Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ValerieTrans  (Luettu 2100 kertaa)

Poissa dadayaya

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
ValerieTrans
« : Toukokuu 19, 2025, 19:40:44 »
Oliko tämän hottiksen kanssa joku? Haluaisin kuulla palautetta

Poissa Johnnysix24

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: ValerieTrans
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2025, 23:12:46 »
Meikäläinen tapasi viime kesänä hänet ja oli kyllä todella kuuma tapaaminen. Puhui tuhmia, imetti ja molemman puoliset panot. Pitkään pitänyt mennä uudestaan, ja jonkun aikaa ei ollutkaan ilmo aktiivinen, joten hienoa nähdä että uusien kuva kera tullut takaisin. Täytyy käydä vierailulla  :inlove:  :blowjob:

Poissa dadayaya

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2025, 23:21:16 »
Meikäläinen tapasi viime kesänä hänet ja oli kyllä todella kuuma tapaaminen. Puhui tuhmia, imetti ja molemman puoliset panot. Pitkään pitänyt mennä uudestaan, ja jonkun aikaa ei ollutkaan ilmo aktiivinen, joten hienoa nähdä että uusien kuva kera tullut takaisin. Täytyy käydä vierailulla   

Kuinka paljon hänen palvelunsa maksavat, en vain tiedä paljon näistä uusista asioista.

Poissa Happomähönen

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Toukokuu 20, 2025, 08:39:02 »
Pitäisi tällä viikolla käydä vierailulla. Onko tietoa onko niin timmissä kunnossa kuin kuvat antaa ymmärtää?

Poissa Asger

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #4 : Toukokuu 20, 2025, 13:38:55 »
Olen pari kertaa käynyt, erinomainen palveluasenne, sekä hyvässä kunnossa upealla kropalla ja kullilla. Aina olen lähtenyt iloisena ja tyytyväisenä tapaamisen jälkeen. Kaikki palvelut kumin kanssa, myös oraali. Suosittelen kyllä tätä upeeta kotimaista naista.

Poissa PekkaM

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Toukokuu 24, 2025, 17:06:52 »
Olisiko kenelläkään hänelle vaihtoehtoista yhteystietoa kuin kik? Arvostaisin, jos voisin saada vaikka yksityisviestillä.

Mun kik on niin jumissa, että viestit ei oikein liiku mihinkään. En tiedä miksi.