Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa  (Luettu 7268 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #20 : Maaliskuu 19, 2020, 19:32:28 »
Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?

Käykö sulle useinkin noin?
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #21 : Maaliskuu 19, 2020, 19:35:24 »
Vetää takaapäin, jos naama ei miellytä. Ei voi ododtta naisilta, että he olisivat yhtä komeita kuin me miehet. Näin se vain on.  ::)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2020, 19:41:09 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #22 : Maaliskuu 19, 2020, 19:36:05 »
Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?

Käykö sulle useinkin noin?
Ei, mutta muutoin on feidattu kyllä. Ts. tuhlattu aikaani.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #23 : Maaliskuu 19, 2020, 20:00:07 »
Maksaisitko korvausta asiakkaan ajasta, jos ovelle tulee sellainen tyyppi että et kerta kaikkiaan halua harrastaa sen kanssa seksiä?

Käykö sulle useinkin noin?
Ei, mutta muutoin on feidattu kyllä. Ts. tuhlattu aikaani.

Varmaan voinut johtua myös sun käytöksestä..  ::)

Vuosien kokemus on osoittanut, että mitä vähemmän komea mies, sitä enemmän vaaditaan suhteessa omaan ulkoiseen olemukseen mahdottomia. Turha syyttää peiliä jos pärstä on vino.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #24 : Maaliskuu 19, 2020, 20:07:20 »
Itse en ole kenenkään naaman nähtyäni kääntynyt takaisin. Selvien feikkikuvien takia olen kyllä. Kuitenkin näkisin niin, että jos hupakon naama oikeasti on jotenkin asiakkaasta vastenmielinen ei asiakkaan ole pakko tietenkään ostaa palvelua.

En kyllä usko, että tästä syystä asiakas kääntyy kovin usein ovella.

Tämähän on oikeastaan aika triviaali kysymys yllämainitun ja allamainitun vuoksi.

Näissä palveluissahan "vallanvaihto" tapahtuu rahan vaihtaessa omistajaa. Ennen rahan vaihtoa hupakolla ei ole oikein mitään sanottavaa mihinkä tahansa kusipäiseenkään asiakkaan käyttäytymiseen (muuta kuin viestittelyn lopettaminen) ja rahan vaihtamisen jälkeen asiakkaalla ei ole oikein mitään sanottavaa hupakon kusipäiseenkään käyttäytymiseen. Rahoja on vaikea saada takaisin.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #25 : Maaliskuu 19, 2020, 20:21:51 »
Näissä palveluissahan "vallanvaihto" tapahtuu rahan vaihtaessa omistajaa. Ennen rahan vaihtoa hupakolla ei ole oikein mitään sanottavaa mihinkä tahansa kusipäiseenkään asiakkaan käyttäytymiseen (muuta kuin viestittelyn lopettaminen) ja rahan vaihtamisen jälkeen asiakkaalla ei ole oikein mitään sanottavaa hupakon kusipäiseenkään käyttäytymiseen. Rahoja on vaikea saada takaisin.

Mm. tämän takia voi rapsata hupakon & tytöt voi vaikka oikein kusipäästä jakaa varoitusta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #26 : Maaliskuu 19, 2020, 20:27:16 »
Itse en ole kenenkään naaman nähtyäni kääntynyt takaisin. Selvien feikkikuvien takia olen kyllä. Kuitenkin näkisin niin, että jos hupakon naama oikeasti on jotenkin asiakkaasta vastenmielinen ei asiakkaan ole pakko tietenkään ostaa palvelua.

En kyllä usko, että tästä syystä asiakas kääntyy kovin usein ovella.

Tämähän on oikeastaan aika triviaali kysymys yllämainitun ja allamainitun vuoksi.

Näissä palveluissahan "vallanvaihto" tapahtuu rahan vaihtaessa omistajaa. Ennen rahan vaihtoa hupakolla ei ole oikein mitään sanottavaa mihinkä tahansa kusipäiseenkään asiakkaan käyttäytymiseen (muuta kuin viestittelyn lopettaminen) ja rahan vaihtamisen jälkeen asiakkaalla ei ole oikein mitään sanottavaa hupakon kusipäiseenkään käyttäytymiseen. Rahoja on vaikea saada takaisin.
No hupakko laittaa ne rahat yleensä käsilaukkuunsa, ja minkäs se mahtaa jos asiakas haluaa ne periä takaisin? Fyysisesti hupakko ei mahda hankalaksi ryhtyvälle miesasiakkaalle mitään.
Toki jos asiakas ryhtyy omatoimisesti perimään rahoja takaisin, niin hupakko luultavasti tulkitsee sen varastamiseksi ja jonkinlainen kohtaus siitä tulee.
Ei oo koskaan ollut tarvetta pyydellä rahoja takaisin kylläkään. Olen ollut tyytyväinen tai sitten homma on epäonnistunut omasta syystäni humalatilan takia.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #27 : Maaliskuu 19, 2020, 20:37:25 »
Mun on hyvin vaikea asennoitua tilanteeseen että oven avaisi joku epämiellyttävä yllätys. Naiset on jotenkin kauniita ja sexyjä olentoja 😍. Enempi sitä pelkää että neito vetää oven kii kun näkee mun naaman ;D


Hyvä etten ole tämän pelkoni kanssa yksin

Sama täällä! Ei ole vara mennä toisen ulkonäköä kritisoimaan  ;D Eikä kyllä ole ollut tarvettakaan, jokaisen oven takana on kaunis nainen odottanut.

Mielestäni ostopäätös tehdään kun varataan aika. Ellei kyseessä ole selvä feikki tai muuten epäilyttävä tapaus, ovelta ei käännytä.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1193
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #28 : Maaliskuu 19, 2020, 21:15:33 »
Kasvoja on vaikea olla huomioimatta, mikäli haluaa pitää jonkinlaisen katsekontaktin seuralaiseen, mutta kuten joku ehti sanomaan, tarkastelen itsekin yleensä aivan muita kohtia kehossa. Sitä paitsi kaikki kasvot ovat mielestäni kauniita, jos niiltä on nähtävissä aurinkoinen hymy. Lisäksi viehättävästi käyttäytyvä ihminen näyttää usein viehättävältä myös ulkoisesti, mikä pätee niin hutsuhommissa kuin muutenkin.

Poissa Totman

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #29 : Maaliskuu 19, 2020, 23:31:14 »
Kokonaisuus ratkaisee ja kasvot vaikuttavat siihen olennaisesti. Mikäli kuvista tai kuvauksesta ei saa palveluntarjoajan ulkonäöstä riittävän kattavaa käsitystä, ottavat molemmat osapuolet tietoisen riskin siitä ettei paikan päällä palveluntarjoajan ulkonäkö miellytäkään. Mielestäni on epäreilua ajatella, että asiakkaan kuuluisi yksin ottaa tästä riskistä rahallinen vastuu ja maksaa palveluntarjoajalle hyvitys peruuntuneesta tapaamisesta. Tapaamisen peruuntuessa ovella menee molempien aikaa hukkaan. Toki olen myös sitä mieltä, ettei kasvokuvat näihin hommiin varsinkaan kotimaisten osalta kuulu.

Alla olikin jo hyvin kiteytetty.
Minusta kummalla tahansa osapuolella on oikeus päättää tai perua tapaaminen milloin tahansa ja mistä syystä tahansa, eikä sitä tarvitse selittää kenellekään mitenkään. Oharia ei saa tehdä, viime hetken perumisia täytyy välttää, ja kohteliaasti täytyy käyttäytyä aina vaikka toisen naama näyttäisi rekkakolarilta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #30 : Maaliskuu 20, 2020, 00:07:39 »
Mielestäni ostopäätös tehdään kun varataan aika. Ellei kyseessä ole selvä feikki tai muuten epäilyttävä tapaus, ovelta ei käännytä.

Juurikin näin. Ostopäätös tehdään kun aika varataan.
Jos kasvot on itselleen se merkittävä asia, niin sitten käy vain palveluntarjoajille joilla on kasvokuvia ilmossa.
Valitsee siis sellaiset ilmoitukset, joiden pohjalta pystyy tekemään se ostopäätöksen. Paikan päälle ei tulla arpomaan - se on vain turhaa trafiikkia ja senkin puoleen riski palveluntarjoajalle. Ja joltain muulta jää aika saamatta. Turhat varaukset aiheuttavat haittaa monella tavalla, joten ne eivät ole hyväksyttäviä.

Eri juttu on sitten jos ilmossa jotain ihan muuta kuin paikan päältä löytyy - silloin tuleekin kääntyä ovelta koska kyseessä huijaus & kuvien varastaminen jo sinällään laitonta jos feikkikuvat.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #31 : Maaliskuu 20, 2020, 07:21:18 »
Mielestäni ostopäätös tehdään kun varataan aika. Ellei kyseessä ole selvä feikki tai muuten epäilyttävä tapaus, ovelta ei käännytä.

Juurikin näin. Ostopäätös tehdään kun aika varataan.
Jos kasvot on itselleen se merkittävä asia, niin sitten käy vain palveluntarjoajille joilla on kasvokuvia ilmossa.
Valitsee siis sellaiset ilmoitukset, joiden pohjalta pystyy tekemään se ostopäätöksen. Paikan päälle ei tulla arpomaan - se on vain turhaa trafiikkia ja senkin puoleen riski palveluntarjoajalle. Ja joltain muulta jää aika saamatta. Turhat varaukset aiheuttavat haittaa monella tavalla, joten ne eivät ole hyväksyttäviä.

Eri juttu on sitten jos ilmossa jotain ihan muuta kuin paikan päältä löytyy - silloin tuleekin kääntyä ovelta koska kyseessä huijaus & kuvien varastaminen jo sinällään laitonta jos feikkikuvat.

Nämähän ovat välillä aika tulkintakysymyksiä varsinkin, jos ilmoituksen kuvat  ovat sopivasti tarkkaan rajattuja. Joskus olen kysynyt tarkentavia kysymyksiä ja kun on sanottu, että joo olen seksikäs ja timmi ja tosi hyvännäköinen, olen saattanut sopia tapaamisen. Mutta olen kyllä tällöin sanonut, että maksan xx summan vain jos oikeasti olet seksikäs ja timmi ja tosi hyvännäköinen. Tällöin olen sitten tarvittaessa kääntynyt ovelta, jos palveluntarjoaja minun mielestäni ei vastaa kuvailua, vaikka hän omastamielestään vastaisi. Olisi laittanut selkeät kuvat.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #32 : Maaliskuu 20, 2020, 07:46:50 »
Itse olen tietoisesti välttänyt käyttämästä ilmoituksissa sanoja ”kaunis” tai ”seksikäs” koska omasta mielestäni olen tavallinen hieman pyöreä, mutta tiimalasimallinen 45 vuotias keski-ikäinen nainen. En käytä yksityisyyteni takia ilmoissa kuvia joten selitän kyllä mielelläni asiakkaille millainen olen.

Palaute on ollut pelkästään positiivista ja eikä mua uskoisi näinkään vanhaksi. Teen työtä ulkonäköni eteen samanikäisiin kanssasisariini verrattuna enemmän. Tässä iässä maan vetovoima ja muut ikääntymisen muutokset alkaa näkyä selkeästi, ellei ole koskaan itseään hoitanut. Kirurgin veitseen en ole ajatellut turvautua joten luomuna mennään, olen luopunut rakennekynsistäkin sillä siviilityössä niitä ei saa olla. En myöskään käytä hiustenpidennyksiä, volyymiripset kyllä on.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15270
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #33 : Maaliskuu 20, 2020, 08:02:30 »
Kaikki naiset ovat kauniita.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa A-type

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #34 : Maaliskuu 20, 2020, 08:41:23 »
Kasvoihin tottuu touhutessa. Otan yleensä parin tunnin ajan. Tärkeämpiä ovat sääret, reidet, takapuoli ja vatsa. Rinnoilla ei ole niin väliä. Se on myös eduksi laskettava, jos nainen osaa puhua ja jutella.
Pahinta on, jos nainen ilmoittaa painonsa esim. 55 kg ja todellisuus heittää ylätappiin + 35 kg.
Kymmenen kiloa ei vielä haittaa mitään.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #35 : Maaliskuu 20, 2020, 08:42:28 »
^^ Ei todellakaan pidä paikkaansa ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15270
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #36 : Maaliskuu 20, 2020, 09:26:14 »
^^ Ei todellakaan pidä paikkaansa ;D
Ihan sama minulle mitä sinä asiasta ajattelet.
Onneksi en ole kaltaisesi.  ;)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2020, 09:35:09 kirjoittanut Villerius »
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #37 : Maaliskuu 20, 2020, 09:43:12 »
^Me olemme niin monilla samoilla parikymppisillä kaunokaisilla käyneet, että älä nyt edes viitsi yrittää naurattaa ;D Ei mene läpi.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #38 : Maaliskuu 20, 2020, 09:57:46 »
Ei ole ostopäätöstä tehdessä kasvoilla mitään merkitystä.  8) Eipä kyllä sen puoleen ole tarvinnut pettyä koskaan...jokainen tapaamani hupakko on ollut kaunis.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kasvojen merkitys ostopäätöksen teossa
« Vastaus #39 : Maaliskuu 20, 2020, 10:45:00 »
Kaikki naiset ovat kauniita.  :)
Ja kaikki turskat komeita ja isokyrpäisiä.