Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Kuinka toimit?
joey_t:
Mulla oli vähän ketunhäntä kainalossa kun avasin tätä ketjua.
Olen nimittäin ajatellut että se onko ihminen liberaali vai konservatiivi riippuu paljolti ihmisen luonteesta ja temperamentista. Vaikka tietääkseni ei ole tutkittu koostuuko jonkun puolueen äänestäjät enemmän spontaaneista innostujatyypeistä ja jonkun toisen rauhallisista harkitsijoista – lähtökohtaisesti oletan että kaikilla puolueilla on kaikenlaisia äänestäjiä?
Ketjun avausviestiin sujautin kysymyksen johon annettava vastaus ei kerro oikeastaan mitään vastaajan poliittisesta suuntautumisesta tai arvoista. Mutta: liberaalin valinta on a, konservetiivin b. Kukaan ei ole tainnut valita selkeästi jompaa kumpaa joskin vastauksista saa viitteitä kumpaa vaihtoehtoa lähempänä vastustaja on. Ikäänkuin sijainti arvoakselilla.
palvelunostaja:
Niin, mutta kukaan ei oikein tunnistanut ajattelevansa asiaa antamiesi vaihtoehtojen viitekehyksessä (kukaan ei edes harkitse toisen aidan purkamista). Entä jos vaihtoehdot olisivat
A) jatkat eteenpäin välittämättä reitillesi asetetuista esteistä
B) käännyt pois koska selvästi joku haluaa ettei tästä kuljeta
Pataässä:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Huhtikuu 13, 2025, 15:52:55 ---...
Ketjun avausviestiin sujautin kysymyksen johon annettava vastaus ei kerro oikeastaan mitään vastaajan poliittisesta suuntautumisesta tai arvoista. Mutta: liberaalin valinta on a, konservetiivin b. Kukaan ei ole tainnut valita selkeästi jompaa kumpaa joskin vastauksista saa viitteitä kumpaa vaihtoehtoa lähempänä vastustaja on. Ikäänkuin sijainti arvoakselilla.
--- Lainaus päättyy ---
Aika jännä, itse olisin veikannut, että a on konservatiivin valinta ja b liberaalin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta