Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuinka saat naisen laukeamaan nopeasti  (Luettu 2783 kertaa)

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuinka saat naisen laukeamaan nopeasti
« Vastaus #20 : Toukokuu 17, 2025, 16:57:17 »
Laukeamisessa, niin miehillä kuin naisilla, suurimmaksi osaksi tarvitaan "henkistä" sopivaa tilaa (esim. kiihottava tilanne, turvallinen olo, joku oma kinkki, ...), mutta yleensä myös fyysistä komponenttia myös.

Naisilla, ainakin yleisen käsityksen mukaan, tuo "henkinen" osuus on vielä tärkeämpi kuin miehillä.

Toki, innovatiiviset insinöörit ovat jo yli sadan vuoden ajan pyrkineet keksimään edes leluja, joilla fyysisen komponentin voimaa voisi yrittää lisätä, yli sen mitä normaali mies pystyy omalla kehollaan tuottamaan ... (e.g. https://embryo.asu.edu/pages/medical-vibrators-treatment-female-hysteria)
"In 1869, American physician George Taylor patented one of the first medical vibrators called The Manipulator. Patients sat on a padded table with a hole cut out to reveal their lower abdomen, through which a vibrating sphere massaged the woman’s genitals. Because the apparatus was large, heavy, expensive, and coal-powered, large spas and physicians with large practices primarily purchased and maintained the devices for their guests and patients."

Näistä moderneista (eivät vaadi hiilen polttamista, ilmastoystävällisiä!) leluista, oman kokemuksen perusteella:
- "Hitach Magic Wand" (ei enää saatavilla, Hitach ei halua olla seksilelujen tuottaja), mutta siitä on paljon oikein hyviä kopioita.
- Satisfyer (se ilmanpaineenvaihteluun perustuva)

Ovat kummatkin sellaisia, joilla perusturvallisessa tilanteessa, vaikka ei itse adonis tai unelma olisikaan, voi varsin luotettavasti saada jopa ennestään tuntemattoman naisen laukeamaan. Erityisesti tuo Magic Wand.

On niitä muitakin hyviä, uskon, mutta vain noita hyväksi yleisesti tunnustetuista on tullut kokeiltua, joten vain noita voin oikeasti suositella kokemuksen perusteella.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2025, 17:01:26 kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri »

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #21 : Toukokuu 17, 2025, 17:35:12 »
Miten ammattilaiset, saatteko helposti asiakkaan kanssa vai joutuuko joskus feikkaamaan?

Mä olen helppo. Jos tunnen oloni turvalliseksi (poka on asiallinen, puhdas ja hellä) ja seksikkääksi (omien korvien välissä tämä vipu) niin kiihotun ja laukean helposti ja yleensä useamman kerran, jos miehellä joko on käsitystä siitä mitä on tekemässä, tai osaa noudattaa ohjeita.

En juurikaan nykyään feikkaa koska en koe, että siinä olisi mitään järkeä.

Mitä tulee parisuhdeseksiin niin se on kokonaan toinen juttu. Siitä on kauan aikaa kun olen ollut tekemisissä velvollisuusseksin kanssa, enkä siihen tilanteeseen enää halua. Kun parisuhteessa on vähänkään mitään mikä kiristää tai stressaa niin kiihottuminen ja laukeaminen ei enää olekaan niin helppoa vaikka haluaisi laueta. Pahimmassa tapauksessa se ei onnistu edes omin käsin. Siinä ei auta tekniikkavinkit kun se ei ole enää kiinni siitä ollenkaan, vaan henkisestä puolesta, jota ei ratkaista hetkessä eikä helposti.
💎 Kotka 2.-4.6. 💎

Poissa panic0

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #22 : Toukokuu 17, 2025, 20:24:59 »
Olen saanut useammankin PT:n laukeamaan, mutta yleensä otankin 2 h ajan, jotta voin rauhassa antaa nautintoa myös vastapuolelle. Nautin kaikista eniten, kun myös toinen nauttii. Jos huomaan, ettei toinen koe oloaan turvalliseksi tai ei nauti (huomaahan sen jos ei vaikka klitoris turpoa), niin fiilis menee äkkiä itselläkin. Rauhassa hyvä tulee.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #23 : Toukokuu 17, 2025, 20:30:55 »
^ Ongelma näissä laukeamistavoitteissa on se, että PT:t haluavat tehdä töitä ja tienata myös silloin kun itseä ei paneta. Ja PT:t varmaan siis yleisesti toivoo, että asiakkailla ei olisi mitään toiveita tyydyttää heitä. Helpoin asiakas välittää vain omasta tyydytyksestään.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa panic0

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : Toukokuu 17, 2025, 20:56:20 »
^Osa varmaan toivoo, ettei heitä huomioida tai yritetä saada nauttimaan, mutta sitten eivät ole mua varten sellaiset. Ehkä olen sitten vaan onnistunut valikoimaan hyviä kokemuksia, on toki muutama liukuhihnakin sattunut kohdalle. Eipä tartte mennä sellaisille enää uudestaan.

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #25 : Toukokuu 17, 2025, 21:03:17 »
Olen saanut useammankin PT:n laukeamaan, mutta yleensä otankin 2 h ajan, jotta voin rauhassa antaa nautintoa myös vastapuolelle. Nautin kaikista eniten, kun myös toinen nauttii. Jos huomaan, ettei toinen koe oloaan turvalliseksi tai ei nauti (huomaahan sen jos ei vaikka klitoris turpoa), niin fiilis menee äkkiä itselläkin. Rauhassa hyvä tulee.

Tuokin on niin suhteellista, mikä turpoaa ja mikä ei.
Mulla käy monia asiakkaita, joilla ei seiso eli kulli turpoa, mutta suikkarilla saadaan helpostikin siemenet ulos.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Kyybel

• Sr. Member
« Vastaus #26 : Toukokuu 17, 2025, 21:07:59 »
Tähän en osaa kyllä sanoa kuin että annan täydet 71% ja katson mihin se riittää...
Mielestäni tuo jo Annankin mainitsema feikkaus on täysin tyhjänpäiväistä touhua.
Siinähän ei käy muuta kuin jälkeenpäin luulee olevansa suurikin panomies ja kun seuraava kerta eri naisen kanssa tulee kohdille niin toinen ihmettelee, että mitäköhän helvettiä tuo touhuaa tuolla haarovälissä...

Ja lisättäköön vielä, että se mikä toimii jonkun kanssa ei välttämättä toimi toisen kanssa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2025, 21:09:35 kirjoittanut Kyybel »
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #27 : Toukokuu 17, 2025, 22:46:31 »
Tuokin on niin suhteellista, mikä turpoaa ja mikä ei.
Mulla käy monia asiakkaita, joilla ei seiso eli kulli turpoa, mutta suikkarilla saadaan helpostikin siemenet ulos.

Miehelläkin kiihotukset ja orgasmit on monitasoisia. Kiihotus voi tapahtua ilman seisokkia, siemenet voivat lentää ilman todellista orkkua, orkku voi tulla ilman siemensyöksyä, orkku on voi aiheuttaa euphoriaa tai olla aiheuttamatta. Ja kaikkia sekoituksia näistä.

Seksin seuraukset voivat olla monenlaisia. Joskus hyvästä seksistä ei seuraa mitään, joskus keskivertoseksi voi aiheuttaa seksiunia ja euforiaa jälkeen päin.

Missään nimessä ei pidä luulla, että jos mällit lensi, että nyt mies on saanut tyydyttävää seksiä. Mutta jos saa jotain ääntä tulemaan suusta ulos, ollaan aika lähellä hyvää seksiä, vaikka toisaalta sen puutekaan ei ole todise mistään :D
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
« Vastaus #28 : Toukokuu 18, 2025, 09:09:41 »
Aina ei ole koko iltaa iltaa joten kuinka olette saaneet mimmin laukeamaan nopeasti/rajusti?
Paras tapa jonka itse olen kokeillut oli kun tuolla luonnon helmassa laitoin tytön Volvon konepellille ja nuolin. Sai todella nopeasti

Miten ammattilaiset, saatteko helposti asiakkaan kanssa vai joutuuko joskus feikkaamaan?

Saabbi toimii myös! Kia ei. En tosin tiedä johtuiko enemmän naisesta vai konepellistä🤔

Jagella riittää kun kerrot millä saavut paikalle, nainen tulee välittömästi. Merkillä on väliä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa antsa42

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #29 : Toukokuu 18, 2025, 15:55:35 »
Päästy taas täysi ympyrä naisen tyydyttämisestä turskan saarnaan pt:lle miesten orgasmista

Se mitä voisin vielä sanoa et jos nainen ei saa klittastimulaatiolla orgasmia ja / tai ei pidä nuoltavana olemisesta niin yleensä et pääse sitä nuolemista edes aloittamaan. Osa kyllä antaa ihan vain miellyttääkseensä ja sekin selviää yleensä kun kysyy siinä alun jälkeen.

Eli varsinkaan pt:den kanssa en voi kyllä sanoa, että olis läheskään 100 % "onnistumisprosentti".

Poissa AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (11)
« Vastaus #30 : Toukokuu 19, 2025, 11:01:37 »
Ei ole yhtä tekniikkaa joka toimisi kaikille.

On toki hyvin orgastisia naisia ja kiihottavia poikkeustilanteita (kuten tuo luonnonhelmassa konepellillä nuoleminen) mutta yleensä sanat "nainen", "laukeaminen" ja "nopeasti" ei oikein mene yhteen.

Välillä verrataan mieskehon keskimääräistä kiihottumista tulitikkuun ja naiskehon vedenkeittoon: tulitikku syttyy ja sammuu nopeasti, kun taas naisen kiiman ja orgasmien kasvattelussa kestää tovi mutta se vesi sitten kiehuukin kauan.

Orgasmin esteet on myös hyvä poistaa. Sellaisia on esim. jäätävä univelka, aikapaine, mahdolliset häiriötekijät kuten piippaavat puhelimet, ovea raapivat lemmikit tai jälkikasvu, jne. Rentona kenen tahansa on helpompi antautua.
Ahvenanmaalla 9.-11. heinäkuuta 🌞

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #31 : Toukokuu 19, 2025, 16:30:43 »
Aivan 😍tuo Annin kuvaus veden kiehumisesta!
🌹
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa mzar

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #32 : Toukokuu 19, 2025, 18:54:41 »
Niin, eihän siinä konepellillä ollut ainoa kerta kun laukesi. Mutta jotenkin se taisi olla niin kiihoittava tilanne vaikka useinkin oltiin luonnossa, oman ukkonsa kanssa kun ei homma tainnut toimia. Ja minä taas todella halusin tehdä hänelle hyvää.

Oma muijakin kyllä saa vaikka siinä ei niin tunnetta olekkaan mukana...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 19, 2025, 18:56:26 kirjoittanut mzar »

Poissa jasminh

• Jr. Member
  • Galleria (1)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #33 : Toukokuu 21, 2025, 20:30:45 »
Jos huomaan, ettei toinen koe oloaan turvalliseksi tai ei nauti (huomaahan sen jos ei vaikka klitoris turpoa), niin fiilis menee äkkiä itselläkin. Rauhassa hyvä tulee.
Mä voin olla hyvinkin kiihottunut ja nauttia, vaikka klitoris ei turpoaisi ja pillu ei kastuisi. Yksin runkatessa tuun aina niin nopeasti, että en ole märkä vielä ekalla tai kolmannellakaan orgasmilla. Pillu tuntuu joskus elävän ihan omaa elämäänsä.

Mun on yleensä todella helppo laueta ja parhaat orgasmit saa aikaan pehmeällä, rauhallisella nuolemisella ja sormettamalla samaan aikaan. Tai panemalla takaapäin ja siinä taas ei tarvitse himmailla yhtään. Vielä kun tarttuu pakaroista kiinni niin :inlove:
✨️ LAPPEENRANTA 17.6. ✨️
Pitkä ja pehmeä BBW 💖

Poissa Ivanhoe

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : Toukokuu 30, 2025, 11:57:00 »
Miksi pitäisi saada nainen laukeamaan nopeasti? Paljon ihanampaa on kiusoitella kauan ja hitaasti, pitää siinä rajoilla ja itse nauttia äänistä, näystä ja mausta.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #35 : Toukokuu 30, 2025, 12:11:37 »
Miksi pitäisi saada nainen laukeamaan nopeasti?
Jotta voin vetää housut jalkaan, katsoa nyrkkeilyä ja juoda olutta.
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #36 : Toukokuu 30, 2025, 15:36:43 »
Minä ejakuloin aika helposti ja useasti miellyttävän asiakkaankin kanssa, mieskin useasti huomaa sen koska alapää supistelee ja vuodan silloin valkoista nestettä. Kyseessähän on kiihoitustila joka laukaisee tämän eikä ole kyse orgasmista.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 30, 2025, 15:38:44 kirjoittanut Mertsu90 »