Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: ”Party girl” - huumemyönteinen?  (Luettu 3658 kertaa)

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
”Party girl” - huumemyönteinen?
« : Maaliskuu 15, 2020, 03:52:12 »
Onko tämä kiertoilmaisu sille, että hupakolle on mieluisaa käyttää huumeita tapaamisen aikana?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 15, 2020, 07:11:47 »
Ai että oikein huumeita?? Jos sä näet vaikkapa kaupan kassalla tai hierojalla paidan, jossa lukee "party girl", oletatko, että se on nyt vetänyt huumeita?

Eli ei, en ole kuullut tuollaisesta kiertoilmauksesta. Enkä ole kuullut keneltäkään kollegaltakaan (olen tavannut reilut 10 kpl) mitään huumejuttuja. Itsehän vedän kahvia aika paljon, voin sen nyt tässä tunnustaa.

Edit. Menin taas trolliin, näköjään aamun kahviannos jäi vielä vähän vajaaksi...  ;D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2020, 07:14:26 kirjoittanut Anniina »

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 15, 2020, 07:41:54 »
Ai että oikein huumeita?? Jos sä näet vaikkapa kaupan kassalla tai hierojalla paidan, jossa lukee "party girl", oletatko, että se on nyt vetänyt huumeita?

Eli ei, en ole kuullut tuollaisesta kiertoilmauksesta. Enkä ole kuullut keneltäkään kollegaltakaan (olen tavannut reilut 10 kpl) mitään huumejuttuja. Itsehän vedän kahvia aika paljon, voin sen nyt tässä tunnustaa.

Edit. Menin taas trolliin, näköjään aamun kahviannos jäi vielä vähän vajaaksi...  ;D

Eli lisää huumetta vaan koneeseen niin kyllä se helpottaa 😎
💊

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2020, 07:54:36 »
Löysin itse vastauksen, elikä ”party and play” on se eksakti termi mitä ilmeisesti käytetään.
En syytä ketään suomalaista mistään, mutta kyllä tuolla suuressa maailmassa on joillain ihmisillä tapana käyttää huumeita kun käyvät huorissa. Charlie Sheen ja Lamar Odom noin esimerkkeinä.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Party_and_play

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 15, 2020, 07:57:42 »
Eli lisää huumetta vaan koneeseen niin kyllä se helpottaa 😎

Kyllä mä kuuntelen ammattilaista nyt ja laitan pannun porisemaan. Joskus tämä sairaudentunnottomuus nostaa päätään...  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 15, 2020, 08:00:16 »
...tapaamisten _aikana_ siis "party girl" mutta mikä voisi olla kiertoilmaus sille että käyttää huumeita ennen ja jälkeen tapaamisten? Onko komplementti eli "Non-party girl"? Jos käyttää kokoajan niin onko oikea termi "party-non-party girl" ?

Mitä sitten jos ei käytä huumeita? Pelkkä "girl"??

...vaikeaa tämä elämä kiertoilmausten keskellä. :)

 
Amator

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 15, 2020, 08:09:31 »
Eli lisää huumetta vaan koneeseen niin kyllä se helpottaa 😎

Kyllä mä kuuntelen ammattilaista nyt ja laitan pannun porisemaan. Joskus tämä sairaudentunnottomuus nostaa päätään...  ;D5

Ymmärrän oikein hyvin. On ilo olla apunanne kuitenkin 😉😎
💊

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 15, 2020, 08:42:00 »
Rahamiehellä näköjään aika vahvat kahvit menossa.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 649
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 15, 2020, 09:40:07 »
Tuolla yhdellä paljon seuraamallani AS-palstalla on paljon ihmisiä klubissa 4:20.
Itse olen ehdottomasti  4:19 -miehiä.
Mutta miten on, avautuvatko nämä lukukoodit esimerkiksi "Party girl" -tyypeille?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #9 : Maaliskuu 15, 2020, 13:58:40 »
Tuolla yhdellä paljon seuraamallani AS-palstalla on paljon ihmisiä klubissa 4:20.
Itse olen ehdottomasti  4:19 -miehiä.
Mutta miten on, avautuvatko nämä lukukoodit esimerkiksi "Party girl" -tyypeille?

Tästä nyt selvisi mulle ainoastaan se etten taida sitten olla party girl kun ei aukene oikein millään ;D

Mutta joo, kyllähän tuollaisia ilmaisuja tiedostan käytettävän - "wanna party?", ei tietyissä yhteyksissä tarkoita että tykkääkö pitää kotibileitä kavereiden kaa joissa vähän naukkaillaan kossulla terästettyä boolia, vaan on enemmänkin mainos/tarjous jostain ihan muusta.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎

Poissa Rahamies

  • Banned
  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 15, 2020, 18:13:41 »
Rahamiehellä näköjään aika vahvat kahvit menossa.
>:(
Ei ole kahveja koneessa mutta olen kipeänä. Vuorokausirytmini on sekaisin ja mihinkään ulos ihmisten seuraan en voi mennä. Pelkään corona-virusta, saatanan saatana.  >:(

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 649
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 15, 2020, 18:29:26 »
Tuolla yhdellä paljon seuraamallani AS-palstalla on paljon ihmisiä klubissa 4:20.
Itse olen ehdottomasti  4:19 -miehiä.
Mutta miten on, avautuvatko nämä lukukoodit esimerkiksi "Party girl" -tyypeille?

Tästä nyt selvisi mulle ainoastaan se etten taida sitten olla party girl kun ei aukene oikein millään ;D

Mutta joo, kyllähän tuollaisia ilmaisuja tiedostan käytettävän - "wanna party?", ei tietyissä yhteyksissä tarkoita että tykkääkö pitää kotibileitä kavereiden kaa joissa vähän naukkaillaan kossulla terästettyä boolia, vaan on enemmänkin mainos/tarjous jostain ihan muusta.

4:20 on kansainvälinen kannabispäivä ja viittaa myös kiertoilmaisuun kokoontua 16.20 yhdessä polttamaan kannabista. 4:19 n puolestaan YAD - Youth Against Drugs -järjestön kehittämä kannabiksen vastainen päivä. Ideana YAD:lla on saada ihmiset miettimään päivää ennen kansainvälistä kannabispäivää omaa suhtautumistaan pössyttelyyn.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 15, 2020, 18:41:06 »
^
Mä hetken luulin että noi on jotain Raamatun jakeita😁 Aina sitä oppii jotain uutta.😊
Amator

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 16, 2020, 11:29:57 »
Eikö se olekkaan pääasia vetää huumehia hupakoiden kanssa?  ??? Itse ainankin olen niin "pöllyssä" hyvän tapaamisen jälkeen ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 16, 2020, 11:34:48 »
Pillu on parasta huumetta! :) :P
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 16, 2020, 12:27:03 »
Eikö se olekkaan pääasia vetää huumehia hupakoiden kanssa?  ??? Itse ainankin olen niin "pöllyssä" hyvän tapaamisen jälkeen ;D

Pääasia on vetää huumehia hupakoiden kanssa, mutta tää koskee vain meitä, jotka maksamme veroja ja tapaamme myös ulkomaalaisia asiakkaita. Kun te herrasmiehet käännätte selkänne, me vedämme tyttöjen kesken partygirl-huumeita ja (jos ehdimme) puhumme pahaa perussuomalaisista.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 16, 2020, 12:53:10 »

^

"Jos ehdimme" 😁😁😁
Amator

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: ”Party girl” - huumemyönteinen?
« Vastaus #17 : Maaliskuu 31, 2020, 15:27:21 »
Eikös se oksitosiini olekaan se paras huume? Se on ainakin ykkösasia ja -prioriteetti joka tapaamisella minun ja toisen osapuolen välillä, vaikken nykyään noista muista huumeista piittaakaan todellisuudessa juuri pätkääkään enkä edes halua kenenkään tuovan näkösälle, koska ei kuulu näiden neliöiden sääntöihin eikä raivoraittiiseen, eikun siis raikkaanraittiiseen elämäntapaan. 8) Ja oksitosiinia erittyy luonnollisesti siitä, kun osaa olla sielullisesti läsnä ja kulkea tällä alalla rakkaudesta lajiin... :-*