Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Raportti - Miira
Lapsuuden Sankari:
Olipahan lanka. Ehkä tästä voi ottaa oppeja talteen niin ei mene jatkossa reissut pieleen.
Ns välttämättömät niksit:
* -Tiedä mitä haluat. PT:n kannalta on varmasti turhauttavaa jos asiakas ei tiedä vierailun pituutta. (Kun jäi auki 15 vai 30 min aika.)
* -Hanki tasaraha ennen vierailua. Vaihtorahan pyytäminen on "noloa" ja jos ensikertaa vieraileva turska kyselee PT:ltä vaihtorahan olemassa olosta vartin ajalla, siinä voi joku PT pelätä jo ryöstämistäkin. (Turska kysyy että onko asunnossasi käteistä.)
* -Tarkkaa osoitetta ei kysytä ennakkoon. Turska voi kysyä osoitetta johon jättää auto, mutta tarkan osoitteen tivaaminen on jälleen red flag PT:lle. (Tarkan osoitteen saa vasta kun PT näkee turskan ikkunasta/turska soittaa lähistöltä.)
Mun on helppo ymmärtää PT:tä tässä. Asiakas on puhunut mahdollisesti puolen tunnin ajasta joka kaventuu viime hetkillä vartiksi. Tivataan tarkkoja osoitteita ja mahdollista vaihtokassaa. Paria minuuttia ennen tapaamista karataan vielä rikkomaan rahaa pienemmäksi. Vartin aika on vielä niin lyhyt että ei se ole kummallekaan osapuolelle hyvä kokemuys jos turska tulee paikalle hiki hatussa ja PT:llä on pieni ärsytys päällä.
Meitä on joka junaan. Mun tapaan kuuluu vähintään tunnin ajat ja vähintään vuorokautta ennen sopien. Mulle tapaamiset on rauhoittumista ja stressinpoistoa. Siihen yhtälöön sopii huonosti viime hetkellä varattu aika, juosten paikalle erilaisten säätöjen kanssa ja vain vartin peliaika.
Jomppuli:
Kyllähän toi osoite on hyvä saada kun aika on sovittu, tai vaikka se rappu.
Näitä ikkunasta katsomisia on nähty vaikka Töölön sunnalla tässä vuosien aikana.
Järkevin ja helpoin että tulo on helppo ja huomaamaton, kun pyöriä puhelin kädessä kadulla.
Itse en menisi missään nimessä näihin että saat osoitteen 10 min ennen tapaamista, alkaa koko maku mennä jo siinä vaiheessa. Tapaamisen sopimiseen menee aikaa enemmän kun itse tapaamiseen.
MikaM:
--- Lainaus käyttäjältä: Lapsuuden Sankari - Huhtikuu 09, 2025, 06:41:57 ---
* -Tiedä mitä haluat. PT:n kannalta on varmasti turhauttavaa jos asiakas ei tiedä vierailun pituutta. (Kun jäi auki 15 vai 30 min aika.)
* -Hanki tasaraha ennen vierailua. Vaihtorahan pyytäminen on "noloa" ja jos ensikertaa vieraileva turska kyselee PT:ltä vaihtorahan olemassa olosta vartin ajalla, siinä voi joku PT pelätä jo ryöstämistäkin. (Turska kysyy että onko asunnossasi käteistä.)
* -Tarkkaa osoitetta ei kysytä ennakkoon. Turska voi kysyä osoitetta johon jättää auto, mutta tarkan osoitteen tivaaminen on jälleen red flag PT:lle. (Tarkan osoitteen saa vasta kun PT näkee turskan ikkunasta/turska soittaa lähistöltä.)
--- Lainaus päättyy ---
Tässä taas neuvotaan kokenutta turskaa, pekkapa3:ta
1) Valitettavan harvoin turskalla on etukäteen tiedossa PT:n vapaat slotit. Kun näin ei ole, niin tapaaminen vaatii usein säätöä. Esimerkki, miten tämä normaalisti on mennyt minulla. Vapaita aikoja on 12:30 tai 15:30. Voit myös ehdottaa muita aikoja. Tämä oli helppoa, otan tuon 12:30 ajan.
2) Turskalla ei ole mitään erityistä velvollisuutta varata tasarahaa, jos hintoja ei ole kerrottu reilusti etukäteen tai hinnat poikkeavat normaalista hintatasosta.
3) En tiedä mitä tarkoittaa tarkka osoite? Itse ole käytännössä aina saanut tarkan osoitteen. Yhdessä tapauksessa kerrottiin erikseen, että ovisummerissa lukee mainostoimisto. Tämä oli olennainen tieto, ettei turska ala miettimään, olenko oikeassa osoitteessa. Jos seksiyrittäjä ei anna riittävän tarkkaa osoitetta, niin riski oharista on hänen vastuullaan. Oma esimerkkini on seuraava. Paikkani on Sörnäisissä. Minulle tämä tarkoittaa Sörnäisten metroasemaa. Usean viestin jälkeen sain sitten tarkan oviosoitteen. Osoite oli Pääskylän puiston naapurissa. Jos en olisi saanut osoitetta ja olisi pitänyt lähteä suunnistamaan metroasemalta, riski eksymisestä ja oharista olisi ollut todellinen. [/list]
Jomppuli:
Juuri se että yksinkertaiset asiat tehdään monimutkaiseksi höystettynä vainoharhaisuudella.
Henkilö on menossa ostamaan ja ei halua tehdä sitä monen säädön kautta.
Tosiaan ei ole mitään velvoitetta tasarahaan, jos sitä ei ole erikseen toivottu.
MikaM:
--- Lainaus käyttäjältä: Jomppuli - Huhtikuu 09, 2025, 11:55:17 ---Juuri se että yksinkertaiset asiat tehdään monimutkaiseksi höystettynä vainoharhaisuudella.
Henkilö on menossa ostamaan ja ei halua tehdä sitä monen säädön kautta.
Tosiaan ei ole mitään velvoitetta tasarahaan, jos sitä ei ole erikseen toivottu.
--- Lainaus päättyy ---
Itse laitan Suomessa tasarahan kirjekuoreen, jonka annan seksiyrittäjälle. Näin minun ei tarvitse näyttää, mihin olen laittanut lompakkoni. Vuosia sitten maksoin rahat lompakostani. PT näki setelini ja alkoi heti neuvottelemaan lisähintaa tapaamiselle. Kun rahat ovat kirjekuoressa tai rintataskussa, hinta pysyy kiinteänä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta