vaikka yleensä rakastankin bändipaitoja niin niitä en tapaamisella käytä. Olen ajatellut että homma voi lähteä vähän oudoille raiteille kun ilmestyn ovelle Cannibal Corpse-paidassa 
Mäkin kommentoin tätä bändipaita-asiaa, kun syystä tai toisesta mun vastaanotolle on aika paljon tultu niihin pukeutuneena, enkä ole kyllä koskaan pitänyt yhtään pahana. (Ja on muuten myös joskus toivottu asutoiveena bändipaitaa...😘)
Tosin jos musiikkiin tahtoo vaikuttaa, niin mulle täytyy sanoa vähän suorempaan, että "voitaisko kuunnella tätä", en osaa ottaa pelkkää paitaa signaalina vaihtaa levyä 😁
Ylipäätään kaikenlaisia tyylejä on kyllä nähty, enkä ihan osaa allekirjoittaa sitä, että asiakkaan pukeutuminen vaikuttaisi palveluun. Tottakai arvostan sitä, että on juuri käyty suihkussa ja valittu siistit puhtaat vaatteet, mutta arvostan sitäkin kun sanotaan, että "tulen suoraan töistä, pitää käydä ensin pesulla", jne. Mun eteiseen on tultu niissä täysnahkaisissa moottoripyörävarusteissa, tummassa puvussa, collareissa ilman boksereita, niin että arkivaatteiden alta löytyy ne steikkarit ja korsetti, villasukissa, toppatakissa, vaellusvaatteissa, rapaisissa työvaatteissa ... Pukeutuminen kertoo kyllä aina jotain ihmisestä, mutta ei se ole arvottavaa "hyvää" tai "huonoa".
Hauskan värisillä tai kuvioisilla boksereilla multa saa yleensä kyllä vielä extra-hymyn (kun muuten oon niin hymytön, haha 😅) ja hyvän näköisistä kengistä tulee joskus vallan kehuttua. Henkilökohtaisen mieltymyksen takia tatuointeja katselen aina, ja miesten housujen vyö, tuo riisuutumisleikin loppuvastus, saa joskus kikattamaan 😁