Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Intohimoista rakastelua  (Luettu 736 kertaa)

Poissa Vieras1825

• Newbie
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Intohimoista rakastelua
« : Huhtikuu 29, 2025, 05:08:45 »
Moi,

Etsin naista, ikää n. 18–40v.

Miehenä oon intohimoinen ja ihana tulisielu, joka tunnetaan lämpimästä ja välittävästä luonteestaan.

Haluun tehdä asioita, jotka tekee elämästä elämisen arvoista ja niistä hetkistä merkityksellisiä.

Mulle merkityksellinen seksi on syvällinen intiimi yhteys, jossa molemmat ovat tietoisesti läsnä.

Rakastan läheisyyttä ja intohimoista seksiä.

Seksissä olen aloitteellinen, tykkään ohjailla ja viedä tilanteita sujuvasti eteenpäin mut myös spontaanisti go with the flow.

Mua ei sinänsä haittaa, vaikka olisit kokematon tai oot ennen harrastanut pelkkää perusseksiä, kunhan sulla on avoin asenne ja meitä yhdistää sama intohimo elämää kohtaan!

Rakastan pitkää, intohimoista ja aistillista rakastelua ja erityisesti nautin tuottaa mielihyvää, suuseksin kautta, jossa voin keskittyä aistilliseen sun koko kehon hyväilemiseen ja sinä voit keskittyä täysin antaumuksellisesti nautintoon.

Mulle rakasteleminen on merkityksellistä silloin kun siinä on mukana aistillisuutta, hellyyttä, läheisyyttä ja syvällinen emotionaalinen yhteys ja erityisesti hyvä kommunikointi.
Seuranhakutoiveet
Mulle resonoi parhaiten sellainen luonne, joka on halukas ja uskalias kokemaan jännittävää ja intohimoista elämänmakuista seikkailua ja haluaa kokea olevansa kokea elossa.

Seikkailijaluonteena rakastan ulkoilmassa rakastelua: lemppareita erityisesti Suomenlinna, laavulla tulen äärellä, kesällä rannalla, tähtitaivaan alla ja tunnelmallisessa kynttilänvalossa.

Kauniit maisemat ja ihana tunnelma tekevät kokemuksesta unohtumattoman.

Ulkoilmarakastelussa parasta just se, että tuntee todella olevansa elossa, kun aistimukset tuntuvat niin voimakkaina tehden siitä hetkestä vieläkin merkityksellisemmän.

Seikkailen vuodenaja umatta: luovalla asenteella löytyy aina mahdollisuuksia ihaniin hetkiin!

Kynttilänvalossa rakastelussa on sitä erityistä tunnelmaa, jossa hellyys ja läheisyys kukoistavat.

Ne hetket, kun katsomme toisiamme syvälle silmiin, ja silmissä kiiltää intohimon palo ja tuntee sen syvän, voimakkaan intiimin yhteyden.

Ennen kuin sovitaan treffit, haluan toki tutustua sinuun, sun toiveisiin ja tarpeisiin, sekä minkälaisia kokemuksia etsit ja että meillä on rajoista yhteisymmärrys.

Voidaan sit yhteisten kiinnostusten perusteella keskustella erilaisista mahdollisuuksista ja sovitaan sitten treffit, jos molemmat koetaan, että halutaan ja on yhteisymmärrys.

Ehkä meitä yhdistää sama intohimo elämää kohtaan?

Pituus 168 ja paikkaa ei oo, voit kutsua kylään tai käytetään luovuutta ja lähdetään seikkailemaan!

ModEdit: yhteydenottopyynnöt ei sallittuja.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2025, 07:22:35 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa molopää

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Intohimoista rakastelua
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2025, 07:20:28 »
Mahtava ilmoitus!
Tosin täällä maksuseksin sivustolla riittää paksu lompakko  8)

Poissa intohimo

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2025, 08:20:14 »
ilmoituksesta puuttuikin juuri tuo tieto lompakon paksuudesta.

Poissa Meeme

• Sr. Member
  • Galleria (8)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2025, 13:46:56 »
Hieno ja romanttinen ilmoitus!

Mulla hienohelmalla vaan valitettavasti alkoi itikat inisemään korvissa...
Talvella ei olis niitä harmina luontolemmessä, mutta silloinkin pitäisi tyytyä pikapanoihin, jos on hyvinkin pakkanen.

Onnea etsintään, varmasti törmäät vielä samanmieliseen naiseen.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa Kellopeliappelsiini

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2025, 23:05:12 »
Eli vierasta pesää vailla mutta tyhjä lompakko... :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

#fuckpalestine

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #5 : Huhtikuu 29, 2025, 23:17:37 »
Maksuseksisivusto ja kaveri haaveilee täällä jostain syvistå yhteyksistä ja rakasteluista...

Noi jutut kannattaa säästää sivustoille, missä kaikki naiset eivät ole maksullisia

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #6 : Huhtikuu 30, 2025, 00:08:57 »
Vai ... olisiko kyseessä ollut väärään aihealueeseen päätynyt miespuolisen PT:n ilmoitus olemassaolostaan?

Jos, niin Chrizzuli, laita/siirrä itsestäsi esittely uusien palveluntarjoajien ketjuun Olohuone alueelle: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,62.msg425706.html#new

Tuo teksti nimittäin vaikuttaa siltä, että sehän saattaisi jopa toimia ... toisin kuin tälle alueelle (ei todellakaan seuranhakuun, vaan siitä keskusteluun) äskettäin läväytetty dickpic setti.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 30, 2025, 00:11:49 kirjoittanut JämeräpartainenInsinööri »