Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nata20 tiedustelu  (Luettu 2808 kertaa)

Poissa Iivana Puupallo

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Nata20 tiedustelu
« Vastaus #20 : eilen kello 19:55:34 »
Seksinukeista ei ole kokemusta mutta jos taskulaskinta käyttää niin sellainen kannattaisi sitten hankkia jos tämä pitää paikkansa!

Omilla kokemuksilla sanoisin että tuollainen seksinukke olisi aika timanttia..😅

Paikalla Pesään

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #21 : eilen kello 21:14:57 »
Juu olen käynyt kaksi kertaa - ensimmäisen ja viimeisen samalla käynnillä. Oli liian muovinen minun makuuni. Ongelmani on etten pidä nännikoruista ja sellaisesta ei ole ilmossa mitään.

Poissa Iivana Puupallo

• Full Member
« Vastaus #22 : eilen kello 22:12:02 »
Eikös niitä koruja ole vain yksi? Vai onko rei'ittänyt toisenkin nipukan sitten viime näkemän..?

Se on totta ettei tuosta varoittele..

Poissa Beachbandit

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #23 : eilen kello 22:24:40 »
Suosittelen.

Poissa Artturi

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #24 : tänään kello 00:21:36 »
Minkä takia ei voi kunnioittaa kyseisen PT:n toivetta, että keskustelua hän ei itsestään mihinkään pillufoorumeille halua?

Poissa Anders

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #25 : tänään kello 08:27:02 »
Minkä takia ei voi kunnioittaa kyseisen PT:n toivetta, että keskustelua hän ei itsestään mihinkään pillufoorumeille halua?

Artturin mielestä paskasta palvelusta ei saisi raportoida? Sehän se on hupakon etu, että asiakkaita on jonoksi asti ovelle kun eivät tiedä palvelun todellista laatua. Seksinostajien kannalta kurja juttu kun mies toisensa perään tulee kusetetuksi ja Artturille tämä ilmeisesti on sitten aivan ok.

Onko tämä sivusto ja rapsalangat seksinostajia vaiko seksinmyyjiä varten, niin siinäpä kysymys johon en odota Artturin vastaavan...

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #26 : tänään kello 08:32:02 »
No kun täällä nyt on alettu arvostelemaan niin kannan minäkin korteni kekoon.
Kaksi kertaa olen käynyt Natan luona ja molemmilla kerroilla olen ollut erittäin tyytyväinen.
Nata oli todella ystävällinen molemmilla kerroilla ja kaikki meni juuri niin kuin piti.
Taatusti menen uudelleen jos siihen tarjoutuu tilaisuus.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #27 : tänään kello 08:36:08 »
No kun täällä nyt on alettu arvostelemaan niin kannan minäkin korteni kekoon.
Kaksi kertaa olen käynyt Natan luona ja molemmilla kerroilla olen ollut erittäin tyytyväinen.
Nata oli todella ystävällinen molemmilla kerroilla ja kaikki meni juuri niin kuin piti.
Taatusti menen uudelleen jos siihen tarjoutuu tilaisuus.
Allekirjoitan väitteesi👍
miten kuuluu viidakon laki?

Paikalla Runk-Kari

• Full Member
« Vastaus #28 : tänään kello 08:41:25 »
Jännä miten voi olla näin päinvastaisia kokemuksia samasta palveluntarjoajasta.
Palveluntarjoajilla (ja tietysti myös asiakkailla) on parempia ja huonompia päiviä, ja kaikkien kanssa ei vain kemiat kohtaa.
Minulla ja Natalla eivät kohdanneet vaikka palvelussa ei varsinaisesti mitään suurta moitteen sijaa ollutkaan.
Siksi en ole mennyt toiste.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #29 : tänään kello 08:45:53 »
Palveluntarjoajilla (ja tietysti myös asiakkailla) on parempia ja huonompia päiviä, ja kaikkien kanssa ei vain kemiat kohtaa.
Näinhän se menee ja makuasioista ei voi kiistellä.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Paikalla Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #30 : tänään kello 08:56:49 »
Minulla ja Natalla eivät kohdanneet vaikka palvelussa ei varsinaisesti mitään suurta moitteen sijaa ollutkaan.
Siksi en ole mennyt toiste.

Tämähän se on.

Myönnän omalla kohdallani vaikuttaneen myös sen tekijän, että varsinkin silloin N***20 oli vahvasti hypetetty statuksella paras ikinä missään. Mitään sinnepäinkään en saanut, mutta kuten yllämainittu siihen voi olla monia syitä. Aihio oli kuitenkin semmoinen, että joku muu voi varmasti tykätä ja onkin tykännyt kun on kuitenkin edelleen melko hyvässä maineessa. Ei ollut vain mua varten.

PT:tä kiihkeästi puolustelevat valkoritarit voisivat puolestaan ottaa silmän käteen ja miettiä että vaikka itse olet pitänyt, niin ehkä se voi kuitenkin olla mahdollista ettei joku toinen ole kokenut omaa tapaamista yhtä onnistuneeksi.

Poissa Pertti Ström

• Hero Member
« Vastaus #31 : tänään kello 09:36:25 »

Artturin mielestä paskasta palvelusta ei saisi raportoida? Sehän se on hupakon etu, että asiakkaita on jonoksi asti ovelle kun eivät tiedä palvelun todellista laatua. Seksinostajien kannalta kurja juttu kun mies toisensa perään tulee kusetetuksi ja Artturille tämä ilmeisesti on sitten aivan ok.

Onko tämä sivusto ja rapsalangat seksinostajia vaiko seksinmyyjiä varten, niin siinäpä kysymys johon en odota Artturin vastaavan...
Artturin( + aiemmat nimimerkit) "anti" seksisivustoille on aina ollut sama. Asiakas on väärässä ja huora oikeassa. Itse ei tietenkään ole huoralla vieraillut.

Is she really going out with him?

Poissa Ribbeli

• Sr. Member
« Vastaus #32 : tänään kello 09:47:42 »
PT:tä kiihkeästi puolustelevat valkoritarit voisivat puolestaan ottaa silmän käteen ja miettiä että vaikka itse olet pitänyt, niin ehkä se voi kuitenkin olla mahdollista ettei joku toinen ole kokenut omaa tapaamista yhtä onnistuneeksi.
Kannattaa katsoa peiliin..löytyiskö syy sieltä,ettei palvelu ollut mieleinen?
miten kuuluu viidakon laki?

Poissa Transuchaser9000

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #33 : tänään kello 09:51:42 »

Taidat olla uusi täällä. Ainoa syy tän koko turskafoorumin olemassaololle on varoittaa paskasta palvelusta ja kehua hyvää palvelua.

Kaikenlainen huoradatan piilotteleminen on turskilta pois. Simppaamaan voi mennä suoli24-saitille.

Kapish?

-TC9K

Poissa Paavola

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #34 : tänään kello 09:53:17 »
Kolme vierailua kahden vuoden sisään. Taso laskenut joka vierailulla. Vaikuttaa tympääntyneeltä hommiin ja sen aistiessa oma into vähenee.
Kropaltaan on laatukissa.
En enää mee vierailulle.

Poissa Anders

• Full Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #35 : tänään kello 10:00:23 »
Aiemmin tässä ketjussa jo Nataa kehuinkin, mutta lisätään nyt vielä väärinkäsitysten välttämiseksi...

Minä en ainakaan tunnista osasta tämän ketjun viesteistä kyseistä palveluntarjoajaa. Muovinen, feikki, pinnallinen, huolittelematon, seksinukke, liukuhihna?? Siis mitä ihmettä? Ollaanko me käyty samalla Natalia? Ite oon käyny kolmesti Natalla. Kahdesti viime vuonna ja kerran tänä vuonna. Mahdollisuuksien mukaan käyn silloin kun hän kaupunkiini tulee ja aion käydä jatkossakin.

Kyseessä on ihana ja herttainen nuori nainen. Aina on ollut kiitettävästi läsnä, ystävällinen ja myönteisellä ja positiivisella asenteella mukana tapaamisessa. Aina on ollut päästä varpaisiin puhdas ja huoliteltu hiuksia, meikkiä, kynsiä ja vartalon karvoitustakin myöten. Kroppaan näkyykin kuvissa ja sehän on käytännössä parasta suomityttöjen a-ryhmää. Bikinifitness tasoa kauniilla silikonirinnoilla. Ja mitä niihin seksitaitoihin tulee niin eipä niistäkään mitään moitittavaa voi keksiä. Kiimaista menoa on ollut puolin ja toisin ja ainakin itselleni on syntynyt illuusio, että Natakin nauttii ja tykkää siitä mitä tekee. Tää on kymmenen/kymmenen hupakko ja tosiaan paras suomalaisista. Joka muuta väittää on väärässä.

Poissa FortySexN2

• Sr. Member
« Vastaus #36 : tänään kello 10:07:07 »
Ei kannattaisi olla turhan allerginen nega-arvosteluille. Kaikki ei sovi kaikille ja mun mielestä huippu mimmi luksus palvelulla saattaa olla Jaskan mielestä muovista ja susipaskaa. Joskus sanonutkin huolestuneille mimmeille tapaamisella, että muutama negatiivinen kokemus on päinvastoin luottamusta herättävää

Poissa anaalipeppu

• Full Member
« Vastaus #37 : tänään kello 10:50:01 »
Olen aivan yllättynyt näistä pettyneistä arvosteluista  :-[ omaan makuuni Nata on ollut asenteeltaan ja tyyliltään aivan huippuluokan mimmi  :inlove: tosin, olen havainnut sen, että ranskalainen suutelu vaikuttaa olevan hankalampaa. Ei ole enää sellaista kielimoukkua kuten ennen. Johtuuko se vaan itsestäni?  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Paikalla Vikingo

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #38 : tänään kello 10:54:54 »
Kannattaa katsoa peiliin..löytyiskö syy sieltä,ettei palvelu ollut mieleinen?

Uskallan väittää, ettei löydy. Tapaan aina niin uuden huoran kuin vanhan tutunkin avoimin mielin ja hyvällä käytöksellä. Jos ulkonäköni ei miellytä, niin sen suht korkean tuntitaksan pitäisi motivoida sen verran ettei tarvisi lahnaa esittää.

Edit:

Niillä ketkä pitävät Natan palveluista, hyvä että teille on löytynyt mieleinen palveluntarjoaja. Minullakin on monta semmoista kenen palveluista nautin suuresti, Nata20 ei nyt vain ollut yksi heistä. Jokainen testatkoon itse palvelut ja tehköön omat johtopäätöksensä. Ei kuitenkaan ehkä pidä ottaa absoluuttisena totuutena Nata20 ylivoimaisuutta huoramarkkinoilla.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:01:25 kirjoittanut Vikingo »

Poissa Hupi

• Full Member
« Vastaus #39 : tänään kello 11:16:59 »
Noh, kerron nyt minäkin kokemukseni.
Kun menin tapaamiseen sopiminen sujui hyvin, neiti oli pikkusen aikataulusta myöhässä ja kun pääsin alaovesta sisälle hississä tuli vastaan kovasti turskan oloinen heppuli kosteine hiuksineen.

No oli turskaveli tai ei niin tämmönen kuva tuli heti ensimmäisenä, päästyäni sisälle asuntoon neiti otti vastaan iloisesti mutta samalla jotenkin teennäisen oloisesti.

Tapaamisen ajan oli hieman etäinen en tiedä väsyttikö jo pitkäksi venynyt päivä, kävi myös mielessä oliko ottanut jonkin sortin "rauhottavan" sen verran verkkasta toiminta oli.

Oli syönyt jotain voimakkaan tuoksuista eikä ollut pessyt hampaita ja pillu tuoksahti hielle, kuitenkin joka luukkuun sai tampata mielinmäärin yhtään aristelematta.

No menisinkö toiste? En tiedä, meillä ei selvästikkään aivan täysin kemiat kohdanneet, mieletön kroppa ja sai tampata kunnolla oli plussaa mutta etäinen meininki ja haju ongelmat vie miinuksen puolelle.
Nähtäväksi jää tuleeko enää tavattua.
 :behind: