Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Kahvikakka suhde tänään?

<< < (8/19) > >>

Kimalainen:
Tästä pitäisi ehdottomasti tehdä syvällisempi tutkimus. Onko JuhlaMokka vai Kultakatriina pahempi? Vaikuttaako kauramaito vai kerma hidastavasti? Entäs jos lorauttaa kossua sekaan ja juo mustana? Näin epäakateemisesti asiaa lähestyen, totean, että omakohtainen kokemukseni on 2:1:1. Eli kyllä sinne pönttöön lirahtaa kustakin.
Mutta lisää tälläistä hienoja kysymyksiä! 😆

Pekonen:
Olipas ketjulla ihme otsikko ja silmäilin ensin vain jälkimmäistä sivua ja ihmettelin onko porukka seonnut lopullisesti.Silmäilin sitten myös eka sivua ja huomasin että onhan ne.

samuel:

--- Lainaus käyttäjältä: Kimalainen - Huhtikuu 17, 2025, 07:46:34 ---Tästä pitäisi ehdottomasti tehdä syvällisempi tutkimus. Onko JuhlaMokka vai Kultakatriina pahempi? Vaikuttaako kauramaito vai kerma hidastavasti? Entäs jos lorauttaa kossua sekaan ja juo mustana? Näin epäakateemisesti asiaa lähestyen, totean, että omakohtainen kokemukseni on 2:1:1. Eli kyllä sinne pönttöön lirahtaa kustakin.
Mutta lisää tälläistä hienoja kysymyksiä! 😆

--- Lainaus päättyy ---

Tämä olisi kyllä tutkittava.🤔

Tilanne jo 2:2.

JuliaK:

--- Lainaus käyttäjältä: samuel - Huhtikuu 17, 2025, 07:20:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JuliaK - Huhtikuu 17, 2025, 05:49:46 ---Astetta jännempi aamu 0,5:1

--- Lainaus päättyy ---

Oliko jopa ns. Jännäkakka?

Itellä eka kuppi menossa ja alan kuulla Idon vienoa kutsuhuutoa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei sentään, mutta harvemmin pitää kesken kahvin lähteä😂

Lifti:
Tekisi mieli mököttää. Itse joutuu vetämään aina pari kaljaa että pääsee paskalle. Normi kansa pääsee kahvikupillisella.

Olen myös kuullut että normi kansa juo kupin kahvia ja piristyy. Itse vedän kolme kuppia ja menen nukkumaan. Tasan ei ole nallekarkit

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta