Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Kahvikakka suhde tänään?
samuel:
Itselläni jälleen kerran 1:1.
Thor Patsas:
Kahvi kyllä kieltämättä toimii toisinaan hyvänä laksatiivina (kaverin puolesta kerron). 🙄
Livya:
Minähän olen prinsessa ja en koskaan kakkaa tai rupsauta, mutta jos kakkaisin, niin 2 kuppia aamukahvia saisi aikaan ripeän askelluksen lähimpään hotelli helpotukseen 🤭
velihopea:
Litroina vaiko kertoina? Toi ap:n suhde meinaan? Vaiko paskan paino vs. kahvin paino? Yksiköt, kiitos.
Kerran yks horatsu tarjos kofeiinipillereitä, kun oltiin aamulla aikaisin liikkeellä ja mulla pitkä automatka palkkatyön kohteeseen. No en ottanu, kun en täysin luottanu pillerien sisältöön, vaikka tuttu pt oli kyseessä. Kyl kahvi on turvallisempaa, vaikka vatsaa vääntääkin.
samuel:
--- Lainaus käyttäjältä: velihopea - Huhtikuu 13, 2025, 23:57:19 ---Litroina vaiko kertoina? Toi ap:n suhde meinaan? Vaiko paskan paino vs. kahvin paino? Yksiköt, kiitos.
Kerran yks horatsu tarjos kofeiinipillereitä, kun oltiin aamulla aikaisin liikkeellä ja mulla pitkä automatka palkkatyön kohteeseen. No en ottanu, kun en täysin luottanu pillerien sisältöön, vaikka tuttu pt oli kyseessä. Kyl kahvi on turvallisempaa, vaikka vatsaa vääntääkin.
--- Lainaus päättyy ---
Aika harvoin sieltä vain kahvikupillista tai edes mukillista vain tulee? Eli kahvikkakka suhde kupillinen/mukillinen kahvia : istunto pöntöllä.
Tänään tässä vaiheessa 2:1. Kaksi mukillista kahvia : yksi istunto.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta