Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos tunnistat tytön uuden nimim. takaa, mieti, kannattaako sitä heti paljastaa  (Luettu 6902 kertaa)

Poissa Mmeoww

• Hero Member
  • Galleria (2)
  • ***** Huikea tyyppi
Ihmisillä on joku pakkomielle ilmoittaa, että tietävät kuka joku on. Pätee myös muuhunkin asiaan kuin seksityöntekijöihin, niin somessa olevia nimierkkien takana olevia henkilöitä. esim. monet sisällöntuottajat, jotka eivät ole nimeään kertonut kanavallansa, mutta jotkut niitä kaivelleet tai tunnistaa vanhan kamun niin kommenteissa iloisesti ilmoitetaan asia.

Mainly kai trollien hommaa, jotka haluaa horjuttaa yleistä turvallisuuden tunnetta.

Ts. Ei mulla ainakaan tuu ketään muuta mieleen, kenellä olis aikaa ja kiinnostusta tällaseen?

Enkä keksi mitään muuta järkevää selitystäkään.
Society is propably on the verge of total collapse so we might as well make love

Poissa Tapsatee

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Sanoisin että puolensa ja puolensa. Voi hyvinki olla, että jotkut asiakkaista on menny liian pitkälle, ja siks joutuu nimimerkkii vaihtaa. Mutta taas toisaalta olen kuullut myös tapauksia, joissa on harrastettu ihan selvää vilppiä PT:n puolelta, ja sitte ku touhu alkaa paljastua, nii nimimerkki lähtee vaihtoon, ja sama touhu jatkuu.
Kysymys kuuluu, että kumpaa tässä tilanteessa sitten on lopulta uskominen? Varoitukset mielestäni puolin ja toisin on tästä syystä ihan ok.

Poissa MissHoto

• Newbie
  • Galleria (3)
  • ** Piristää muiden päivää
Hyvää keskustelua ja mielenkiintoinen aihe! Varmaan aika vaikea laittaa mitään yleistä linjaa sille, miksi joku muuttaa nimimerkkiään - kaikki ovat tapauskohtaisia juttuja. Toki on ikävää, jos joku huijari saa uudella nimimerkillä huijattua lisää uusia uhreja. Omasta mielestä toimiva yleispätevä sääntö voisi olla sellainen, ettei mainita tunnistavansa uutta nimimerkkiä toiseksi tyypiksi, ellei sitten ole syytä varoittaa muita kyseisestä ihmisestä. Ettei sellaista huvikseen "Nykyinen Abba on entinen BaaB" - huutelua, vaan vasta sitten, jos BaaB on tehnyt jotakin sellaista, mistä olisi hyvä varoittaa muita.
(Nämä nimimerkit keksittyjä ja jos nyt sattuu osumaan jonkun oikeaan nimimerkkiin täällä, niin kyseessä puhdas sattuma  :laught: )
Domina Miss Hoto

Poissa Mangokisu

• Newbie
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Mä oon törmänny monesti erilaisiin uteluihin täällä, vähän hienompitunteisesta semi ronskiin uteluun.

Niinkuin suoraan yhetydenottojenkin kautta.

Oon joutunu profiilin ilmiannon takia tekemään uuden profiilin, jonne tuli suoranaista pommitusta, kyselyä ja ehdotusta aiemmasta profiilista. Ne yhteydenotot eivät olleet mitenkään palvelua kohtaan kiinnostuneisuutta esittäviä kysymyksiä, vaan turvallisuuden tunnetta ja anonyymiteettiä horjuttavia vihjailuja.

Meillä on syymme, miksi meillä ei näy esim oikea ikä, tai muita tunnistetietoja.

Erittäin raskas aihe.

Kiitos, että nostit esille.

Ikävää, että noin on käynyt 🫂

Mulle on käynyt niin, että eräs ex vakkari alkoi doksaamaan mua, kun tiesi liikaa. Eikä loppunut helpolla. Eskaloitui siihen, että multa löytyi jopa profiili eräältä sokerisivulta, jota en ollut itse luonut. Tämä johtui kuulemma siitä “koska en enää suostunut tapaamaan häntä”. Olin lähettänyt kasvokuvaa nimilapulla eri poseerauksissa pyydettäessä aitoustodistusta. No siinähän oli herralle tarpeeksi matskua laittaa profiili pystyyn. Ei kiva. Ilmoitan kuitenkin vain ja ainoastaan naapurissa. Sain tietysti profiilin poistettua kun oli kiusalla tehty ja helppohan kuvissa oikeasti esiintyvän henkilön on todistaa. Nykyään tiedän, mitä ei kannata jakaa ja jos joku väittää syyksi ”näytä vielä pari lisäkuvaa”, vastaan en ja jos jatkuu, en enää vastaa tai menee estoon.
On se kyllä kumma, ettei joillain parempaa tekemistä ole. Ollaanhan kaikki kilttejä toisiamme kohtaan, kunnioitetaan yksityisyyttämme, ja pidetään meidän tyttöjen työ turvallisena jotta voimme tarjota täydellä sydämellä palveluitamme, eikös 💗
naapurintyttö 🐈‍⬛ liikunta, videopelit, musiikki 🩷
scarlip ~ säästän korjaukseen: lisätiedot mailitse