Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa  (Luettu 7265 kertaa)

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #40 : Maaliskuu 20, 2020, 10:45:00 »
Kaikki naiset ovat kauniita.  :)
Ja kaikki turskat komeita ja isokyrpäisiä.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 502
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #41 : Maaliskuu 21, 2020, 14:40:25 »
Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?

Käykö sulle useinkin noin?

Kiitokset Venlalle päivän räkäisimmistä nauruista!

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #42 : Maaliskuu 21, 2020, 15:03:40 »
Rahamiehen(😀) kysymys on mielenkiintoinen ja siihen olisi mukava saada vastaus.
Mitä hupsukat tekee jos ovella seisoo vaan nyt sellainen tyyppi ettei millään nappaa harrastaa maksullista seksiä hänen kanssaan. Jos näin on käynyt niin oletteko korvanneet hänelle esim.50€:n korvauksen sopimastanne tapaamisesta joka ei toteutunutkaan?


 
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2020, 15:07:10 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #43 : Maaliskuu 21, 2020, 15:35:02 »
^ Jotta sovittu tapaaminen peruuntuisi mun toimesta siinä kohtaa, kun asiakas on ovella/luonani, tarkoittaisi se, että hänen käytöksensä olisi uhkaavaa/väkivaltaista, hygienia huonoa (ja kieltäytyisi peseytymismahdollisuudesta), tai että hän muutoin ei kunnioittaisi asettamiani rajoja. Näissä missään tapauksessa en korvaisi asiakkaalle mitään, koska hän olisi toiminnallaan jo rikkonut tapaamisen sovittuja ehtoja.  :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #44 : Maaliskuu 21, 2020, 15:35:30 »
Eikö yksi maksullisen seksin perusteista ole se, että asiakkaan ei tarvitse käyttää ulkonäköään seksin saamisen välineenä? Minulla ei ole koskaan tullut eteen sellaista tilannetta, että olisi edes käynyt mielessä käännyttää asiakas ulkonäön vuoksi.

Olen kieltäytynyt tapaamasta tinkaajia, vonkaajia, päihtyneitä, vaikeilijoita, rikollisia, ja epäilyttäviä hiippareita.

Olen perunut tapaamisia, koska vastapuoli ei ole toiminut sanojensa mukaisesti, tai hänen käytöksensä on vaikuttanut uhkaavalta.

Olen kieltäytynyt tapaamasta asiakasta uudestaan koska hän on yrittänyt raiskata minut, tai koska hänen käytöksensä on aiheuttanut minulle enemmän haittaa kuin tapaaminen on aiheuttanut rahallista hyötyä. Kerran jopa siksi, koska miehen hygienia oli sanoinkuvaamattoman järkyttävässä kunnossa (ja minä suhtaudun olan kohautuksella hien hajuun, juustokulleihin, silmiini hilsettä variseviin takkutukkiin ja paskaa täynnä oleviin persvakoihin, joten kun minä sanon "sanoinkuvaamattoman järkyttävä hygienia", niin se todella tarkoittaa sitä mitä se tarkoittaa).

Jos päätän kieltäytyä tapaamisesta, niin syy on aina se, että asiakkaan käytös ei sovi minulle, tai koska minulla on syy epäillä hänen olevan minulle uhka taikka mittava rasite (ja sen yhden kerran huono hygienia, joka sekin olisi miehen omalla toiminnalla ollut korjattavissa). Sellaiset ulkomuodon piirteet, joihin ihminen ei itse voisi aamutoimiensa aikana vaikuttaa, eivät palveluuni vaikuta.

Ehkä joku tosi kokematon tai harvoin duunaileva tyyppi voisi valikoida joitain asiakkaita ulkomuodon perusteella, mutta ei varmasti kovinkaan moni sellainen, joka tekee tätä työtä vähänkään suunnitelmallisesti.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2020, 15:37:27 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #45 : Maaliskuu 21, 2020, 15:47:10 »
Mulle käännytysperusteet humala, intuitioon perustuva kokonaisarvio, tinkaaminen ja väkivaltaisuus. Huono hygienia ei vielä itsessään jos suihkuun menemispyyntöä totellaan. Jos ei, sitten adios. Enkä maksa senttiäkään korvausta, miksi maksaisin?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2020, 15:49:31 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15266
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #46 : Maaliskuu 21, 2020, 17:02:58 »
^Me olemme niin monilla samoilla parikymppisillä kaunokaisilla käyneet, että älä nyt edes viitsi yrittää naurattaa ;D Ei mene läpi.
Oliko tässä nyt kyse iästä vai kasvoista?
Olen tosiaan käynyt monilla parikymppisillä kaunokaisilla ja olen vähintään yhtä monella vanhemmalla kaunokaisella käynyyt myös. Eikä tässä ollut mitään naurun aihetta edelleenkään.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #47 : Maaliskuu 21, 2020, 17:39:41 »
Ei merkitse yhtään kasvot tässä harrastuksessa. Toisaalta mä en siviilissäkään ole ollut kiinnostunut naisen kasvojen kauneudesta vaan kokonaisuudesta. Ja se todellinen seksuaalinen vetovoima syntyy henkisellä tasolla.

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1627
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #48 : Maaliskuu 21, 2020, 17:41:14 »
ja muistakaa vanha sanonta akan valintaan (miksei hupakonkin ?):
silmä tottuu mutta korva ei.....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #49 : Maaliskuu 21, 2020, 19:05:10 »
Ja se todellinen seksuaalinen vetovoima syntyy henkisellä tasolla.

Nuori nätti nainen, joka ujostellen vilkaisee silmiin silloin tällöin mutta avaa haaransa rohkeasti. Ei siinä hirveesti henkimaailman tasoa tarvi kurottaa  ;D ;D ;D

Kuva liittyy



_
dijon on sinappi