Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: asiakas maksaa palveluntarjoajien laskut  (Luettu 1924 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: asiakas maksaa palveluntarjoajien laskut
« Vastaus #20 : Toukokuu 16, 2025, 18:15:21 »
Vastikkeellisuudella tarkoitan palveluita, mistä alistuva osapuoli hyötyy itse taloudellisesti. Session ulkopuolinen findom on ymmärtääkseni enemmän osana TPE:tä, kuin nykyajan findom drainauksia, jossa pyritään tahkoamaan nopeasti paljon rahaa.

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #21 : Toukokuu 17, 2025, 15:21:48 »
Vastikkeellisuudella tarkoitan palveluita, mistä alistuva osapuoli hyötyy itse taloudellisesti. Session ulkopuolinen findom on ymmärtääkseni enemmän osana TPE:tä, kuin nykyajan findom drainauksia, jossa pyritään tahkoamaan nopeasti paljon rahaa.

Tänä keväänä somessa näyttää olevan tapaus, jossa rahaorja ostaa findominalle lahjalistalta neljässä kuussa lahjatavaroita noin 750 eurolla.

Ajattelin, että molempia olisi hyödyttänyt enemmän noin kolme tapaamista.
Rahaorja olisi saanut selvän vastineen ja findomina olisi voinut käyttää rahat vapaasti haluamallaan tavallaan.

Somepäivitysten mukaan rahaorjuus olisi päättynyt. Ehkä orja hoksasi, ettei tämä ole hänen fetissi.

Lahjoitin lahjalistan ulkopuolelta findominalle lahjakortin (70€), jolla olisi saanut listalla olleet saappaat. Vastineeksi luvattiin kuva saappaista. Kuva on yhä lähettämättä.

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : Toukokuu 18, 2025, 02:39:30 »
Mulla olis kampaaja ja kynsihuolto tulossa, tervetuloa maksamaan! 😁 Ja sokerointi, sinnekin pitäs varata aika 🤔

Käykö jos hoidan nuo kaikki itse...oon tosi hyvä saksien, viilojen, lakkojen ja jeesusteipin kanssa? Eikä maksa mitään...
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa MariaEnkeli

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #23 : Toukokuu 18, 2025, 19:32:36 »
Mulla olis kampaaja ja kynsihuolto tulossa, tervetuloa maksamaan! 😁 Ja sokerointi, sinnekin pitäs varata aika 🤔

Käykö jos hoidan nuo kaikki itse...oon tosi hyvä saksien, viilojen, lakkojen ja jeesusteipin kanssa? Eikä maksa mitään...

Mä mietin vielä hetken tätä tarjousta 🙏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #24 : Toukokuu 19, 2025, 07:25:15 »

Mä mietin vielä hetken tätä tarjousta 🙏

Se on kesätarjous only for you, joten voi miettiä rauhassa.
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa MikaM

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #25 : Toukokuu 19, 2025, 08:43:25 »
Tietenkin palveluntarjoajan toivomalla tavalla. Mieluiten käynnin yhteydessä ennakkoon. Riittää, kun sovitaan yhdessä palveluntarjoajan kanssa, minkä ryhmän maksut tulevat SÄÄNNÖLLISESTI minun hoidettavakseni.
Tällöin palveluntarjoaja voisi elää huoletta näistä maksuista. Tietenkin sovittaisiin maksamani summan jonkinlainen yläraja, jonka ylittäminen on meikäisen suhteen neuvoteltavissa palveluntarjoajan kanssa.
Mikäli sitten käyntimaksuni on liian pieni, niin palveluntarjoaja laittaisi sitten sivuun meikäläisen rahat säästäen sen kalliimpaa ostosta varten.
Idea tässä on se, että tuntuu äärettömän hyvältä, kun palveluntarjoaja voisi saada esim. tuhannen euron kännykän täysin meikäläisen rahoilla.

Nyt tuli match! pääkaupunkiseudulla toimivalla dominalla olisi tarjous rahapossulle.