Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vinkit aloittelevalle turskalle.  (Luettu 25135 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #100 : Kesäkuu 29, 2020, 09:04:28 »
Tuo prepaid-numeroiden vaihtelu tuntuu vähän hätävarjelun liioittelulta, kun esimerkiksi minun asiakkaistani varmaan puolet ottavat yhteyttä omalla nimellään. Tietty ymmärrettävää siinä tapauksessa, jos kokee tekevänsä mahdollisesti jotain laitonta. Tuntuu kuitenkin omasta mielestäni vähän ikävältä, että ostetaan seksiä, vaikka epäilyttää mahdollinen paritus.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #101 : Kesäkuu 29, 2020, 09:13:53 »
Historiasta löytyy paritettuja suomalaisiakin, että varovaisuus on aina tarpeen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #102 : Kesäkuu 29, 2020, 09:27:42 »
Me seksinostajat olemme aina potentiaalisia rikollisia, sillä emme voi mitenkään etukäteen tietää mahdollisesta parituksesta vaikka meidän pitäisi. Vaihtoehtoja on oikeastaan vain yksi, jos haluaa olla varma että noudattaa aina lakia: unohtaa koko seksinosto. Toivottavasti ei vara venettä kaada.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #103 : Kesäkuu 29, 2020, 09:37:21 »
Tuo prepaid-numeroiden vaihtelu tuntuu vähän hätävarjelun liioittelulta, kun esimerkiksi minun asiakkaistani varmaan puolet ottavat yhteyttä omalla nimellään. Tietty ymmärrettävää siinä tapauksessa, jos kokee tekevänsä mahdollisesti jotain laitonta. Tuntuu kuitenkin omasta mielestäni vähän ikävältä, että ostetaan seksiä, vaikka epäilyttää mahdollinen paritus.
Minähän en esimerkiksi sinun raha-asioista tiedä mitään. Se pidätkö kaikki tienestit itselläsi ei näy minulle mitenkään, mutta se on se ero laillisen seksin oston ja laittoman välillä. Suomessa on luotu typerä laki, joka asettaa seksinostajat heikkoon asemaan paritustilanteessa.

Tulkinnan varaa parituksessa syntyy muunmuassa silloin kun 2hupakkoa tekee yhteiskeikkaa, onko kulut ja tulot jaottu tasan vai hyötyykö toinen toisen seksinmyynnistä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #104 : Kesäkuu 29, 2020, 12:42:42 »
Oon mä parituslaista tietoinen. Luotan kuitenkin Suomen oikeuslaitokseen sen verran, että siellä käytetään harkintaa eikä esimerkiksi kahden aikuisen, täysissä järjissään olevan kollegan kimppakeikkojen kymppejä taikka tarjottuja vissyjä aleta laskemaan...

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #105 : Kesäkuu 29, 2020, 12:54:13 »
Oon mä parituslaista tietoinen. Luotan kuitenkin Suomen oikeuslaitokseen sen verran, että siellä käytetään harkintaa eikä esimerkiksi kahden aikuisen, täysissä järjissään olevan kollegan kimppakeikkojen kymppejä taikka tarjottuja vissyjä aleta laskemaan...

Luotat enemmän kuin minä 8)
Tuossa tuomitussa keississähän perusteena oli mm:
Naisen nuori ulkonäkö, romanialaisen näköiset tummat piirteet, kirjoitusvirheet ilmoituksessa... Näähän suorastaan huutaa paritusta!

Ootko tarkistanut ettei sulle ole tullut kesän aikana liikaa rusketusta pintaan ja ettei sun ilmossa ole kirjoitusvirheitä? Ja aika nuorelta näytät ainakin kuvissa :D

Sähän tossa jo käytännössä myönsit, että jompikumpi kimppakeikoillasi saattaa olla parittaja ja toinen sitten paritettu  8)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2020, 12:57:37 kirjoittanut Hubbis »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #106 : Kesäkuu 29, 2020, 13:16:47 »
Sähän tossa jo käytännössä myönsit, että jompikumpi kimppakeikoillasi saattaa olla parittaja ja toinen sitten paritettu  8)

Voi morjens, mahtavaa saivartelua 😂

Vakuutan, että vissyä vastaan käytettiin pari kortsua enemmän toisen varastoista.  :P
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #107 : Kesäkuu 29, 2020, 13:31:20 »
Olen tämän narun myötä entistä vakuuttuneempi, että minun kannattaa pysyä suomalaisissa hupakoissa. Ja näissäkin huolellista valintaa käyttäen.  8)

Olen myös täysin varma, ettei Anniinan ja Ilonan kimppakeikoista tule turskalle ongelmia.  :)
Tai tuleehan siitä yksi ongelma ja se on uuden kimpan järjestäminen.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #108 : Kesäkuu 29, 2020, 16:29:42 »
En jaksa käydä koko ketjua läpi onko tällaista vielä kukaan maininnut. Kova taksa tapaamisesta ei takaa yhtään mitään jos näin aloitteleva turskan poikanen kuvittelee. Halvallakin voi saada (kotimaistakin) hyvää.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #109 : Kesäkuu 29, 2020, 17:23:14 »
Normaalilla järjellä varustettu keskustelutaitoinen asiakas pystyy varmaankin arvioimaan tapaamisella aika hyvin, voiko suomalainen seksityöntekijä olla paritettu.  ::) Jos edes yhteistä kieltä ei ole, niin vaikea on varmasti asiasta saada selvyyttä.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #110 : Kesäkuu 29, 2020, 17:28:22 »
^Tohon edelliseen voisivat vastata he jotka tapasivat aikoinaan kajaanilaisen tai kuopiolaisen täysin suomalaisen hupsukan.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #111 : Kesäkuu 29, 2020, 17:35:42 »
Yäk, tuon kuopiolaisen olin jo unohtanut, nyt tulvi kaikki mieleen. 😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #112 : Kesäkuu 29, 2020, 17:49:49 »
Uskon(varmuuttahan minulla ei ole), että käytännössä nuo 7 tuomittua käyttivät omaa numeroaan, jolloin henkilöllisyyden selvittäminen ei vaadi resursseja. Samalla oikeudessa on helpohko olettaa, että liitymän omistaja on myös käynyt asiakkaana.
Olettaminenhan on aina helppoa, mutta luulis että oikeusvaltion oikeudessa tuomioon tarvittas vähän muutakin kuin oletus?
Perfektionisti.

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #113 : Kesäkuu 29, 2020, 17:50:11 »
Tuntuu että tässä ketjussa on vähän liioiteltu vaaroja, ja olin siihen ehkä itsekin syyllinen.

En oikeasti pelkää vakkarien tutkivan lompakkoa (jos pelkäisin sellaista eivät olisi vakkareita), tai usko että kukaan tapaamani hupakko olisi ollut paritettu. Luotan omaan seulaani sen suhteen ketä tapaan, ja myös oikeuslaitokseen jonkin verran, kuten Anniina totesi. Vaikka laki huono onkin.

Uusien turskien kannattaa olla erityisen varovaisia. Ajan kanssa kun tapaamisia kertyy kehittyy myös vaistot, ja toivottavasti löytyy hupakkoja joihin luottaa ja haluaa tavata uudestaan. Senkin jälkeen kannattaa silti soittaa prepaidilla ellei saa jotain tyydytystä siitä että kertoo oikean nimensä.  ;)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #114 : Kesäkuu 29, 2020, 20:10:43 »
Olettaminenhan on aina helppoa, mutta luulis että oikeusvaltion oikeudessa tuomioon tarvittas vähän muutakin kuin oletus?
No tuossa tuomiossa tuon artikkelin pohjalta oletettiin esimerkiksi asiakkaiden puolesta aika monta asiaa...

Tässä keskustelussa tulee mielestäni ilmi oletus, että paritettu on yhtä kuin pakotettu. Paritushan liittyy käsitykseni mukaan rahaliikenteeseen. Eli jos joku muu kuin hupakko hyötyy rahallisesti seksin myynnistä kyseessä on paritus.

Tuon artikkelin mukaan nainen oli itse hakeutunut hommiin. Häntä ei siis ainakaan artikkelin mukaan pakotettu hommiin.

Samalla periaatteella kai suomalainen hupakko voisi tehdä rahaa vaikka poikaystävälleen. Ei sen välttämättä tarvitse näkyä tai kuulua ulospäin mitenkään. Eikä sitä välttämättä vaikka sillä 30min tapaamisella selvitetä.

Ja ehkä vähän sellainen toinen oletus paistaa myös läpi, että suomalainen hupakko on turvallista valita parituksen osalta... siinä kun on sellainen pikku ongelma, että näitä suomalaisiakin paritettuja on ollut...

Yleisesti ottaen uskon, että paritetut ovat todella harvinaisia Suomessa. Asia on silti hyvä tiedostaa.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #115 : Kesäkuu 29, 2020, 20:38:22 »
^Ehdottomasti, mutta riski taitaa olla kohtalaisen pieni.

Aloittelevan turskan ei ehkä kannata rynnätä sen halvimman ulkomaalais hupakon luo joka ovella paljastuu joksikin muuksi, kuin kuvien säihkysääreksi. Se on aika hyvä varoituskello jos puhelimella likka puhuu hyvin englantia ja ovella ei sanaakaan. Toki tässäkin on poikkeuksia. Kaikkein paras on kun kääntyy ovella jos joku tuntuu olevan pielessä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #116 : Kesäkuu 29, 2020, 21:41:14 »
^ Tässä hiljattain tapasin ulkkariparin ja silloin heistä toinen paremmin enkkua osannut hoiti puhumiset. Tapaaminen nyt vaan muuten oli ihan hanurista ettei sitä viitsi edes muistella.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #117 : Kesäkuu 29, 2020, 22:07:24 »

Prepaid-numeroakin olisi hyvä vaihtaa aika ajoin,

Huono ajatus.
Oletetaan tilanne. Saan puhelinsoiton jonka numeroa ei ole tallennettuna yhteystietoihini. Siispä ajattelen, mies jota en ole tavannut koskaan aikaisemmin.
Hän: Hei Pekka täällä. Oletko paikalla. Tulisin klo 14.30.
Saisinko saman kuin viimeksi. Kiitos.

Minä mietin hämilläni kuka Pekka ja mitä samaa. Numero aivan tuntematon.
Tässä kohtaa joutuu kyselemään mikä se entinen numero olikaan ja minkälainen se meidän edellinen tapaaminen olikaan.
Sitä ei kehtaa kysyä kuka Pekka.

Sen sijaan jos numero on sama ja tallennettuna puhelimeen, näen heti kuka Pekka. Puhelinnumeron perusteella löydän nopeasti kalenterista päivän jolloin kävi viimeksi ja näen myös sen minkälainen tapaaminen oli viimeksi.
Eli Pekan kysymykseen voin vastata suoraan. Kyllä, olen paikalla. Klo 14.30 sopii. Ja kyllä, sama kuin viimeksi. Tervetuloa.
Pekka on iloinen kun ei taas tarvitse aloittaa kaikkea selittämistä uudelleen alusta ja minun aikaa säästyy.

Sellaisen pitkän mikä_sinun_juttu_olikaan-keskustelun sijaan puhelu kestää tutun numeron kanssa ehkä noin puoli minuuttia ja se riittää kaikkeen olennaiseen.

Iso osa hupakoistakin vaihtaa numeroaan.
Osa toimii vain vähän aikaa, joten ei merkitystä, koska muutaman kuukauden jälkeen ei ole kuitenkaan tavattavissa.
Osa käy vain kerran yhdellä tai ei kertaakaan jo pelkästään viestinnän vaikeuden vuoksi.





Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #118 : Kesäkuu 29, 2020, 22:11:34 »
Tuo prepaid-numeroiden vaihtelu tuntuu vähän hätävarjelun liioittelulta, kun esimerkiksi minun asiakkaistani varmaan puolet ottavat yhteyttä omalla nimellään. Tietty ymmärrettävää siinä tapauksessa, jos kokee tekevänsä mahdollisesti jotain laitonta. Tuntuu kuitenkin omasta mielestäni vähän ikävältä, että ostetaan seksiä, vaikka epäilyttää mahdollinen paritus.

Itse vaihdan prepaidia ihan senkin vuoksi, että välillä se vanha numero on ehtinyt vanhentua toimimattomaksi laatikossa.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vinkit aloittelevalle turskalle.
« Vastaus #119 : Heinäkuu 14, 2020, 12:10:52 »
Tänne voisi kerryttää infoa heitä varten joita maksullinen seksi kiinnostaa.

1. Älä tingi/vonkaa.
2. Hyvä hygienia.
3. Vältä turhaa jaarittelua/viestittelyä.

Tässä kolme ensimmäistä joilla itse olen pärjännyt jo todella pitkälle.

Tässä kaikki olennainen.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?