Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: M Merry jumbo  (Luettu 1734 kertaa)

Poissa jokutunnus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
M Merry jumbo
« : Toukokuu 19, 2025, 19:52:19 »
Onko kokemuksia? Naapuri sivulla ilmoitus. Vantaan suunnalla vaikuttaa...

Poissa Gynther

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: M Merry jumbo
« Vastaus #1 : Toukokuu 22, 2025, 14:04:55 »
Sen verran kokemusta, ett ilmottelee RE sivuilla Marya nimellä, Vantaa. Ja kämpässä sitten toinenkin eli Maya Naughty. Ja joskus kolmaskin eli Meliissa.

Silloin kun Mayan luona useita kertoja vierailin, kysyin kerran myös duoa Maryan ja Mayan kesken, mutt ei ainakaan silloin onnistunut.

En oo pitkään aikaan kämpässä vieraillut. Mulle tuli täyteen ilmapiiri, missä toisia "korvia" on ohuiden seinien takana (tai liukuovien). Jotenkin se vaan syö tota maksettua tunnelmaa, ei voi mitään.

Niin ja ne M Merry`n kuvat ei sitten oo aitoja. Mutt Maryan on siellä RE:ssä. Samoin Maya Naughty`n RE kuvat on aitoja.

Poissa jokutunnus

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2025, 19:29:32 »
Kiitoksia paljon näistä. Vähän epäilyttävältä vaikutti - ja osaan nyt sitten jättää välistä. Ei kuulosta mitenkään lupaavalta.

Poissa Avaruusmies

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2025, 19:35:38 »
Kiitoksia paljon näistä. Vähän epäilyttävältä vaikutti - ja osaan nyt sitten jättää välistä. Ei kuulosta mitenkään lupaavalta.

Käy siellä Mayn luona. Upea kroppa.

Poissa Gynther

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #4 : Toukokuu 30, 2025, 16:36:02 »
Niin on upea kroppa, ja parhaat ehkä kellään koskaan näkemäni ja kourimani rinnat. Mun makuun ei vois parempia olla.

Mutt ei tuu mentyä niitä silittämään, ku on niitä muitakin tyttöjä kämpässä, ja varsinkin, kun sen etukäteen tiedän, ni ei tuu mentyä.

Toi muiden PT:den läsnäolo tekee hommasta aina vähän liukuhihnamaista ja turhan "asiakas-palveluntarjoaja"-meininkiä. En mä tietenkään tarkoita, ett tyttöjen pitäis olla kämpässä yksin ja saasda kymmenen spontaania orkkua joka turskan kanssa päivittäin, mutt kuitenkin mitä tarkoitan, ni toi toisten tyttöjen paikallaolo syö väistämättä sitä tunnelmaa. 

No, onneks saa täällä maksajapuolella päättää meneekö noihin vai ei.