Onko kokemuksia? Arvelen, että suosii turvaseksiä eli kaikki kumilla?
Uutiset:
Kiitos paljon Pefragiles hyvästä palautteesta ja aiheellisesta muistutuksesta; Ehkäisyhommat mun ja asiakkaan välisiä eikä niitä oo tarvis saati asiallista täällä puida.No missä niitä sitten puidaan jollei täällä? ? Sitä vartenhan tämä saitti on...
Tervetuloa tutustumaan! Tai ottaa uusiks <3
Kyllä täältä aina lähtee rennonompi mies mitä sisään tulee..
Kevätterkuin Marleena Turus
Hänen kanssaan en suosittele sopimaan mitään, alkuun jutustelu sujuu hyvin ja tapaaminenkin lähes sovittu, sitten alkaa tulla yhtäkkiä keskellä yötä todella sekavia ja katkeransävysiä viestejä niin päätin olla näkemättä koko ihmistä, osaltaan jo kertoi se, että runosmäessä paikka, mutta ajattelin siellä olevan täysijärkisiäkin ihmisiä joukossa kun alkuun niin kovin asiallisesti juteltiin.. Sitten yhtäkkiä keskellä yötä tullut 64 enemmän ja vähemmän sekavaa viestiä niin suosittelen välttämään.. ilmeisesti joku narkkkari valitettavasti, tämmösen kuvan ainakin itse sain, toivon olevani väärässä. Ei ole ainakaan muutkaan mitään positiivista kokemusta kertonut niin ajattelin ilmoittaa muille mahdollisille halukkaille.. Toivottavasti olen väärässä ja hän vain tuolloin oli humalassa.. Kaunis kroppanen nainen ja alkuvaikutelma muuten hyvä, mutta olkaa varovaisia!!!=)