Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: "Onko kukaan käynyt?"  (Luettu 905 kertaa)

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (19)
  • ****** Rakastajien aatelia
"Onko kukaan käynyt?"
« : Toukokuu 03, 2025, 22:09:31 »
Saitti on täynnä aloituksia joissa kysytään, onko kukaan käynyt? Näihin ei yleensä tule mitään vastauksia tai jos tulee niin muut kyselee samaa. Kertokaapa turskat, vastaatteko te näihin privaatisti? Oon utelias!
💎 Kotka 2.-4.6. 💎

Poissa OuluJuha

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: "Onko kukaan käynyt?"
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2025, 22:15:21 »
Välillä, jos on sattunut käymään ja tulee luettua ketjua.

Paikalla Thor Patsas

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #2 : Toukokuu 03, 2025, 22:19:24 »
Sanon aina näille että olkaa pioneereja käykää itse testaamassa. Parempi on itse elää ja kokea kuin vain kuunnella muiden kokemuksia.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Tulli

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #3 : Toukokuu 03, 2025, 22:56:26 »
Jos oon käynyt niin vastaan julkisesti  :headbang:
Tissit 😍

Poissa molopää

• Hero Member
« Vastaus #4 : Toukokuu 03, 2025, 22:56:48 »
Vanhalla sivustolla oli enemmän rapsoja ja vähemmän kyselyjä.
Useasti kyselijät oli ainakin muutaman rapsan jo tehneet ennen uteluja.

Nykyään on tyyppejä, joiden viestihistoria on pelkkiä kyselyjä.
Voi olla jopa, että aloittaja tulee usean viikon/kuukauden päästä kyselemään, etteikö kukaan ole vieläkään käynyt.
Toisten kokemukset on ilmeisesti parempaa sen sijaan että itse kävisi..

Poissa Kulli kuutamolla

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Toukokuu 03, 2025, 22:58:27 »
Saitti on täynnä aloituksia joissa kysytään, onko kukaan käynyt? Näihin ei yleensä tule mitään vastauksia tai jos tulee niin muut kyselee samaa. Kertokaapa turskat, vastaatteko te näihin privaatisti? Oon utelias!

Ja useimmiten se on vielä niin hätäiseen roiskaistu kysely, ettei ole ikää tai kaupunkia missä PT on.
Eihän noihin voi vastata kuin "en"
Nuorempana stondiksella jaksoi kantaa ämpärillisen vettä, ei enää. Polvet ei kestä. /Juice Leskinen

Poissa Kulli kuutamolla

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Toukokuu 03, 2025, 23:00:24 »
Vanhalla sivustolla oli enemmän rapsoja ja vähemmän kyselyjä.
Useasti kyselijät oli ainakin muutaman rapsan jo tehneet ennen uteluja.

Nykyään on tyyppejä, joiden viestihistoria on pelkkiä kyselyjä.
Voi olla jopa, että aloittaja tulee usean viikon/kuukauden päästä kyselemään, etteikö kukaan ole vieläkään käynyt.
Toisten kokemukset on ilmeisesti parempaa sen sijaan että itse kävisi..

Sitähän voisi kyselijältä pyytää hinnan, että käy testaamassa jos ei kysyjä itse uskalla käydä. Tai ainakin puolet.
Nuorempana stondiksella jaksoi kantaa ämpärillisen vettä, ei enää. Polvet ei kestä. /Juice Leskinen

Poissa JPC

• Hero Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #7 : Toukokuu 03, 2025, 23:09:20 »

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Toukokuu 03, 2025, 23:18:06 »
En. En koe mitään halua auttaa pelkkään kyselyyn erikoistuneita aloittajia. Julkisiin vastauksiin tulee joskus yksäreillä jatkokysymyksiä, mikä on aika rasittava ilmiö. Jos olisikin jotain mitä en julkisesti lörpöttele, niin ei se asia muutu sillä että ventovieras kyselee ”yksityisesti”.

Poissa Hupi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #9 : Toukokuu 03, 2025, 23:21:46 »
En ole hyvä alottamaan "kokemus ketjuja" mutta vastaan aina ketjuun oman mielipiteeni asiaan jos kokemusta löytyy, yritän olla vastauksessa palvelusta selkeästi kertova mutta jätän kuitenkin tietyt yksityiskohdat mainitsematta.

Joskus kysytty yksityisviesteilläkin palveluntarjoajista ja sitten olen vain kertonut samat yhteystiedot ja asiat mitkä palveluntarjoajakin on kertonut ja neuvonut kysymään sitä kautta enemmän.

Lähinnä koen että saitilta olisi mielestäni hyvä saada pt:stä käsitys..

1. Onko todellinen pt?
Vai joku nurkantakana hihittelevä teinipoika..
Koska ei jaksa tuhlata aikaa höpö höpöön.

2. Onko luotettava?
Vai joku sunnuntai hiihtelijä/diiva joka nyt on sattunut laittaan ilmon ja saattaa vastata ja ehkä ilmaantuakkin paikalle jos jaksaa...
Tai kyseleekö ennakoita..🚩
Uhkaileeko esim iigorilla🚩 tai kiristääkö jollain muulla kun saavut paikalle.🚩

3. Jotain pientä osviittaa palvelusta esim jos haluaa runtata reilusti b rappuun niin sitä myöskin saisi toteuttaa ja oliko se kivaa, mutta ei sen tarkempia kuvauksia aiheeseen kiitos.

Saisi vähän käsitystä jos on mietityttänyt että onko semmonen mitä hakee vai onko sittenkin joku muu sopivamman oloinen.

Tietysti tapaaminen on aina oma henkilökohtainen kokemus että oliko hyvä vai ei, että siinä mielessä kohta kolme on vähän niin ja näin.

Mielestäni nämä asiat on tärkeitä ja siinämielessä "onko kukaan käynyt?" Kyselyt on aina paikallaan että ei muiden tarvitse välttämättä astua samaan monttuun johon itse on jo polvensa telonut.

Ja eikö se osaltaan ole tämän saitin tarkoituskin eikä aukoa vaan päätään että "hihhih, mitäs kyselet käy koittan niin selviää."
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 03, 2025, 23:29:43 kirjoittanut Hupi »
Vaikka sormeen koskee voin silti koittaa.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #10 : Toukokuu 04, 2025, 07:47:59 »
Näitä onko kukaan käynyt -ketjuja todella on viittä vaille vitusti. On totta että ne sivuavat hieman foorumin tarkoitusta - maksullisesta seksistä aikuisten kesken - mutta harvoin niitä kyselyitä tykittävät antavat vastauksista kiitollisina tietoa takaisin. Kyselyitä tehdään vaikka olisi tälläkin forkalla olemassa useita rapsaketjuja. Se on ehkä sellaista oman rohkeuden pönkittämistä.

Poissa molopää

• Hero Member
« Vastaus #11 : Toukokuu 04, 2025, 07:59:42 »
^
Näitä kyselyitä tosiaan tulee, vaikka olis rapsoja helposti löydettävissä.

Sitten kun vastaat, että haulla löytyy, tulee joku pärisemään että vois sen linkin laittaa jos kerran rapsoja on.
Ilmeisesti näitten puolesta pitäisi vielä sopia treffitkin ja maksaakin, että saavat kokemuksia  :laught:

Poissa OuluJuha

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Toukokuu 04, 2025, 08:08:08 »
Siis vielä tarkennuksena kirjoitan ketjuun ensin, jos kirjoitan, ja välillä sitten tulee lisäkyselyjä yv:nä ketjuun vastattua, joihin vastaan välillä. Suosin siis ketjuihin vastaamista, jos on kokemuksia kyseisestä pt:stä.
Välillähän nämä ketjut katoavat, joissa on jotain negatiivista pt:stä.

Poissa Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #13 : Toukokuu 15, 2025, 07:15:09 »
Ei o Viljoo näkyny.
En reagoi noihin mitenkään. Voidaan ajatella että ne kuuluvat alan foorumille mutta en tykkää.
Välillä tulee itselle privana kysely jostain, joskus vanhastakin postaamastani niin olen näihin vastannut jos asia esitetään edes vähänkään fiksusti

Lingua mea te ad caelum tollet

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #14 : Toukokuu 15, 2025, 10:25:39 »
Mulle on tullut vuosien mittaan melko paljon Prahaa koskevia kyselyjä ja kilttinä ihmisenä olen heille vastaillut. Olen heitä pyytänyt sitten laittamaan jotain Praha-ketjuun, mutta yksikään ei ole näin tehnyt ja onhan se vähän ikävää.
Is she really going out with him?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #15 : Toukokuu 15, 2025, 11:33:13 »
Kertokaapa turskat, vastaatteko te näihin privaatisti? Oon utelias!
Pari kertaa joskus sata vuotta sitten vastasin privalla. Sitten alkoi niin tarkat kyselyt pillun tiukkuudesta, kuinka syvälle kurkkuun, minne sai lastit ladata, veditkö paljaalla, missä asennossa, paljon oli tytön paino jne...

Tein päätöksen että turha vastata kun vastassa on näköjään aina raskaansarjan käteenheiluttaja.

Parin tutun kanssa toki, sellaisen joilla tuppaa olemaan sama naisihanne kuin itsellänikin tulee privalla heiteltyä suosituksia ja parille tulee soitettua "arvaas ketä kävin panemassa - kannattaa mennä/kierrä kaukaa"

Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)