Jos pelaisin tätä saittipeliä yhtään järkevästi ja mulla ois murunenkaan itsesuojeluvaistoa, kävisin vaan postaamassa välillä persettä ja tissiä ja vastaamassa että juu panisin seuraavaa kirjoittajaa. En lukisi juuri mitään enkä kirjoittaisi kauheasti mielipiteitä. En ainakaan heittäisi tyhmää läpyskää tai avaisi ainuttakaan politiikkaa sivuavaa ketjua. Vielä on ymmärrystä pysyä niistä enimmäkseen poissa, mutta saas kattoo mihin tää menee.
Olen eri mieltä. Juurikin kirjoittelusi on herättänyt mielenkiinnon. Kuulun varmastikin vähemmistöön, mielummin luen ajatuksistasi ja kokemuksistasi, kuin katselen tissi/persekuviasi. Ja tää on paljon, sillä oletko nähnyt kuinka kuumia ne kuvat on? Kuitenkin fiksut, sanomaa sisältävät ja usein hulvattomat kirjoituksesi vie voiton. En osaa arvailla asiakashankinnan vinkkelistä muiden osalta, mutta minut olet voittanut kynäilemällä.
Tästä olen ÄRHäkän kanssa aika pitkälti samaa mieltä, ja voisin oletta että moni muukin. Siksi pidin Annin kommenttia hieman erikoisena.
Välillä pelaan hassunkurisia perheitä -peliä kuvittelemalla saitin porukoista perheitä ja heidän dialogejaan päivällispöydässä.
Tää on jo aika hardcorea! Pitäisikö tästä aloittaa ketju, voisi poikia mielenkiintoisia keskusteluja.