Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN  (Luettu 4784 kertaa)

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Muutamat tytöt toivovat vain valkoihoisia suomalaisia asiakkaita.
Täysi oikeus siihen heillä! Lain ja etiikan puolesta jokaisella on oikeus valita kenen kanssa seksiä harrastaa - millä tahansa perusteella.
Muu elinkeinonharjoittaja saattaisi v. 2020 Suomessa syyllistyä rikokseen, jos ei tarjoaisi palveluja esimerkiksi mustaihoisille tai islaminuskoisille.

Jos asiasta ei mainintaa, niin ottavatko tytöt sitten tiettyjen etnisyyksien maahanmuuttajia asiakkaiksi? Voi olla, että eivät kerro asiaa avoimesti, koska eivät halua ”rasistin” leimaa.

Olen itse perussuomalaisten kannattaja, enkä mielelläni menisi sellaiselle tytölle joka harrastaa interracial-seksiä. Ei tee mieli läheisyyttä ihmisen kanssa jolla on aivan päinvastaiset arvot kuin itselläni.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2020, 09:15:09 »
Mä taas olen hyvin vapaamielinen ja lähtökohtaisesti yritän olla luokittelematta ihmisten arvoa geneettisen taustan perusteella. Mutta mielestäni tällä alalla on ihan ok esittää hyvinkin tarkkoja rajoja asiakkaille, koska asiakas tulee kirjaimellisesti iholle. Kaikilla on erilaisia mieltymyksiä ja jos toinen osapuoli aiheuttaa syystä tai toisesta vastenmielisyyttä, niin aika vaikea siinä on yrittää panna täydellä sydämellä. Sitten taas vaikka ”isäm maallinen” autokauppias varmaan pystyy myymään auton vaikka ugandalaistaustaiselle taksikuskille, koska yleensä tuon kokoluokan kaupoissa raha peittoaa henkilökohtaiset kaasukammiofantasiat.

Hupakon arvoista sun on vaikea päätellä mitään varmaa. Aika harva muutenkaan missään bisneksessä päällimmäisenä julistaa poliittisia näkemyksiään. Todennäköisesti hupakko on kuitenkin sua liberaalimpi jo siksi, että tekee työkseen mitä tekee. Arvokonservatismiin kun ei varsinaisesti koskaan ole kuulunut se, että nainen voi päättää itse mitä kehollaan tekee.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #2 : Maaliskuu 15, 2020, 09:17:16 »
^^Myös ravintolat saavat valita asiakkaansa, kunhan sisäänpääsyn esto ei liity laissa mainittuihin syrjiviin perusteisiin, jotka on helppoa kiertää vetoamalla asiakkaan humalatilaan tai vääränlaiseen asuvalintaan tai vaikka siihen,että aikaisemman häiriökäytöksen vuoksi asiakkalla on porttikielto.

Se on pussyneksen suojelua. Palveluntarjoajat haluavat asiakkaita, jotka suurimmalla todennäköisyydellä ei aiheuta ongelmia ja kohtelevat naisia, kuten kuuluu: kuin kukkaa kämmenellä. Toki myös turskien joukosta löytyy roskakaloja, jotka sekoilee ja mokailee ja aiheuttavat tytöille ylimääräistä päänvaivaa, mutta se taitaa olla poikkeus, joka vahvistaa sääntöä. Tai säätöä. Oli miten oli, naisten turvallisuus on tässä ammattissa ykkössijalla. Made in Finland-jäyhä-mörökölli, joka murahtaa: "täs" ja lyö rahat käteen, ja seuraavan kerran tapaamisen lopussa murahtaa: "Kiits". Se on tuttu ja turvallinen.

T:huoratietäjä   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2020, 09:21:16 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2020, 09:46:11 »
Todennäköisesti hupakko on kuitenkin sua liberaalimpi jo siksi, että tekee työkseen mitä tekee.
Suurin osa tsekittäristä ei tapaa mustaihoisia eikä "rauhan uskonnon kannattajia". Avoimesti rasisteiksi on tunnustaunut useampikin tyttö ja
tällainen ajattelutapa on vallalla kaikissa Visegrad- maissa ihan yleisesti muutenkin.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #4 : Maaliskuu 15, 2020, 09:49:10 »
^ No kun mullahan on periaate, että en sekaannu noihin entisten ...maiden tyttöihin, niin en oikein tunne heidän rotupoliittista ajatteluaankaan.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #5 : Maaliskuu 15, 2020, 09:50:36 »
Nyt tiedät. Nykyään me vaan muistutetaan enemmän niitä kommareita. Niin se maailma muuttuu ;D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2020, 09:53:11 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #6 : Maaliskuu 15, 2020, 11:56:12 »
Voitaisko me sopia, että jokainen huora julkaisee myös poliittisen kantansa äänestyshistorian mukaanlukien. En missään nimessä halua pannaolan kuplani ulkopuolelta.

P.S. Jussi Halla-aho on tunnustanut kannattaneensa vihreitä nuorempana. En panisi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #7 : Maaliskuu 15, 2020, 11:58:05 »
Mulla on muuten musta tuttu, joka asuu Slovakiassa. Kokee se syrjintää, mutta saa ae pilluakin. Ihan uskomattoman hyvin. Olen kateellinen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #8 : Maaliskuu 15, 2020, 12:09:31 »

P.S. Jussi Halla-aho on tunnustanut kannattaneensa vihreitä nuorempana. En panisi.


 ;D ;D En minäkään. Suvakki-Jussi! Ei ihme, että asuu Ullanlinnassa. 

SO:lla kebabimiehet kovasti vakuuuttivat, että tsekeillä on kotona karvakäsi pizzanpaistaja odottamassa, joka ei ole yhtään mustasukkainen, vaikka tyttö myy pillua täällä.  ::)

Ainostaan yhden avoimesti ei-suvaitsevaisen hupsun olen tavannut. Muut rajaa tietyt kansallisuudet ulos varmuuden vuoksi.

Ei vahinko tule kultakello kaulassa vaan kädessä.     
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #9 : Maaliskuu 15, 2020, 12:11:36 »
Sitä en tiedä kuinka aktiivisesti tsekittäret äänestävät vaaleissa, mutta yleinen mielipide kun maassa on mikä on niin tottakai se heijastuu heihinkin. Kommunistitkin vastustavat siellä haittamaahanmuuttoa toisinkuin Suomessa.

Olisi mukava lueskella suomalaisten hupsukoitten ajatuksia asiasta. Hehän yleensä tuntuvat olevan niin liberaaleja vaikkeivat käsittääkseni monetkaan suostu tapaamaan näistä maista lähtöisin olevia.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2353
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #10 : Maaliskuu 15, 2020, 13:22:10 »
Vaikka ilmoituksessani lukee kyseinen lause niin en ole rasisti. Satunnaisesti tapaan myös tummaihoisia asiakkaita, mutta se kuinka olen sit ottanut heidät asiakkaaksi on monen asian summa. Kyseinen lause on tullut ilmoitukseen omien ei niin hyvien kokemusten vuoksi....Ja mainittakoon että kyllä karsin ja seulon myös valkoihoisia asiakkaita yhteydenottojen perusteella.
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #11 : Maaliskuu 15, 2020, 13:48:07 »
Mulla ei lue kyseistä tekstiä koskaan ilmoituksessani. Sen sijaan edellytän asiakkaan puhuvan ja kirjoittavan hyvää suomea. Tällä karsiutuu siis osa syntyperäisistä suomalaisista, valkoihoisista heteromiehistä.  ;D Ihonväri siis sinällään ei ole ongelma.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #12 : Maaliskuu 15, 2020, 13:54:14 »
^ Sama!  ;D

Tästäkin aiheesta on olemassa vanhempikin ketju:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,1140.0.html

Johon kirjoitin, ja olen edelleen samaa mieltä:

Mulle ei ole ihon värillä / muulla taustalla periaatteellista väliä tai merkitystä, mutta preferoin asiakkaita, joiden kanssa kommunikaatio onnistuu sujuvalla suomenkielellä. Koska se on mulle helpompaa, oloni on turvallisempi ja väärinymmärrysten riski pienempi.

Ja luonnollisesti, tähänkin on poikkeuksensa, ja englanniksi (ja ruotsiksikin) on tullut asiakkaiden kanssa juteltua. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #13 : Maaliskuu 15, 2020, 15:12:01 »
Ah, tässäkin kohtaa julkisuudesta on pelkästään hyötyä: mun vihervassari-setataustani on kaikkien tiedossa. Suvakkihuora mikä suvakkihuora. Kenenkään ei siis ole tarvinnut tulla paikalle miettien, onkohan tämä nainen ehkä joskus koskenut joihinkin muihinkin kuin kantasuomalaisiin haaleanvaaleanpunaisiin lihansyöjämiehiin.  ;D

Muistelen lämmöllä yhtä kokoomuslaista asiakastani vuosien takaa. Hän kun kertoi suoraan saavansa ihan erityiset kicksit siitä, että panee tällaista ihme kettutyttöä.

Mulla ei ole koskaan ollut tarvetta rajata asiakkaita kansalaisuuden, etnisen taustan, uskonnon tai ihon värisävyn perusteella. Tai sen perusteella, minkä puolueen jäsenkirja taskusta pilkistää. Villi veikkaukseni kuitenkin on, että kauhean monilta persunuorilta tai kristillisdemokraateilta en ole näiden vuosien varrella suihin ottanut.

Myöskään sujuva suomenkieli ei ole ollut mulla ehdoton vaatimus, koska kaikki työt sujuvat myös englanniksi. Jos kumpikaan näistä ei suju tarpeeksi ymmärrettävästi, asiakkuus jää toteutumatta.

Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #14 : Maaliskuu 15, 2020, 15:36:38 »

^
Tuosta kimmokkeena aloin muistelemaan tapaamisiani niin vaikka neidon ja minun eripuoluetausta on toisinaan tullut ilmi, niin en ole erityisiä lisäkiksejä saanut siitä... mutta hienoa että on erilaisia ihmisiä. :)
Amator

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3248
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #15 : Maaliskuu 15, 2020, 16:10:45 »
Minä olen myös perussuomalaisten kannattaja ja minulla ei kiinosta hevon vittua ketä hupakko ottaa asiakkseen ja mitkä on sen arvot on. Olkoot mitkä arvot tahansa se ei kuulu mulle ja tavatkoot vaikka maahanmuuttajia niin sekään ei kuulu mulle eikä estä tapaamasta hupakkoa.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #16 : Maaliskuu 15, 2020, 19:23:52 »
Todennäköisesti hupakko on kuitenkin sua liberaalimpi jo siksi, että tekee työkseen mitä tekee.

Avoimesti rasisteiksi on tunnustaunut useampikin tyttö ja
tällainen ajattelutapa on vallalla kaikissa Visegrad- maissa ihan yleisesti muutenkin.

Toi nyt on aivan täyttä paskapuhetta.....tai sitten et ole käynyt kellään muulla kuin sillä yhdellä ainoalla rasistitsekkihuoralla.  ;D ;D

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #17 : Maaliskuu 15, 2020, 19:26:19 »
Minä tsekkini tunnen :)

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #18 : Maaliskuu 15, 2020, 19:43:45 »
Kannattaa muistaa että hupakot, suurin osa, ovat asiakaspalvelijoita ja tietenkin pyrkivät miellyttämään asiakastaan niin fyysisesti kuin keskusteluissa. Mielipiteet menevät asiakkaiden mukaan 😛
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Vain valkoihoinen suomalainen mies / ONLY WHITE FINNISH MAN
« Vastaus #19 : Maaliskuu 15, 2020, 19:47:32 »
^paitsi jos hupakko on tietämätön asiakkaan poliittisesta agendasta ja mielipiteistä ja puhuu itse liberaaleista ja vihreistä arvoistaan.  ::) Ovatpa tsekit jopa hämmästelleet sitäkin, että miksi Suomessa on niin paljon juntteja rasisteja.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2020, 19:51:32 kirjoittanut lprman1 »