Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mimmukisuli Helsinki  (Luettu 7965 kertaa)

Poissa gatherer

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Mimmukisuli Helsinki
« : Huhtikuu 29, 2025, 19:13:10 »
Onko kokemuksia?

Poissa hrax

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mimmukisuli Helsinki
« Vastaus #1 : Toukokuu 06, 2025, 10:54:22 »
Mimmukisuli on esiintynyt aiemmin naapurissa Camillasi-nimellä. Hänestä oli keskustelua pari vuotta sitten  https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,10470

Joillain foorumilaisilla oli ollut silloin huonompia kokemuksia. Tapasin häntä samoihin aikoihin ja oma kokemus oli oikein hyvä. Ehkä parempi tuuri pt:n kanssa? Tapaamisen sopiminen oli helppoa ja mutkatonta ja paikan päällä odotti sama nainen kuin kuvissa. Muistan, että hän oli mukavaa ja puheliasta seuraa ja asiaan päästyämme myös kuumaa ja taitavaa. Oli hyvin mukana hommassa ja osasi tuottaa ainakin allekirjoittaneelle hyvää oloa ja nautintoa.

Olisin voinut tavata uudestaankin, mutta jäi tekemättä.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2025, 17:16:28 »
Tapaaminen oli suullisesti sovittu ja yksityiskohtia vielä hierottiin. Nainen on sekavan oloinen, 4 päivää kesti ilmoitella viesteihin alun jälkeen ja muutenkin käytös poikkoulevaa. Vetosi että puhelin meni rikki mutta niin varmasti.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2025, 17:18:38 kirjoittanut Mr hockey »

Poissa hrax

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Syyskuu 16, 2025, 08:59:43 »
Harmi kuulla. Olin itsekin ajatellut ottaa Mimmukisuliin yhteyttä sopiakseni pitkästä aikaa uusintatreffit. Mr Hockeyn kokemuksen perusteella kuulostaa siltä, että hänen elämäntyylinsä olisi kuitenkin lipsahtanut liikaa viihteen puolelle omaan makuuni.

Poissa Komistus

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2025, 13:11:55 »
Täytyy kyllä todeta, että en tunnista mitään noista Hra Lätkän mainitsemista asioista. Ehkä kohdalle on sattunut huono päivä? Omat kokemukset vain positiivisia.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2025, 15:02:40 »
Sulla käynyt sitten erittäin hyvä tuuri tai jotain. Mulla ei ole tosta mimmukisulista oikeastaan mitään positiivista sanottavaa. Sen verta epäkunnioittava kotka kyseessä, hän ei myöskään kunnioita toisten aikatauluja. Ja hänestä ne muutkaan rapsat no ei mitään kehumista pelkästään...

Poissa Komistus

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2025, 15:22:26 »
Mulla on sitten käynyt aika monta kertaa erittäin hyvä tuuri… Mutta joo, joskus onnistaa, joskus ei. Näyttää selvältä, että hän ei ole oikea pt sulle. Harva pt on sopiva ihan jokaiselle palvelun käyttäjälle. Ehkä pienenä kommenttina tosin, että jos ”kotka” viittaa ulkonäköön (ja negatiivisesti, niin kuin sitä usein käytetään), niin en ole varma että me puhutaan samasta Mimmukisulista.

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #7 : Lokakuu 02, 2025, 16:03:57 »
Jos nyt tuossa iässä ei osaa kommunikoida ja asiakaspalvelua ole yhtään hallussa niin minkäs teet. Hänellä on paljon kehitettävää asiakaspalvelussa ja siinä myös että lupailee vaikka ja mitä mutta tapaamisen hetkellä ei sitten vastata puhelimeen. Siitä kun sanoo ja kirjoittaa aletaan ihmetteleen ja puolustelamaan. Onko täällä kaikki jotain valkoritareita? Nähtävästi, melkein jokaisessa kriittisessä kirjoituksessani tulee itse akka tai joku hänen asiakas valkoritaroimaan. Surkea ämmä, surkeaa palvelua.

Poissa Komistus

• Full Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #8 : Lokakuu 02, 2025, 17:20:52 »
Niin kuin edellä mainitsin, kokemukset ovat erilaisia, ja sulla on nähtävästi ollut hyvin erilainen kokemus kuin mulla. Aika turha alkaa syyttelemään muita "valkoritareiksi" jos muilla täällä tapaamiset onnistuvat paremmin. Ja tähän lankaan liittyen itse olen kuitenkin Mimmukisulin useamman kerran tavannut, toisin kuin nähtävästi sinä.

Parempaa onnea sinulle muiden palveluntarjoajien kanssa.   :drinking:

Poissa Mr hockey

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #9 : Lokakuu 02, 2025, 19:09:12 »
Näinhän se menee. Kiitokset, pidetään peukut pystyssä. 👍👌 Mimmukisulille sellaiset terveiset että mikäli luet ketjun voisit ostaa koppia asiasta ja parantaa tapasi.

Poissa Hermannihiiri

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #10 : Lokakuu 20, 2025, 12:52:04 »
Kyseisen pt:n tavanneena en voi kuin suositella.

Herra jääkiekolle päivän täky: jos tuntuu siltä, että joku on perseestä (tai valkoritari) niin näin se voi olla. Jos sen sijaan tuntuu, että kaikki ovat perseestä niin silloin syyllinen löytyy useimmiten peilistä.

Poissa kalevi---

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #11 : Lokakuu 31, 2025, 06:23:16 »
Oli mahtava tapaaminen Mimmukisulin kanssa eli toivottavasti hän tulee taas pian pk-seudulle keikalle.