Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko innoissasi joistakin asiakkaista?  (Luettu 2773 kertaa)

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko innoissasi joistakin asiakkaista?
« Vastaus #20 : Toukokuu 03, 2025, 00:29:49 »
Tässähän kysyttiin vaan vakiasiakkaista, mutta on jokunen sellainenkin joka on käynyt vaan kerran tai harvakseltaan ja kovasti toivon saavani viestin 🤭

Tunnehan voi olla täysin yksipuolinen jos ei näy toista kertaa 😂 Varmaan mun silmistä on näkynyt, että yhteenmuuttohan se on mielessä!

😂😂

Parempi vaan, että ei käy liian usein kylässä sellaiset jotka näkee heti sielunsa silmin hakkaamassa yhteisen talon takkaan halkoja hikikarpalot seksikkäällä selällään samalla kun itse leivon rinnat paljaana meille hapanjuurileipää. Menis liian oudoksi, myös tuo mielikuva
La 10.5. Tampereella Annia tai AA-kerhoa

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Paikalla AnniAuringonkukka

• Hero Member
  • Galleria (10)
« Vastaus #21 : Toukokuu 03, 2025, 00:50:46 »
Itse tein asiantuntijana asiakaskohtaamisia, kunnes pomo tajusi arvoni muussa. Lähtökohtaisesti vitutti kaikki, muutama oli siedettävä.

Hyvä pomo. Ymmärsi selkeästi suojella sun lisäksi myös asiakkaita tuollaisilta sun profiilikuvan katseilta.
La 10.5. Tampereella Annia tai AA-kerhoa

Now let your lovin' flow real sweet and slow 🍓

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #22 : Toukokuu 03, 2025, 03:33:31 »
^ Toi on mun friendly look. Vihjaatko että pitäis harjoitella jotain muuta asiakaskohtaamisiin.🤷‍♂️
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Viveca

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #23 : Toukokuu 03, 2025, 08:25:47 »
Toisaalta työssä kuin työssä jossa ollaan tekemisissä asiakkaiden kanssa tulee vastaan niitä joita ei toivo enää näkevänsä ja niitä joiden kanssa olisi mielellään useamminkin tekemisissä. Täysin luonnollinen tapahtuma ihmisten välisessä kanssakäymisessä palvelualasta riippumatta.

Mulla on suoraan älä vastaa -osastolla ne, joita en toivo enää näkeväni. Voi sitten hyvin mielin olla innoissaan kaikista muista.
*pikkuPullea mature*

Poissa samuel

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #24 : Toukokuu 03, 2025, 08:41:38 »
^ Vahva veikkaus: jokaisella, joka tekee mitään sosiaalista työtä on omat suosikkiasiakkaansa. Kuuluu vähän niin kuin ihmisluontoon että on preferenssejä ja suosikkeja, vaikka sen ei antaisi kohtelussa näkyä.

Jos joku tähän vastaisi että ei ole suosikkeja, se taitaisi tarkoittaa että hän vihaa joka ikistä asiakastaan ja olisi jo hyvin lähellä lopettamista ja/tai totaalista loppuunpalamista.

Minä ainakin olen melkein aina saanut hyvää palvelua, vaikka pt:n silmissä ei ole näkynytkään niitä extra kipunoita. Annia en siis ole tavannut, mutta noin yleisesti todetakseni. Kyllähän se tietysti itsetuntoa hivelisi, jos niitä kipunoita olisi nähtävissä, mutta sen kun tietää, että muitakin vielä mukavampia mussukoita on liikkeellä, niin ei sellaista edes osaisi odottaa.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #25 : Toukokuu 03, 2025, 08:44:25 »
^ Toi on mun friendly look. Vihjaatko että pitäis harjoitella jotain muuta asiakaskohtaamisiin.🤷‍♂️

Tuohan on just hyvä look. Tietää heti, ettei tyyppi yritä mielistellä.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #26 : Toukokuu 04, 2025, 13:08:54 »
Samaistun tähän 😁 joltakin tyypeiltä oikeen odottaa et tulispa uudelleen viesti 🤭💃

Tässähän kysyttiin vaan vakiasiakkaista, mutta on jokunen sellainenkin joka on käynyt vaan kerran tai harvakseltaan ja kovasti toivon saavani viestin 🤭
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
« Vastaus #27 : Toukokuu 04, 2025, 21:28:14 »
Samaistun tähän 😁 joltakin tyypeiltä oikeen odottaa et tulispa uudelleen viesti 🤭💃

Sama täällä! Toisaalta kuten Anni totesi, että ihan hyvä vaan, että tietyt eivät käy liian usein.
🍰 Keikkakiertue Annin kanssa päättyy Tampereelle 9.-10.5.🍰