Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Raportti - Miira

<< < (12/13) > >>

satakundi:

--- Lainaus käyttäjältä: Belial - Huhtikuu 07, 2025, 19:29:02 ---Vittu kun en varannut popcornia tätä ketjua varten 😂😂😂

--- Lainaus päättyy ---

Minulla sattukin oleen ja en ole hetkeen näin hyvin nauranut.
 :drinking:

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: Jomppuli - Huhtikuu 09, 2025, 10:26:04 ---Kyllähän toi osoite on hyvä saada kun aika on sovittu, tai vaikka se rappu.
Näitä ikkunasta katsomisia on nähty vaikka Töölön sunnalla tässä vuosien aikana.
Järkevin ja helpoin että tulo on helppo ja huomaamaton, kun pyöriä puhelin kädessä kadulla.

Itse en menisi missään nimessä näihin että saat osoitteen 10 min ennen tapaamista, alkaa koko maku mennä jo siinä vaiheessa. Tapaamisen sopimiseen menee aikaa enemmän kun itse tapaamiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Jos mulle ilmoitetaan vastapäinen osoite tai muuta vakoojajuttuja, niin en kävele toiseen kortteliin vaan pistän huoran go go -listaan.

Antura:
Täysin ulkopuolisena tapahtumiin, ajattelisin samoin kuin jämeräpartaineninsinööri. Ryyditän vielä edesmenneen viestinnän emeritusproffan teesillä: "viestintä epäonnistuu aina,paitsi sattumalta." Ja vielä asian ohikin: Isan kirjoituksiaa on kyllä mukava lukea. Ajatuksella laadittuja ja hyvin kirjoitettuja.

Belial:

--- Lainaus käyttäjältä: satakundi - Huhtikuu 09, 2025, 13:48:07 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Belial - Huhtikuu 07, 2025, 19:29:02 ---Vittu kun en varannut popcornia tätä ketjua varten 😂😂😂

--- Lainaus päättyy ---

Minulla sattukin oleen ja en ole hetkeen näin hyvin nauranut.
 :drinking:

--- Lainaus päättyy ---

Joo, en tienny et huorissakäynti on joillekin näin vaikeeta mutta aina oppii uutta.

Tero Turskapuro:
Aloitan kansanliikkeen ja avaan keräyksen jolla saamme tarinamme päähenkilöt vielä kohtaamaan toisensa. Laitan pohjakassaan 15€. Kaksi vitosta ja loput pikkukolikkoina. Tulkaa mukaan

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta