Vastikkeellisuudella tarkoitan palveluita, mistä alistuva osapuoli hyötyy itse taloudellisesti. Session ulkopuolinen findom on ymmärtääkseni enemmän osana TPE:tä, kuin nykyajan findom drainauksia, jossa pyritään tahkoamaan nopeasti paljon rahaa.
Uutiset:
Vastikkeellisuudella tarkoitan palveluita, mistä alistuva osapuoli hyötyy itse taloudellisesti. Session ulkopuolinen findom on ymmärtääkseni enemmän osana TPE:tä, kuin nykyajan findom drainauksia, jossa pyritään tahkoamaan nopeasti paljon rahaa.
Mulla olis kampaaja ja kynsihuolto tulossa, tervetuloa maksamaan! 😁 Ja sokerointi, sinnekin pitäs varata aika 🤔
Mulla olis kampaaja ja kynsihuolto tulossa, tervetuloa maksamaan! 😁 Ja sokerointi, sinnekin pitäs varata aika 🤔
Käykö jos hoidan nuo kaikki itse...oon tosi hyvä saksien, viilojen, lakkojen ja jeesusteipin kanssa? Eikä maksa mitään...
Käykö jos hoidan nuo kaikki itse...oon tosi hyvä saksien, viilojen, lakkojen ja jeesusteipin kanssa? Eikä maksa mitään...
Mä mietin vielä hetken tätä tarjousta 🙏
Tietenkin palveluntarjoajan toivomalla tavalla. Mieluiten käynnin yhteydessä ennakkoon. Riittää, kun sovitaan yhdessä palveluntarjoajan kanssa, minkä ryhmän maksut tulevat SÄÄNNÖLLISESTI minun hoidettavakseni.
Tällöin palveluntarjoaja voisi elää huoletta näistä maksuista. Tietenkin sovittaisiin maksamani summan jonkinlainen yläraja, jonka ylittäminen on meikäisen suhteen neuvoteltavissa palveluntarjoajan kanssa.
Mikäli sitten käyntimaksuni on liian pieni, niin palveluntarjoaja laittaisi sitten sivuun meikäläisen rahat säästäen sen kalliimpaa ostosta varten.
Idea tässä on se, että tuntuu äärettömän hyvältä, kun palveluntarjoaja voisi saada esim. tuhannen euron kännykän täysin meikäläisen rahoilla.