Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Intohimoa  (Luettu 1333 kertaa)

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Intohimoa
« : Toukokuu 06, 2025, 22:57:11 »
En pysty oikeaa rapsaa antamaan, tarkemmin kertomaan sattuneesta syystä mutta....
Aamulla isolle kirkolle, aikaa sitten sovitun mukaisesti ja todellakin; Sovitusti sisään ilman mitään säätämistä...
Piti olla gfe tai ihan vaan sellainen kait normitapaaminen mutta hän hämmensi minua heti omalla olemuksellaan! Sanoin että minua hiukan jännittää, en ole niin paatunut...
Meillä oli tunti kivaa ja sanoinkin että haluaisin vaikka lounaalle hänen kanssa, Tai jotain...
Aika loppui kesken, hän kyllä sanoi että ei ole niin tarkkaa ❤️
ja menemättä yksityiskohtiin juuri nyt tuntuu siltä että minusta jäi jotain sinne...
Tuuli suhisee korvissa, menee hetki toipuessa ja hassusti nyt ymmärrän sen kuinka jotkut täälläkin kertovat siitä jälkifiiliksestä... Olen sitä miettinyt mutta nyt ymmärrän.
Oli aivan ennen kokematon juttu, ihanan hullaannuttava tapaaminen.
Vanha mies on aivan...
Kyllä, kerron hänelle myös tästä fiiliksestä ja perun aiemmat typerät puheeni ( Onneksi yleisellä tasolla🤗)
Ja seksi ON iloinen asia 👅
Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Intohimoa
« Vastaus #1 : Toukokuu 06, 2025, 23:38:14 »
Kiitos Kielitieteilijä palautteesta, tulen itse itseni tähän ”paljastamaan”, sillä ihan pakko vastata noin ihanaan  kuvailuun ❤️ Oli ilo hullaantua (pitkä) hetki kanssasi, ihana kohtaaminen! Ja todellakin ilahduttaa kuulla, että sain hymyn huulillesi loppupäiväksi 😌
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Munkkivuoressa 10.6.

Poissa redde

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Toukokuu 07, 2025, 11:31:34 »
Tapasin hänet muutama viikko sitten. Voin lämpimästi suositella häntä erinomaisista palveluistaan. Suunnittelimme istunnon etukäteen ja hän tarjosi mielellään pyytämiäni palveluita. Minulla oli kunnollinen GFE-kokemus. Helppo kommunikoida ja myös erittäin ystävällinen henkilö. Toivottavasti nähdään taas pian.

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Toukokuu 07, 2025, 20:59:09 »
Kiitos myös redde! Oli ilo olla palveluksessasi 🥰
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Munkkivuoressa 10.6.