Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aktiivisena olevien duojen bongausketju.  (Luettu 1661 kertaa)

Poissa Kulli kuutamolla

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Aktiivisena olevien duojen bongausketju.
« : Huhtikuu 24, 2025, 16:23:41 »
Harvoin noita duoja on tarjolla ja kelläkös meistä ei joskus käy ajatuksissa olla kahden naisen kanssa.
Ketjuun voi laitella missä on tällainen ja muitakin speksejä.
Nuorempana stondiksella jaksoi kantaa ämpärillisen vettä, ei enää. Polvet ei kestä. /Juice Leskinen

Poissa JennySnow

• Full Member
  • Galleria (5)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Aktiivisena olevien duojen bongausketju.
« Vastaus #1 : Huhtikuu 24, 2025, 22:22:59 »
Multa voi aina kysellä duoa! Jos en tunne kollegaa, niin mielelläni selvitän kyllä olisiko mahdollista. Tuttujen kanssa toki helpoin järkätä :)

Varmasti monelta muultakin voi kysellä suoraan, mutta ymmärrän, että tähän ketjuun lähinnä ”juuri nyt” ilmoittavia duoja.

Tilausduot on muuten melkein aina parhaita, niissä on jotain erityistä <3 Suosittelen lämpimästi. Pt:lle ja asiakkaille  :kiss:
Aito ja lämmin, anteeksipyytelemätön ja oman arvonsa tunteva aikuinen nainen <3

Outcallia ja Jumalointia - Läsnäolevasti ja laadukkaasti

Poissa Balls

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #2 : Huhtikuu 25, 2025, 09:10:05 »
Pro-tipsinä(ja osittain yllä jo mainittuna):

Kannattaa tytöiltä kysyä, tekeekö/haluaako/tarjoaako hän tällaista joukkueurheilua?
Varsinkin latinotyttöjen kohdalla olen todennut, että liikkuvat monesti pareissa/ryhmissä, jolloin myös kahden viulun soitto monesti onnistuu.

Itse olen pari-kolme duo-rallia käynyt ajamassa ja useimmilla ei ole erikseen duo-ilmoitusta ollut esillä.

Kohteliaisuus ja kunnioitus myös tässä kovaa valuuttaa, eli moni off-menu palvelu saattaa myös aueta ensimmäisen peruskäynnin tai muutoin asiallisen kommunikoinnin myötä!

Tämä on itsellenikin suurta herkkua, joten seurataan ketjua aktiivisesti, uudet vinkit tervetulleita myös tänne!

Balls
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2025, 09:13:52 kirjoittanut Balls »

Poissa Terttumarica

• Jr. Member
« Vastaus #3 : Huhtikuu 25, 2025, 16:07:07 »
Mä sanoisin, että suurempi mahdollisuus saada loistava kimppa, (jossa on myös kemiaa seksityöntekijöiden välillä) on ostaa se jo hetken yhdessä töitä tehneiltä.

Poissa Balls

• Full Member
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2025, 08:31:35 »
RE:llä tällä hetkellä muutama latina-pari liikkeellä:
-Antonella ja Sofia
-Eva.22 ja Valeria VIP

Ensimmäinen duo ajettu ja toista tarjottu, kun kävin nauttimassa Evan seurasta.

Ei siis duo-ilmoa näkyvillä, mutta palvelu kuitenkin tarjolla.

Balls
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 29, 2025, 08:33:58 kirjoittanut Balls »

Poissa AuroraElomaa

• Newbie
  • Galleria (2)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #5 : Huhtikuu 29, 2025, 17:23:57 »
Tää on selkeesti ketju mulle! ;) teen paljon duoa, kun ympäri suomea reissaaminen yksin käy näiden vuosien jälkeen tylsäksi.

Teen monen kollegan kanssa; esimerkiksi Helsingissä Ihanan Miran ja OliviaHn kanssa, Tampereella oon tehnyt Elovenablondi Millan, Kaycatin ja Katin kanssa... Millan kanssa reissataan usein muuallakin! Mua voi bongata monen eri kollegan kanssa ympäri suomea, eli pidä silmät auki ;)

Allekirjoitan myös tämän, että jos palveluntarjoajat on tuttuja keskenään, duokokemus on parempaa. Toki ammattilaisena mun kanssa saa aina laatupalvelua, mutta kyllä esim mun ja Millan duossa on jokin sellainen lisäsäväys... ;)
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa Lempibambi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #6 : Toukokuu 02, 2025, 19:40:20 »
Hoo! 😍

Minä ja Aallotar (joka on tuttu myös Vivekaniini nimellä) tehdään säännöllistä kimppaa! Me hyöritään pyöritään Turku-Tampere-Helsinki akselilla ja duotaan kerran joka kuussa. Ollaan tykästytty tähän ja ite odotan meidän kimppapäiviä aina malttamattomana. 🤩 Se on ihan parasta ja nautin ihan hulluna.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2025, 19:52:50 kirjoittanut Heikki Koo »
Elsi Lempibambi <3

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (14)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #7 : Toukokuu 04, 2025, 13:15:18 »
Heips. Jos sporttihenkiset petite duot kiinnostaa niin ollaan tehty Lumijulian kaa monta kertaa Turussa ja toinen uusi duopari on Ariana. Molempien kaa meillä synkkaa tosi hyvin ja juttu lentää 😉
Vaikka Arianan kanssa ollaan tunnettu lyhyemmän aikaa, ni ollaan molemmat Bi-seksuaaleja siviilissäkin ni oltiin katsottu toisiamme sillä silmällä samalla jumppatunnilla ennenkuin edes tunnettiin tai tiedettiin että toinenkin on tällä alalla. 😎

Tän pitkän sepustuksen pointti oli se, et vaikka ei duoilmoo näkyiskään niin kummankin mimmin kaa onnistuu järjestää "koska vaan" työaikojen puitteissa jos vaan aikataulut natsaa. Turussa siis tehdään vakkarina.
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses. (En reissaa.)
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Paikalla AnnaB

• Hero Member
  • Galleria (16)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #8 : Toukokuu 07, 2025, 10:06:46 »
Mulla ja Annilla on parhaillaan aktiivinen duo-reissu menossa, jkl ja tre tällä viikolla. Joskus saattaa olla mahdollisuus myös erikseen kysymällä, etenkin jo tutuille asiakkaille 😘
🍰 Keikkakiertue Annin kanssa päättyy Tampereelle 9.-10.5.🍰

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #9 : Toukokuu 07, 2025, 10:19:39 »
Suomessa ei ole duoja, joita kannattaisi bongata - ainakaan sellaisia jotka ilmoittavat julkisesti.

Poissa Kyybel

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #10 : Toukokuu 07, 2025, 13:15:42 »
Suomessa ei ole duoja, joita kannattaisi bongata - ainakaan sellaisia jotka ilmoittavat julkisesti.

Niinpä...edellisetkin kirjoittajat vaan pyörittelee peukaloitaan tyhjän kalenterin edessä ja miettivät uusia nikkejä tänne, että pääsevät kehumaan itseään...syvä huokaus jälleen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 07, 2025, 13:18:33 kirjoittanut Kyybel »
Everyone deserves a good foot massage🌹♥️🌹

Poissa MikaM

• Full Member
« Vastaus #11 : Toukokuu 07, 2025, 13:26:55 »

Niinpä...edellisetkin kirjoittajat vaan pyörittelee peukaloitaan tyhjän kalenterin edessä ja miettivät uusia nikkejä tänne, että pääsevät kehumaan itseään...syvä huokaus jälleen.

Itse olen parittanut kaksi duoa, jotka eivät ilmoittaneet duosta julkisesti.

Toisella duolla homma toimi 110 prosenttisesti, vaikka olin heidän ensimmäinen duoasiakas.
Toki heillä oli yhteinen historia, joka sai minut kysymään heiltä duoa. Tosiasiassa ensin toiselta, joka sitten kysyi asiaa kaveriltaan.

Myös toisella duolla oli yhteistä historiaa, mutta he eivät saaneet hommaa toimimaan.
Tosin jälkeenpäin mietin, että yksi syy oli paikka, joka tosiasiassa oli/on surkea, vaikka toista väitetään.

Poissa Lempibambi

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Toukokuu 07, 2025, 13:44:21 »
Mun ja Aallottaren seuraava Helsingin duoilu löytyy kalenterista nyt toukokuun loppupuolelle 😇😇😇
Elsi Lempibambi <3

Poissa IntohimonTuulia

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #13 : Toukokuu 07, 2025, 21:53:24 »
Mä teen duoa, kaksi ystävää (= kollegaa) on seuraksi tarjolla, ei toki ihan lyhyellä varoitusajalla. Seuraavan kerran kesäkuun alussa. Natsoina tähän hommaan toimikoon mun vahva biseksuaalisuus sekä seksibileissä ryhmätilanteissa vuosien treenaaminen 😁 Tylsää ei ole koskaan, duoilu on tosi ihanaa!
« Viimeksi muokattu: eilen kello 00:07:45 kirjoittanut Heikki Koo »
Leikkiähän tää elämä on, ainakin parhaimmillaan. Munkkivuoressa 6. ja 8.5.