Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Estäminen  (Luettu 1709 kertaa)

Poissa kukka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Estäminen
« : Toukokuu 13, 2025, 02:15:51 »
 Saan epätoivottuja viestejä tyypiltä englanniksi täällä jonka olen estänyt kaikkialla muualla.
Miten estän ettei hän voi viestiä minulle laittaa vai auttaako vain poistuminen saitilta?

Poissa Heikki Koo

• Tiukka setä
  • Valvojat
Vs: Estäminen
« Vastaus #1 : Toukokuu 13, 2025, 03:14:07 »
Saan epätoivottuja viestejä tyypiltä englanniksi täällä jonka olen estänyt kaikkialla muualla.
Miten estän ettei hän voi viestiä minulle laittaa vai auttaako vain poistuminen saitilta?

Viestien tulemista ei voi estää.
Niiden näkyminen sinulle, siihen voi vaikuttaa näin:

Profiili > Muokkaa profiilia > Kaverit/estolista > Muokkaa estolistaa > Lisää jäsenen nimi jonka vestejä et halua nähdä.

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (3)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #2 : Toukokuu 13, 2025, 08:35:16 »
^^
Yksityisviestejä voi rajoittaa yksityisviestien asetuksista.
Saitin Bud Spencer

2025 [T32] <V15> (E13)《U7》

Poissa kukka

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Toukokuu 13, 2025, 18:17:04 »
Hän ei edes osta seksiä. Se että olisi löytänyt minut täältä vahingossa täytyy olla valetta. Uhkailee raportoivansa minut seuraavaksi ja että olen jotenkin nolo kun luulen että olisin jotenkin tavoiteltava.

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Toukokuu 13, 2025, 18:19:32 »
Hän ei edes osta seksiä. Se että olisi löytänyt minut täältä vahingossa täytyy olla valetta. Uhkailee raportoivansa minut seuraavaksi ja että olen jotenkin nolo kun luulen että olisin jotenkin tavoiteltava.

Ei kannata antaa hänelle mitään huomioita.
💎 Kotka 2.-4.6. 💎

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #5 : Toukokuu 13, 2025, 19:10:07 »
Ei kannata antaa hänelle mitään huomioita.

Kyllä, ignoraus on tällaisille parasta hoitoa. Tämäkin ketju on tälle polttoainetta

Poissa DeiDei

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Toukokuu 25, 2025, 00:24:31 »

ÖÖh. Tuota, kolme kysymystä. Miten hän on löytänyt sinut täältä vahingossa? Mistä uhkailee raportoivansa? Ja mikä tekee sinusta nolon jos luulet että olet jotenkin tavoiteltava?