Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mmeoww Kivistö  (Luettu 3533 kertaa)

Poissa MakeA

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Mmeoww Kivistö
« : Huhtikuu 21, 2025, 20:32:54 »
Vähän arka olen ollut rapsoja kirjoittamaan, mutta laitetaanpa kanssaharrastajille tästä tulemaan:

Vähän on jo aikaa kulunut tästä ensivisiitistä, joten pienet eptarkkuudet sallittakoon.

Näin uuden asiakkuuden tapauksessa aloitin 45min B2B-hieronnalla unohtamatta loppuräjähdystå. Menussa olisi ollut myös annoksia, joista tällainen setämies ei ole edes kuullut puhuttava. Ehkä niitä sitten myöhemmin. :behind:

...

Huoneistossa vastassa olikin sitten tosi rennon ja välittömän oloinen tyttö. Mies heti suihkuun,joten sohvalla loikovan tytön edessä mies munasilleen ja pesulle. Sitten suihkunraikkaana takaisin, josta muutaman sanan vaihdon jälleen makuuhuonetta kohti. Mies makuulle siistille sängylle ja palvelu pääsi alkuun.

Ensin mahalleen, jossa Mmeoww tarjoili isoine tisseineen setämiestä miellyttävää body-to-body hierontaa. Ehkä ihan oikeaakin ja ihan kelpo hierontaa sain, mutta muisti on tehnyt tepposensa ja mieleen ovat jääneet tissit paljasta selkää vaste :D. Mmeoww oli läähätykseni takia välillä huolissaan olenko tulossa liiskatuksi hänen ja patkan väliin. Totesin, että hyvältä vaan tuntuu. :inlove:

Sitten komento  :stiletto: selälleen. Mmeow istumaan selin vatsani päälle ja kulli käsittelyyn. Oikein mieluista käsittelyä saikin. Paha mennä sanomaan mitä Mmeoww teki, selin kun oli. Koko ajan paremmalta ja paremmalta tuntui #). Jotenkin tuntui siltä, että hänellä oli alavatsan käsittely kullin juuresta "aika kivasti" hyppysistä. Eipä aikaakaan, kun haluttu huippukohta saavutettiin setämiehen karjahdusten saattelemana  :wanker:. Mmeow ei ollut tuosta hänen usein seuraamastaan luonnonilmiöstä moksiskaan vaan hieman naurahdettuaan komensi raukean asiakkaa alapesulle. :stiletto:

Oikein mieleinen käynti ja kohtapuoliin menen uudestaan (ja tulen uudestaan myös :D ). Seuraavalla kerralla ajattelin kokeilla 30min käsityöt suikkarilla. Ihan kokeilunhalusta vaan. :blowjob:

ModEdit: Poistettu sijaintitietoja
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2025, 21:13:26 kirjoittanut PixelWiz »

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mmeoww Kivistö
« Vastaus #1 : Huhtikuu 21, 2025, 20:46:07 »
Kiitos rapsasta! 💌

Tulevaisuuden varalle kuitenkin suosittelen jättämään kovin yksityiskohtaiset sijainnit ilmoittamatta!

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #2 : Huhtikuu 21, 2025, 22:43:32 »
Ja hetken tätä mietittyäni:

En voi jättää mun vastausta sun rapsaan näin miedoksi, sillä en tue millään tapaa sitä, että näin yksityiskohtaista tietoa jaetaan julkisesti palveluntarjoajien sijainneista ja toimintatavoista.

Toivon että kunnioitat mun toivetta siitä, että en halua sua mun asiakkaaksi enää.

Poissa MakeA

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #3 : Huhtikuu 22, 2025, 06:39:54 »
Yllättävä käänne (minulta nimenomN pyydettiin rapsaa).

Tyydyn lopputulemaan enkä näköjään näin ilmeisen taitamattonana rapsaajana rapsaa enää koskaan (vaikka palveluntarjoaja sitä pyytäisi).

Mmeoww: Haluatko, että poistatan koko rapsan? En näköjään itse enää pysty poistamaan, mutta eiköhän ylläpito minua siinä auta jos kauniisti pyydän.

Make
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2025, 06:50:35 kirjoittanut MakeA »

Paikalla MikaM

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #4 : Huhtikuu 22, 2025, 08:44:48 »
Yllättävä käänne (minulta nimenomN pyydettiin rapsaa).

Tyydyn lopputulemaan enkä näköjään näin ilmeisen taitamattonana rapsaajana rapsaa enää koskaan (vaikka palveluntarjoaja sitä pyytäisi).

Mmeoww: Haluatko, että poistatan koko rapsan? En näköjään itse enää pysty poistamaan, mutta eiköhän ylläpito minua siinä auta jos kauniisti pyydän.

Make

Sellaista sattuu, väärin rapsattu. En oikein keksi muuta vikaa, että tuossa on mainittu lähijunan asema nimeltä.
Tosin tämä olisi minulle tärkeä tieto, koska kyseinen kaupunginosa on minulle slummia, enkä matkustaisi sinne seksipalvelujen perässä. Kun huomautin tästä eräälle toiselle seksiyrittäjälle aikaisemmin, niin sain paskaa niskaani. Jostain syystä osa seksiyrittäjistä on sitä mieltä, ettei turska saa pitää punaisena lippuna jotain kaupunginosaa tai paikkakuntaa.

Maksullista pillua on ihan riittävästi tarjolla. Yhden seksiyrittäjän boikotista ei kannata välittää.

Poissa Rabotnik

• Jr. Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #5 : Huhtikuu 22, 2025, 09:28:16 »
Lyhyt kommentti rapsaajalle. Puolta novellia ei kannata käyttää perille saapumisesta, se ei ole oleellista. Vaikka mitään selvää lokaatiota tuossa ei ilmoitettu, niin kannattaa muistaa että täällä on myös henkilöitä jotka runkkaa sijantitiedoille, kannattaa käyttää maalaisjärkeä.

Kommentti rapsatulle, toimintatapasi on varsin yleinen palveluntarjoajille, mikäli tarkoitit asiakkaan saapumista. Siitä ei hernettä nokkaan pidä vetää.

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #6 : Huhtikuu 22, 2025, 09:37:20 »
Lyhyt kommentti rapsaajalle. Puolta novellia ei kannata käyttää perille saapumisesta, se ei ole oleellista. Vaikka mitään selvää lokaatiota tuossa ei ilmoitettu, niin kannattaa muistaa että täällä on myös henkilöitä jotka runkkaa sijantitiedoille, kannattaa käyttää maalaisjärkeä.

Kommentti rapsatulle, toimintatapasi on varsin yleinen palveluntarjoajille, mikäli tarkoitit asiakkaan saapumista. Siitä ei hernettä nokkaan pidä vetää.

Mielestäni on aika olennaista tietää, miten seksiyrittäjä toimii, kun ohjaa asiakasta pelipaikalle.
Itse olisin luultavasti todennut juna-aseman ja pelipaikana välillä. En tilannut koirakoulua, kiitos tämä nyt oli tässä, heippa ja hyvää päivänjatkoa.

En kyllä allekirjoita tuota, että tässä kuvattu menettelytapa on yleinen seksiyrittäjälle. Itse olen aina saanut hyvissä ajoin suhteellisen tarkan osoitteen. Siksi en viitsi pelata näitä pelejä, jossa tietoa pantataan turskalta ja turska laitetaan menemään paikasta A, paikkaan B ja sieltä sitten ehkä armopalana tarkkaan paikkaan C.

Poissa Ribbeli

• Hero Member
« Vastaus #7 : Huhtikuu 22, 2025, 09:37:34 »
 Minä voin kommentoida vierailua sanoilla,menin,näin,koin,ja poistuin.

Poissa Rabotnik

• Jr. Member
« Vastaus #8 : Huhtikuu 22, 2025, 09:49:54 »

Mielestäni on aika olennaista tietää, miten seksiyrittäjä toimii, kun ohjaa asiakasta pelipaikalle.
Itse olisin luultavasti todennut juna-aseman ja pelipaikana välillä. En tilannut koirakoulua, kiitos tämä nyt oli tässä, heippa ja hyvää päivänjatkoa.

En kyllä allekirjoita tuota, että tässä kuvattu menettelytapa on yleinen seksiyrittäjälle. Itse olen aina saanut hyvissä ajoin suhteellisen tarkan osoitteen. Siksi en viitsi pelata näitä pelejä, jossa tietoa pantataan turskalta ja turska laitetaan menemään paikasta A, paikkaan B ja sieltä sitten ehkä armopalana tarkkaan paikkaan C.

Olet muuten oikeassa, itse pikaisesti luin tuon päin persettä että asiakas itse olisi harhaillut matkallaan. Eli toimintatapa ei ole yleinen, itsekin aina saanut melko selkeän osoitteen. Pahoittelut harhaan johtamisesta.

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #9 : Huhtikuu 22, 2025, 10:08:07 »
Musta ketjua tai rapsaa ei kannata poistaa, sillä se varmasti toimii hyvänä esimerkkinä siitä mitä ei kannata tehdä, ainakaan mun kanssa.

Mä en oo yleensä pyytänyt rapsoja. Toki meidän tapaamisesta on jo aikaa, enkä voi enää täysin mennä vannomaan. Nää kannattaakin näköjään tulevaisuuden varalle käydä vaikka kirjallisena viesteissä läpi 👍

Mulla on ollut tietty periaate näihin turvallisuussyistä johon annan aina neuvot asiakkaalle, että ei kaupunginosaa rapsaan jos asiakas on pyytänyt lupaa rapsata tai olen itse pyytänyt rapsan.

Mulla on ollut todella paljon osoitteen kalasteljoita, ja mun toimintatapa leikkaa niistä useimmat pois. Koitan miettiä tulevaisuuden varalle parempia toimintatapoja.

Mutta elämässä eteenpäin, mä en tätä enempää kommentoi ja sinällään ihan kiva, koska tämä nyt vihdoin ispiroi mua kirjottamaan jonkunnäköistä rapsauspohjaa, johon olen ollut laiska paneutumaan.

Ihanaa tulevaa kevättä Make ja toivotaan, että löydät kivat tissit sua hieromaan. 🌷

Paikalla MikaM

• Full Member
« Vastaus #10 : Huhtikuu 22, 2025, 10:20:46 »

Olet muuten oikeassa, itse pikaisesti luin tuon päin persettä että asiakas itse olisi harhaillut matkallaan. Eli toimintatapa ei ole yleinen, itsekin aina saanut melko selkeän osoitteen. Pahoittelut harhaan johtamisesta.

Kivisto on vielä sellaista aluetta, jota rakennetaan. Google Mapsin osoitteet eivät välttämättä pidä paikkaansa.
Itse kävin Kivistössä muutama vuosi sitten. Pyörin ympyrää melkein tunnin, kunnes löysin oikean osoitteen. Pro vinkki turskalle. Laita aina Google Maps päälle. Sininen pallo kertoo, oletko menossa oikeaan suuntaan.

Poissa samuel

• Hero Member
« Vastaus #11 : Huhtikuu 22, 2025, 11:06:43 »
Kävellessä muuten tuo google mapsin pallura on pirullinen. Ennen kuin se kunnolla liikahtaa, niin olet kävellyt jo äkkiä useamman minuutin, kun huomaat, että väärä suunta.😄

Poissa Hania

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #12 : Huhtikuu 22, 2025, 13:20:43 »
Eipä tuosta nyt kovin tarkkaa sijaintia saa millään. Kivistön alueella kaiketi +18000 asukasta nykyään eli sama kuin rapsaisi jostain joka asuu Heinolassa, Hangossa tai vaikka Iisalmessa. Makelle terveisiä, että Kivistöstä löytyy kyllä hierovia tissejä selkeillä osoitteilla ja luultavasti säästätkin samalla, kun tissiparia vaihdat  :drinking:

Poissa Miira N

• Newbie
« Vastaus #13 : Huhtikuu 22, 2025, 13:49:13 »
Ottamatta nyt kantaa tuohon osoitekäytäntöön niin toivoisin myös rapsatessa, että tarkkoja kuvauksia saapumisesta ei selosteta. Se kun on niiden turvallisuustoimien pointti.

Riittää jos mainitsee, että "en kokenut osoitteen saamista sujuvana" tai "ohjeistus sisälsi usean etapin, en tykännyt". Se vie kyllä viestin eteenpäin, ilman tarkkoja yksityiskohtia, jos tarvetta. Syitä erilaisille turvatoimille on monia ja on ihan ok, ettei kaikki niistä tykkää, ymmärrän kyllä. Mutta asian voi muotoilla hienovaraisemmin.
Ahkera keikkailija ja opiskelija.

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #14 : Huhtikuu 22, 2025, 17:25:10 »
En kyllä allekirjoita tuota, että tässä kuvattu menettelytapa on yleinen seksiyrittäjälle. Itse olen aina saanut hyvissä ajoin suhteellisen tarkan osoitteen.
Olet muuten oikeassa, itse pikaisesti luin tuon päin persettä että asiakas itse olisi harhaillut matkallaan. Eli toimintatapa ei ole yleinen, itsekin aina saanut melko selkeän osoitteen.

Teillä on puutteellinen otanta, ei tuo toimintatapa nyt ihan harvinainenkaan ole kyllä sitä jotkut käyttää ja myyjän kannalta ihan hyvästä syystä.

Miira tuossa^ kirjoittaa täyttä asiaa, kyse on turvallisuustoimista ja myyjän kunnioittamiseen kuuluu, ettei niitä julkaista. Ja Miiralla hyvät esimerkit myös hyvien tapojen mukaisesta rapsaamistavasta ko. asiaa koskien.

Tässä myös yksi syy siihen, miksi kaikki myyjät eivät toivo rapsoja - siinä on aina riski, ettei rapsaaja itse ymmärrä, mitä rapsassa sopii sanoa ja mitä ei siltä osin kuin on kyse myyjän tarpeesta yksityisyytensä säilyttämiseen.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2025, 17:26:47 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
« Vastaus #15 : Huhtikuu 22, 2025, 19:34:36 »
Teillä on puutteellinen otanta, ei tuo toimintatapa nyt ihan harvinainenkaan ole kyllä sitä jotkut käyttää ja myyjän kannalta ihan hyvästä syystä.

Miira tuossa^ kirjoittaa täyttä asiaa, kyse on turvallisuustoimista ja myyjän kunnioittamiseen kuuluu, ettei niitä julkaista. Ja Miiralla hyvät esimerkit myös hyvien tapojen mukaisesta rapsaamistavasta ko. asiaa koskien.

Tässä myös yksi syy siihen, miksi kaikki myyjät eivät toivo rapsoja - siinä on aina riski, ettei rapsaaja itse ymmärrä, mitä rapsassa sopii sanoa ja mitä ei siltä osin kuin on kyse myyjän tarpeesta yksityisyytensä säilyttämiseen.

Tämä pitää paikkansa eri puolilla maailmaa myös. On ihan normaalikäytäntö, että turskalle annetaan osoite, joka on lähistöllä, ja sitten jatko-ohjeita:

"Ostoskeskus 1st streetin ja 2nd avenuen kulmassa, laita valokuva sieltä kun olet paikalla". (Jolla suodatetaan pois osoitteenkalastelijat, jotka ovat sadan kilometrin päässä)
"2nd Streetin ja 2nd Avenuen kulma, odota siellä" (jotta PT voi katsoa ikkunasta, onko siellä paikalla sen oloinen turska, että uskaltaa ottaa vastaan)
"Ok, tule ovelle X, ja paina summeria Y".

Suomi on tietysti, onneksi, vielä sen verran lintukoto, että noihin ei välttämättä, ehkä, ole toivottavasti läheskään aina tarvetta. Mutta voi olla.

Poissa palvelunostaja

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #16 : Huhtikuu 22, 2025, 20:23:47 »
Kuten olen varmaan jossain paremmin aiheeseen sopivassa keskustelussa sanonut, olen saanut etukäteen oikean osoitteen ja asunnon numeronkin vaikka olen viestitellyt englanniksi pt:n kannalta ulkomaisesta prepaid-numerosta.

Ffgirl.ch näyttää tyttöjen sijaintia kartalla (jos käyttää sivuja Sveitsistä käsin). 

Itse en yleensä pääkaupunkiseudulla lähesty ketään, jos ilmoituksessa ei ole edes summittaista sijaintia.

Mutta kaikesta huolimatta, kuten Miirakin sanoi, se on pt joka päättää millä tarkkuudella sijainnistaan haluaa julkisesti kertoa. Samoin kuin vaikka tatuoinneistaan tai muista tuntomerkeistä.

Poissa Turuntyttö

• Sr. Member
  • Galleria (5)
« Vastaus #17 : Huhtikuu 22, 2025, 20:41:20 »
Ottamatta nyt kantaa tuohon osoitekäytäntöön niin toivoisin myös rapsatessa, että tarkkoja kuvauksia saapumisesta ei selosteta. Se kun on niiden turvallisuustoimien pointti.

Riittää jos mainitsee, että "en kokenut osoitteen saamista sujuvana" tai "ohjeistus sisälsi usean etapin, en tykännyt". Se vie kyllä viestin eteenpäin, ilman tarkkoja yksityiskohtia, jos tarvetta. Syitä erilaisille turvatoimille on monia ja on ihan ok, ettei kaikki niistä tykkää, ymmärrän kyllä. Mutta asian voi muotoilla hienovaraisemmin.

Joo en itse ainakaan arvostaisi yhtään jos noin tarkkaan alettaisiin rapsassa selostamaan pt:n mahdollisista turvakäytännöistä ja paikoista mistä soittoa. Sille on usein ihan pätevä syynsä. Asian voi muotoilla huomattavan eri tavalla paljastamatta yksityiskohtia.
❤️Opiskelijarouva, Turku

Poissa Mmeoww

• Full Member
  • Galleria (9)
« Vastaus #18 : Huhtikuu 22, 2025, 21:41:14 »
Vielä palaan tähän sen verran, että Make on ollut tätä ratkomassa alusta asti yhteisymmärryksessä  ja homma on hoidettu moden kanssa ja alkuperäistä rapsaa muokattu, niin, että sijaintitietoja on poistettu.

Kaikki ok, ainakin mun puolesta. Jatkellaan (:
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 22, 2025, 21:43:16 kirjoittanut Mmeoww »

Poissa mattssonni

• Sr. Member
« Vastaus #19 : Huhtikuu 22, 2025, 22:10:05 »
^pisteet MakeA:lle
Erehdyksiä sattuu ja kaikkea ei osaa aina ajatella mutta aina on hienoa huomata, kun joku reilusti heti nostaa käden pystyyn virheen merkiksi, pahoittelee ja vieläpä auttaa korjaamaan tilanteen. Esimerkillistä suorastaan. Sellainen on nykymaailmassa valitettavan harvinaista ja tällä saitilla vieläkin harvinaisempaa. Joten respectit tästä MakeA:lle.

Mutta erittäin hyödyllinen keskustelu tästä syntyi, tällainen auttaa ehkä (?) vähentämään näitä jatkossa ja myös parantamaan ostajapuolen ymmärrystä (voi olla, että olen liian hyväuskoinen  ;D)
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.