Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nata20 tiedustelu  (Luettu 3572 kertaa)

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nata20 tiedustelu
« Vastaus #40 : tänään kello 11:36:10 »
Muistan kuinka ensimmäisen vierailuni jälkeen jäi erikoinen olo. Ei ollut sitä mitä olin hehkutuksista saanut ymmärtää. Päätin kuitenkin uusia myöhemmin, että olisiko ollut vain huono päivä, mutta näin ei valitettavasti ollut.

Asettuu aavistuksen aikoinaan runsaita hehkutuksia saaneen Hattaran edelle joka omissa muistoissani kulkee suurimpana pettymyksenä mitä Suomi skeneen tulee.
Is she really going out with him?

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #41 : tänään kello 12:03:42 »
Muistan kuinka ensimmäisen vierailuni jälkeen jäi erikoinen olo. Ei ollut sitä mitä olin hehkutuksista saanut ymmärtää. Päätin kuitenkin uusia myöhemmin, että olisiko ollut vain huono päivä, mutta näin ei valitettavasti ollut.

Asettuu aavistuksen aikoinaan runsaita hehkutuksia saaneen Hattaran edelle joka omissa muistoissani kulkee suurimpana pettymyksenä mitä Suomi skeneen tulee.

Hattara oli minulle taas todella ihana   kokemus ja kaikkien hehkutusten arvoinen :inlove: mitäköhän hänelle nykyään kuuluu? Hän teki lyhyen comebackin Onlyfansin muodossa ja teki sen menestyksekkäästikin, mutta pian hävisi taas ilmoittamatta. :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Mie

• Full Member
« Vastaus #42 : tänään kello 13:14:09 »
No jospa minäkin kerron kokemukseni kyseisestä neidosta. Vähän on minullakin negatiiviset kokemukset hänestä. Yhdesti tavannut kun oli niin hehkutettu hänen ylivoimaisuutta mutta ei kyllä ollut kovin mahtava kokemus! Kuten tuossa edellä mainittiin niin jotenkin teennäisesti käyttäytyi eikä ollut oikein yhtään samalla kartalla mukana. Tietenkinhän aina voi olla vika myös minussa eikä kemiat kohdanneet!??
Positiivista on hänen ulkonäkö kaikkine muotoineen, mutta ei se oikein riitä jos palveluasenne ei oikein ole laadukasta ja läsnä olevaa! En tiedä että antaisinko toisen mahdollisuuden? Ehkä en on sen verran hintavaa kuitenkin hänen seura ja jos tulee myös toisella kerralla pettymys niin sitten kyllä ketuttaisi oikein kunnolla! Parempi on vaan pysyä hyviksi kokemissa tytöissä jos vain mahdollista!!?

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #43 : tänään kello 15:29:54 »
Itselleni Nata on helposti top 10 kokemieni hupakoiden joukossa, joten olen aivan shokkiintunut näistä viesteistä  :o onkohan porukoilla vaan erilaiset odotukset? Luonteeltahan hän on sellainen huumorintajuinen tuhmuliini eikä mitään syvällistä keskustelua kannata olettaa. Menkää sinne aivot narikkaan mentaliteetilla ja nauttikaa kun olette samalla aallonpituudella :drinking:

Mainitkaapas joitakin hupakoita, jotka menisi Natan edelle? Voisin koittaa, jos maailmankuvani avartuisi, jos kerran pidän Nataa liian hyvänä  :stiletto:
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:31:40 kirjoittanut anaalipeppu »
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa äRHäkkä

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #44 : tänään kello 15:50:18 »
Minkä takia ei voi kunnioittaa kyseisen PT:n toivetta, että keskustelua hän ei itsestään mihinkään pillufoorumeille halua?

Ja näin se toimii, pisin Nataketju on syntynyt. (Kunnes poistetaan) Olkaa hyvä!🤣
Päivän moka vielä tekemättä?

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #45 : tänään kello 16:28:31 »

Muisteleppa mitä olet aiemmin kertonut Hattarasta ja Natasta.Kehuit molempia mimmejä,kuin myös Anna-Sofiaa.Myöhemmin moitit Anna-Sofiaa
kunnes taas myöhemmin kehuit häntä.
Vääjäämättä tulee mieleen,oletko oikeasti vieraillut kyseisten mimmijen luona?
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #46 : tänään kello 16:34:00 »

En halua jatkaa tästä keskustelua,joten kunnioitan Natan vaatimusta.
 Sen totean,joka kerta kun olen vieraillut hänen luonaan,olen saanut Natan ihon kananlihalle ja se merkitsee jo jotain..
 Muuta en tule paljastamaan,mut ei se jäänyt edellä mainittuun..kun olen"liian kiltti"häntä kohtaan.

Poissa Tuplawee

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : tänään kello 16:59:44 »
Itsekin pari kertaa viime vuonna kävin. Palvelussa ei mitään valittamista, päinvastoin. Uskomaton kroppa ja hyvää palvelua, eli ehdottomasti näiden markkinoiden kuriositeettikokemus. Itselle ei kuitenkaan se omin genre oikeastaan missään suhteessa, joten ei vakkariksi.

Se on kyllä pakko sanoa, että kun tiuhalla frekvenssillä hommia vuodesta toiseen painaa, niin kyllä se väistämättä näkyy pienissä yksityiskohdissa. Taatusti päivästä ja turskasta kiinni, millainen versio siellä on kulloinkin vastaanottamassa.

Poissa Lipittäjä

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #48 : tänään kello 18:16:26 »
Mielenkiintoinen keskustelu. Makuasioita ei voi kiistää. Itse tavannut häntä useamman vuoden. Kyllä, ja valitettavasti se ilon liekki on jotenkin sammunut, joka ilmaantu kun eka kerran tapasin. Vartalo edelleen timmissä kunnossa. Ja yksi parhaista edelleen. Itsellä tuli stoppi juurikin tämän ilosuuden/leikkisyyden poissaolon takia. Jos haluaa mentaliteetilla "rojut rotteloon", niin Ok. Itse kaipaan kuitenkin sessiossa PT:n läsnäoloa.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #49 : tänään kello 18:32:17 »

Muisteleppa mitä olet aiemmin kertonut Hattarasta ja Natasta.Kehuit molempia mimmejä,kuin myös Anna-Sofiaa.Myöhemmin moitit Anna-Sofiaa
Siinähän mietit. Hattarasta en ole voinut kirjoittaa mitään kun olin pysyvästi Wörkiltä tuolloin bannattuna. Natasta en muista kirjoittaneeni mitään ja Anna-Sofiasta jäi kirjoittamatta koska tuolloinkin oli harmia Wörkin ylläpidon kanssa. Anna-Sofia oli kepeästi yksi parhaista kotimaisista horoista ikinä.
Koittakaa nyt Natan fanipojat mennä jo eteenpäin.

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #50 : tänään kello 20:16:07 »

Siinähän mietit. Hattarasta en ole voinut kirjoittaa mitään kun olin pysyvästi Wörkiltä tuolloin bannattuna. Natasta en muista kirjoittaneeni mitään ja Anna-Sofiasta jäi kirjoittamatta koska tuolloinkin oli harmia Wörkin ylläpidon kanssa. Anna-Sofia oli kepeästi yksi parhaista kotimaisista horoista ikinä.
Koittakaa nyt Natan fanipojat mennä jo eteenpäin.
En tarvitse miettiä mitään..Minulla on Norsun muisti..Wörkillä kehuit Hattaraa,Nataa,sekä Anna-Sofiaa.
Kuinka ollakkaan myöhemmin kantasi muuttui,Hattara ei tarjonnutkaan sinulle mieluisaa palvelua,samoin ylistämäsi Anna-Sofia,et kehunut hänen palveluaan..Nataa kehuit silloin kunnolla..ja nyt hän ei ole juurikaan mitään..

Pidä linjasi ja keskity jalkapallon katsomiseen,äläkä turhaan tuo valheellisia näkemyksiä mimmeistä,jonka luona et ole vieraillut!

Poissa Kössi

• Full Member
« Vastaus #51 : tänään kello 20:22:12 »
Pertti on tää sama tyyppi?

No se selittääkin kaiken.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #52 : tänään kello 20:27:34 »
^^ Norsun muistisi pettää pahasti  ;)Olen tavannut Hattaran 2015 jolloin olin bannattuna pysyvästi Wörkiltä. Natan tavannut 2 kertaa ja en muistaakseni kirjoittanut mitään. Anna-Sofian olen tavannut neljä kertaa kolmessa eri paikassa Tampereella ja hän oli loistava. En kirjoittanut mitään kun olin bannattuna.

Taidat olla näitä huoriin rakastujia , muuten en voi tätä itkuasi Natasta ymmärtää .
« Viimeksi muokattu: tänään kello 20:34:42 kirjoittanut Pertti Ström »

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #53 : tänään kello 20:49:04 »
Aika pitkä matka kuitenkin siihen pisteeseen että aletaan vanerista paloautoja kasaamaan.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".