Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkit aloittelevalle turskalle.  (Luettu 25150 kertaa)

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #80 : Kesäkuu 28, 2020, 10:31:28 »
Olen harrastanut lajia sen aikaa jo että en vastaile huijaukselta näyttäviin ilmoihin mitään, ja yleensä pysyn vakkareissa muutenkin. Joten en pelkää mitään haarukointia.

Mulle ei koskaan ole ollut mikään ongelma noi naapurin epämääräiset ilmot, ne voi vain ohittaa.

Se on muuten hyvä vinkki aloittelijoille. Lähesty tunnettuja, hyväksi rapsattuja hupakoita. Säätämistä voi harrastaa myöhemmin jos siltä tuntuu.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2020, 10:33:28 kirjoittanut Thurber »

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #81 : Kesäkuu 28, 2020, 10:33:22 »
Jos asiakas on huomattavan ylipainoinen(lue kehopositiivinen),niin tyssääkö tapaaminen siihen?

Ei mun kanssani ainakaan. Mutta seksityöntekijällä on silti oikeus karsia asiakkaita vaikkapa sen painon perusteella.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #82 : Kesäkuu 28, 2020, 10:38:13 »
Tuohon Hubbiksen kirjoitukseen yllä, epäilys ei ole tuulesta temmattu, olen törmännyt sivustoihin missä paljastetaan turskien tietoja. Kuvien ja tarkkojen tietojen  kyselyt turskasta on se kohta kun kannattaa lopettaa viestittely. Toki pitää itsestään jotain kertoa, kuten kiinnostuksen kohteet, mahdolliset rajoiteet ja sellaista.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #83 : Kesäkuu 28, 2020, 10:56:51 »
Olen harrastanut lajia sen aikaa jo että en vastaile huijaukselta näyttäviin ilmoihin mitään, ja yleensä pysyn vakkareissa muutenkin. Joten en pelkää mitään haarukointia.

Sori jos susta tuntuu, että olen ottanut sut esimerkiksi tässä  :)

Sitä onko joku ilmoitus huijarin tai oikean hupakon tekemä ei välttämättä näe ilmoituksesta.

Ja sellainenkin mahdollisuus on olemassa, että se ihanin, kivoin ja fantastisin vakkarihupakkosi kerää susta ajan kanssa riittävästi tietoa, jota käyttää myöhemmin sua vastaan. Ei kannata olla sinisilmäinen.

Vakkarilla on mahdollisuus vaikka vuosien aikana kaivaa susta tiedon jyväsiä tai ei edes tarvitse kaivaa, saatat vahingossa paljastaa niitä itsestäsi.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #84 : Kesäkuu 28, 2020, 11:05:07 »
Vakkari voi vaikka salakuvata sua, ja tonkia sun lompakkoa kun olet suihkussa. Kaikenlaisia riskejä on joo.

Ihan oikealla asialla olet, ja oikeassa paikassa, uudet turskat oppikaa Hubbikselta.

En kerro edes vakkareille mitään yksilöiviä tietoja. Käytän prepaidia, en lähetä sähköposteja firman osoitteesta, jne. Tietty määrä riskiä on vain osa harrastusta, ja sitä ei voi kokonaan välttää. Jokainen omalla tahollaan valitsee sen miten toimii asian kanssa.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #85 : Kesäkuu 28, 2020, 11:07:29 »
Itse suosittelisin sekä turskille, että omalla autolla keikkaileville hupakoille trafin tietojen luovutuskieltoa:
https://m.youtube.com/watch?v=0TEaOos2YeU

Ohjeen mukaan kestää noin minuutin tehdä. Itsellä kesti sähellyksellä noin 5min, kun en aluksi löytänyt oikeaa paikkaa trafin sivuilta.

Auton rekkarista on äärimmäisen helppo selvittää henkilöllisyys.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #86 : Kesäkuu 28, 2020, 12:39:27 »

Mä oon varmaan rikkonu kaikkia sääntöjä ku olen kertonut itsestäni vaikka mitä... onneksi olen niin tavallinen taapertaja etten varmaan jää kenenkään neidon mieleen.  :)
Amator

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #87 : Kesäkuu 28, 2020, 12:48:24 »
^
Mutta sinullahan on veistoksellinen keho. Aivan kuin Daavid patsas! Takuulla sinä jäät monien neitojen mieleen.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #88 : Kesäkuu 28, 2020, 13:07:56 »
Jos asiakas on huomattavan ylipainoinen(lue kehopositiivinen),niin tyssääkö tapaaminen siihen?

Ei mun kanssani ainakaan. Mutta seksityöntekijällä on silti oikeus karsia asiakkaita vaikkapa sen painon perusteella.
Joillakin on tosiaan tapana karsia ylipainoiset pois.
Vahingosta viisastuneena olen nykyään ilmaissut painoni viestissäni.
Tapaus johon viittaan
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #89 : Kesäkuu 28, 2020, 14:18:24 »

Mä oon varmaan rikkonu kaikkia sääntöjä ku olen kertonut itsestäni vaikka mitä... onneksi olen niin tavallinen taapertaja etten varmaan jää kenenkään neidon mieleen.  :)
Mulla menee aikalailla samaan malliin vaikka prepaidia käytänkin. Lompakko lojuu hupsukan pöydällä kun käyn suihkussa yms.mutta eipä niistä mitään seuraamuksia ole tullut toistaiseksi.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #90 : Kesäkuu 28, 2020, 15:09:55 »
Vuosien saatossa itsekkin tullut terästäydyttyä näissä asioissa. Alkuaikoina ei tullut mietittyä ihan kaikkia juttuja.

Nykyvarustukseen kuuluu erillinen hupakointi-lompakko, jossa sisällä vain käteistä. Oma lompakko ja henkilökohtainen kännykkä jää aina autoon.

Hupakkoluuri prepaidillä mulla on aina ollutkin.

Prepaid-numeroakin olisi hyvä vaihtaa aika ajoin, samalla uusi luuri alle niin operaattorikaan ei voi tunnistaa turskan historiaa. Puhelinhan lähettää imei-koodin operaattorille, eli jos vaihdat samaan luuriin toisen prepaidin, operaattoria se ei hämää.

Höpöhöpö-meili käytössä.
Trafilta auton rekkarille tietojen luovutuskielto.

Hupakoille ei ole mitään tarvetta lähetellä kuvia itsestä. Jos joku sitä vaatii siirry seuraavaan. Kyllä ne rahat jollekkin toiselle kelpaa.

Ammattimaisesti toimiva hupakko ei noita kuvia kyllä kyselekkään. Jos asiakkaan ulkonäkö on hupakolle mahdollinen ongelma, hupakon tulisi siitä ilmoittaa omassa viestinnässään selkeästi.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2020, 15:12:13 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 640
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #91 : Kesäkuu 28, 2020, 16:34:23 »

Sisäistä itsellesi, miksi olet siellä ja mistä maksat: Tullaksesi tyydytetyksi. Piste.
Älä stressaa jos se allasi makaava partneri ei kilju orkkujen tullessa putkessa ja mehujen kastellessa itsesi. Kun olet itse tullut, on rahoja vastaava palvelusuoritus saavutettu
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #92 : Kesäkuu 28, 2020, 18:49:36 »

Prepaid-numeroakin olisi hyvä vaihtaa aika ajoin,

Huono ajatus.
Oletetaan tilanne. Saan puhelinsoiton jonka numeroa ei ole tallennettuna yhteystietoihini. Siispä ajattelen, mies jota en ole tavannut koskaan aikaisemmin.
Hän: Hei Pekka täällä. Oletko paikalla. Tulisin klo 14.30.
Saisinko saman kuin viimeksi. Kiitos.

Minä mietin hämilläni kuka Pekka ja mitä samaa. Numero aivan tuntematon.
Tässä kohtaa joutuu kyselemään mikä se entinen numero olikaan ja minkälainen se meidän edellinen tapaaminen olikaan.
Sitä ei kehtaa kysyä kuka Pekka.

Sen sijaan jos numero on sama ja tallennettuna puhelimeen, näen heti kuka Pekka. Puhelinnumeron perusteella löydän nopeasti kalenterista päivän jolloin kävi viimeksi ja näen myös sen minkälainen tapaaminen oli viimeksi.
Eli Pekan kysymykseen voin vastata suoraan. Kyllä, olen paikalla. Klo 14.30 sopii. Ja kyllä, sama kuin viimeksi. Tervetuloa.
Pekka on iloinen kun ei taas tarvitse aloittaa kaikkea selittämistä uudelleen alusta ja minun aikaa säästyy.

Sellaisen pitkän mikä_sinun_juttu_olikaan-keskustelun sijaan puhelu kestää tutun numeron kanssa ehkä noin puoli minuuttia ja se riittää kaikkeen olennaiseen.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #93 : Kesäkuu 28, 2020, 18:55:25 »
Hubbiksen kanssa samaa mieltä. Kaiken uhallakin on hyvä vaihtaa aina prepaid kun vanha on käytetty.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #94 : Kesäkuu 28, 2020, 19:19:39 »
Mä olen tässä numeron ja kännykän vaihtelussa enemmän Violan linjoilla.

Nämä erilaiset varotoimet eivät ole tarkoitettuja viranomaisten välttelyyn, vaan sitä varten ettei hupakko voi alkaa kiristää tai muuten sekaantua elämään tapaamisen jälkeen. Riski on pieni mutta se on olemassa, ja jos tapaa tarpeeksi monta ihmistä jossain vaiheessa sekin voi tulla vastaan.

Mä tietysti tapaan pelkästään ihania naisia  ;D , mutta tiettyä varovaisuutta on silti hyvä olla.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #95 : Kesäkuu 28, 2020, 22:12:56 »
Heti kärkeen kun laittaa sopivan tanakan viestin, niin ei ole tullut noita "kerro jotain itsestäsi" lisäkysymyksiä 8) Jotain lisäyksiä toivottuun palveluun sisältyen kylläkin.

Välillä kun näitä lukee, niin tulisi helpommaksi hankkia joku väärennetty identiteetti ja ostaa nippu 100€ "lähes aitoja" henkkareita ja sen jälkeen huoakoida ihan rauhassa;D Oon itse laiskistunut ja hupakkoluuri pölyyntyy jossain. Vakkareihin pidän yhteyttä ihan omasta luuristani ja tapaamiselle otan mukaan käteisen, puhelimen ja auton avaimet. Voisihan lompakkoon virittää myös jonkun mustepatruunan, niin näkisi onko siellä käyty ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #96 : Kesäkuu 28, 2020, 22:34:53 »
Mä olen tässä numeron ja kännykän vaihtelussa enemmän Violan linjoilla.

Nämä erilaiset varotoimet eivät ole tarkoitettuja viranomaisten välttelyyn, vaan sitä varten ettei hupakko voi alkaa kiristää tai muuten sekaantua elämään tapaamisen jälkeen.
Tuohon viranomaisasiaan:
Suomen lainsäädäntö on tuon parituksen osalta sellainen, että turskan ei tarvitse tietää parituksesta mitään ja silti tuomio voi tulla. Ja lähtökohtaisestihan turska ei tiedä hupakon asioista yhtään mitään. Wörkin puolella oli keskustelu aikoinaan, jossa yksi asiakas kertoi saaneensa tuomion, vaikka hänellä kertomansa mukaan ei ollut aavistustakaan parituksesta.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/seitseman-miesta-sai-sakot-seksin-ostamisesta-parituksen-uhrilta-oikeus-tiukensi-ensimmaista-kertaa-tulkintaa-seksikaupasta/7079768#gs.8xuwqs

Oon itse laiskistunut ja hupakkoluuri pölyyntyy jossain. Vakkareihin pidän yhteyttä ihan omasta luuristani

Jos käyttää omaa numeroaan eikä prepaidiä voi olla vaikea sanoa, että "se en ollut minä".

Violan tuttu asiakas:
Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta edes muistaako hupakko minua jos käyn vaikka kerran 6kk kylässä. Jos käyn useammin voisi olettaa, että osaan sen verran kakoa ulos suustani, että olen se Pekka joka käy sinun luonasi joka toinen keskiviikko. Jos aikaa ei heru numeronvaihdosta johtuen soitan jollekkin muulle.

Jokainen tekee näissä tietoturva asioissa omat valintansa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2020, 22:48:44 kirjoittanut Hubbis »

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #97 : Kesäkuu 29, 2020, 01:50:46 »
Mutta seksityöntekijällä on silti oikeus karsia asiakkaita vaikkapa sen painon perusteella.

Juuri tästä syystä laitan ekaan yhteydenottoon todennäköisimmät karsintakriteerit: iän, ruumiinrakenteen ja vaatetoiveeni. Vähenee säätäminen ja  huonot tapaamiset. Ongelma tästä tulee jos en saa mitään vastausta. Enkö kuulu hupakon kohderyhmään vai onko viesti jäänyt huomaamatta? Joskus olenkin lisännyt loppuun toiveen myös ei-vastauksesta.
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #98 : Kesäkuu 29, 2020, 02:13:11 »
Prepaid-numeroakin olisi hyvä vaihtaa aika ajoin, samalla uusi luuri alle niin operaattorikaan ei voi tunnistaa turskan historiaa. Puhelinhan lähettää imei-koodin operaattorille, eli jos vaihdat samaan luuriin toisen prepaidin, operaattoria se ei hämää.

Jos todella operaattorilta (viranomaisilta) ja esim. Googlelta haluat pysyä piilossa, niin tuo ei riitä. Puhelimessa ei saa olla paikannusta eikä google-tiliä (ei älypuhelin) eikä se saa olla päällä samaan aikaan oman puhelimesi kanssa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #99 : Kesäkuu 29, 2020, 06:25:34 »
^"Asiakkaita ehti käydä kaksitoista ja mies vei puolet 1750 euron ansioista.

Poliisi onnistui jäljittämään asiakkaista seitsemän."

Jos on rajattomat resurssit penkoa, silloin varmaan nuo kaikki 12 olisi löydetty.

Tuomitut saivat sakkorangaistukset, joten luulen, että poliisin resursseja ei ihan mahdottoman paljon ole käytössä.

Uskon(varmuuttahan minulla ei ole), että käytännössä nuo 7 tuomittua käyttivät omaa numeroaan, jolloin henkilöllisyyden selvittäminen ei vaadi resursseja. Samalla oikeudessa on helpohko olettaa, että liitymän omistaja on myös käynyt asiakkaana.