla hyvää työtä, noin puoli tuntia kerrallaan.

Luulen, että hinta koskee vain pitkään käyneitä. Muilta veloittavat arvioni mukaan 70-80€.

Tuo 50€ on mielestäni erittäin halpa.

60-70€ kategoriaa on melko paljon, ainakin pääkaupunkiseudulla tarjolla. Mielestäni edelleen kohtuu hintaista.

80€ tarjoajia on minun kokemukseni mukaan 100€ seksistä veloittavat pt:t , jotka sitten vähän edullisemmin toteuttaa hierontaa. 80€ on itselle sellainen hankala hinta; tavallaan odotan jotain 'extraa' , mutta samalla ymmärrän, ettei tuohon hintaan voi paljon vaatia.

100€ tasarahan olen valmis maksamaan, jos mielii siinä hetkessä poikkeuksellisen nättiä ja usein nuorempaa (18-25-vuotiasta) hierojaa.

150€-200€ olen pari kertaa maksanut ja rahoille on tullut vastinetta. Ei mikään jokaviikkoinen arkijuttu, mutta toisinaan kiva palkita itseään. Toki odotukset jo 159€ kohdalla korkealla. Toki 150€+ hinnoissa maksetaan ajasta ja kiireettönyydestäkin.

Mitä mieltä muut?

Poissa Transuchaser9000

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hierontahintakeskustelu 2025
« Vastaus #1 : Toukokuu 25, 2025, 14:43:27 »
Hieronta ja vatkaus konsensus tuntuisi olevan 70 äyrin paikkeilla tunnilta. Se on tosijjaan karvalakkimalli ilman mitään lisävarusteita ja siltä se vähän tuntuukin. Jos tuota enemmän tahtoo pt suorituksestaan niin sitten saakin olla piruettia ja torvisoittokuntaa mukana, että pörssin nyörit löystyy.

Kuten mainitsit niin tasarahalla pääsee panohommiinkin joten sen verran on turha pyytää perus hanskauksesta.

Toi Femme fatalen tupla-lingam paketti kuulostaa sinänsä erikoiselta, kun siinä saa vähän niinkun kahdet kyydit, mikäli omat tatit ja nyytit jaksavat ja kaupanpäällisenä sitten se tunti ihan oikeaa hierontaakin.

Oi niitä aikoja, kun katjaltakin sai hieronta/eturauhaskäsittely/loppurentoutuskombon 60e. Hymyilemällä sai vesilasillisen ja suklaakarkinkin päälle.

Ihan jostain raivorunkusta vailla hierontaa voos jonku 40e maksaa, ihan vaan ettei tarvis tuotakaan ite tehdä.

-TC9K

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : Toukokuu 25, 2025, 14:55:10 »
Asiallinen ja pätevä tavanomainen hieronta (ilman mitään ekstroja) maksaa jotain 50-100€ tunti. Riippuen mistä hankkii.

Lisät siihen päälle ... varmaan jotain lisää.

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #3 : Toukokuu 25, 2025, 16:03:24 »
Kun haluan hierojan niin siihen otan vakkari urheiluhierojan. Hinta on 60€/45min. Ei tarjoa palveluitaan tosi eskossa tai st sivuilla.

Jos sitten haluan intiimiä hyväilyä, b2b tyylistä "hierontaa" tai ylipäätään öljyllä hyväilyä niin valitsen jonkun kivan Aasian neidon. Sisällöstä ja ajasta riippuen 60-100€ ja siihen monesti pikku tippi päälle

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #4 : Toukokuu 25, 2025, 18:05:42 »
Jos ajattelee hierontoja näin normaalilla tavalla niin oli se sitten klassinen- tai urheiluhieronta niin hinnathan kulkevat siinä 35€/puoli tuntia ja aina kympin nousulla per. 15 minuuttia.
Sitten kun lisätään hierontaan vaikka rentouttava käsittely tai vaikka infrapunan käyttö tai muu lämpökäsittely niin hintaan lisätään jälleen noin 5-10€ lisää.
Ja siihen vielä jokin mukava eteerinen öljy niin ollaankin jo hinnoissa 40-50€/puolituntia ja jälleen kympin korotus vartista.
Sitten on tietenkin paketti hintoja esim. 100€/60min ja sisältää vaikka kaikki nuo edellä mainitut asiat.
Joten kun miettii, että jo "normaaleilla" hieronnoilla hinnat saadaan ihan helposti nostettua ylöspäin pienellä "luxus" käsittelyllä niin ehkä se onnen luxus on ihan perusteltu siiheen päälle hierojan päättämällä hinnalla. Eli nopealla laskulla noin 30-50€ lisää ja voi olla enemmänkin? Kuulostaa järkevältä mielestäni kun puhutaan ns. spesiaali käsittelystä.
Itse en tosin osaisi hinnoitella omaan hierontaani onnellisen lopun hintaa mutta eipä niitä ole kukaan koskaan kysellytkään.
Everyone deserves a Mieskarkki-kalenterin🌹♥️🌹

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Toukokuu 25, 2025, 18:38:50 »
Onneksi asun kaupungissa, mistä löytyy hierojakoulu.
Opettajilta hieronta 40€/50min

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Toukokuu 25, 2025, 18:59:01 »
Tunti vai puoli? Tunnin hinta onnellisella lopulla lähtee satasesta ja vähän päälle. Tissit/pimpit paljaana ja B2B nostaa vähän hintaa. Perushinta tunnista 150e ja sitä kalliinpi mahdollinen jos on jotain spesiaalia. Kipuraja 200e tunnista ja silloin pitäisi päästä panemaankin. Kallein hinta hieronnalle mitä nähnyt oli 100e 20minuutista. Ei ollut ammattihieroja (domina) ja ei ollut B2B ja hierojan varustus PVC-asu. En kätellyt.

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Toukokuu 30, 2025, 12:44:21 »
Tälleen palveluntarjoajan näkökulmasta en voi laittaa suoria hintoja koska se on vissiin kielletty, mut noista sun listauksesta oon kyl siel kalliimmassa päädyssä. Viime vuosi oli eka yrittäjänä ja asiakkaita riitti niin hyvin et päätin nostaa hintoja ettei tuu burnout 😅😅
Ja tiedän varsin hyvin kotimaisten kollegoiden hinnat täällä Turussa ni totesin et en mä haluu sen halvemmalla myydä ku tiesin että on muutama ässä hihassa.
Kaikki asiakkaat on tosi tyytyväisenä lähteneet ja osa viel sanonut et oon livenä kauniimpi ku kuvissa. 😇✌️ Vaikka ikää on yli 30 ni kroppa on enemmän parikymmpisen luokkaa.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Toukokuu 30, 2025, 14:21:35 »
Onneksi asun kaupungissa, mistä löytyy hierojakoulu.
Opettajilta hieronta 40€/50min

Siihen palveluun tuskin kuuluu onnellinen lopetus 😅
Eli vertaat siis hintoja kahdesta eri asiasta keskenään. Sama ku vertaisit omenat versus päärynät. Normihieronta ja eroottinen hieronta on eri tyyliset palvelut vaikka pystyn kyllä niiden yhdistelmääkin tekemään.
Oma studio Turkkuses

Poissa Kunnollinen Tullimies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Toukokuu 31, 2025, 08:10:23 »
Kaikki asiakkaat on tosi tyytyväisenä lähteneet ja osa viel sanonut et oon livenä kauniimpi ku kuvissa. 😇✌️ Vaikka ikää on yli 30 ni kroppa on enemmän parikymmpisen luokkaa.
En halua ilkeillä mutta...miten yo. liittyy hintakeskusteluun? Mitä se turskaa liikuttaa onko hierojalla kauniit kasvonpiirteet tai nuorekas kroppa kun puhutaan HIERONNASTA? Hieronnassa käsitaidot on se juttu. Siksi turska voi lähteä hieronnasta kotiin tyytyväisenä asiakkaana vaikka hieroja olisi ollut viis kuus tai seitenkymppinen " pullea mummeli ". Tällä saitilla on vankka kysyntä vanhemmille hierojille kuten varmaan huomasitkin ja sille on syyt. He ovat erinomaisia hierojia. Ja usein heillä tunnin palvelu on lähempänä kahta ruskeaa seteliä eikä neljää ruskeaa seteliä.

En halua vähätellä ulkonäköäsi kroppaasi tai osaamistasi jota sinulla varmasti on. Mutta oli pakko tarttua. Ulkonäkö kun on meille hieronnanystäville sekundäärinen asia. Ps hieno juttu että asiakkaita riittää. Silloin olet todennäköisesti hinnoitellut oikein.

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #10 : Toukokuu 31, 2025, 08:42:10 »
Jos luet uudestaan ketjun aloitusviestin niin siinä keskusteltiin hieronnoista joihin sisältyy onnellinen lopetus. ERITTÄIN moni asiakas on sitä sanonut, että nimenomaan pt:n ulkonäöllä on paljonkin merkitystä sille kokemukselle.
Ja moni on muissa keskusteluissa sanonut että on valmis maksamaan sen ulkonäön ja iän perusteella enemmän.
Ja todellakin tajuan että monet tykkää iäkkäämmistä ja kaikkia ei kiinnosta pt:n ruumiinrakenne. Ehkä mulle sit on valikoitunut sellaiset joita kiinnostaa. Enkä mä ratsasta pelkästään ulkonäöllä vaan olen tehnyt hierontatyötä kahdeksan vuotta fysioterapiayrityksissä, joten käden taidoista ei ole puutetta. ;)

En halua ilkeillä mutta...miten yo. liittyy hintakeskusteluun? Mitä se turskaa liikuttaa onko hierojalla kauniit kasvonpiirteet tai nuorekas kroppa kun puhutaan HIERONNASTA? Hieronnassa käsitaidot on se juttu. Siksi turska voi lähteä hieronnasta kotiin tyytyväisenä asiakkaana vaikka hieroja olisi ollut viis kuus tai seitenkymppinen " pullea mummeli ". Tällä saitilla on vankka kysyntä vanhemmille hierojille kuten varmaan huomasitkin ja sille on syyt. He ovat erinomaisia hierojia. Ja usein heillä tunnin palvelu on lähempänä kahta ruskeaa seteliä eikä neljää ruskeaa seteliä.

En halua vähätellä ulkonäköäsi kroppaasi tai osaamistasi jota sinulla varmasti on. Mutta oli pakko tarttua. Ulkonäkö kun on meille hieronnanystäville sekundäärinen asia. Ps hieno juttu että asiakkaita riittää. Silloin olet todennäköisesti hinnoitellut oikein.
Oma studio Turkkuses

Poissa Pioneeri

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #11 : Kesäkuu 02, 2025, 22:37:06 »
Jos luet uudestaan ketjun aloitusviestin niin siinä keskusteltiin hieronnoista joihin sisältyy onnellinen lopetus. ERITTÄIN moni asiakas on sitä sanonut, että nimenomaan pt:n ulkonäöllä on paljonkin merkitystä sille kokemukselle.
Ja moni on muissa keskusteluissa sanonut että on valmis maksamaan sen ulkonäön ja iän perusteella enemmän.
Ja todellakin tajuan että monet tykkää iäkkäämmistä ja kaikkia ei kiinnosta pt:n ruumiinrakenne. Ehkä mulle sit on valikoitunut sellaiset joita kiinnostaa. Enkä mä ratsasta pelkästään ulkonäöllä vaan olen tehnyt hierontatyötä kahdeksan vuotta fysioterapiayrityksissä, joten käden taidoista ei ole puutetta. ;)

En suoraan sanoen ymmärrä eroottista hierontaa jossa suorittajana on mummeli, ellet sitten itse ole vanhempi ukkeli.

Hieronta, ja eroottinen hieronta on minulle ihan eri asioita. Hieroja saa olla vaikka mörökölli, eroottinen hieroja pitää olla eroottinen.

Jokainen hinnoittelee palvelunsa miten haluaa. Mutta on sillä pimpalla kuitenkin omassa maailmassani se satasen arvo vähintään. Siten esim. 150 euroa puolen tunnin pelkästä hieronasta on vähän hassua. Jos samalla rahalla saa tunnin ajan esim. Femme Fatalesta joka on varmasti Suomen huippua tällä hetkellä.
Aina etsimässä