Jalka ei malttanut olla heilahtamatta voi höh olis ollut semikiva kuva muuten 🙈
”semikiva”… 😍🔥
Uutiset:
Jalka ei malttanut olla heilahtamatta voi höh olis ollut semikiva kuva muuten 🙈
JuliaK

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Se kun kuvaaja ei voi yhtään auttaa 😂😂
toloppanen

Piristää muiden päivää

Tunnustautuja

Huikea tyyppi
HarryPotter

Foorumihierarkian huipulla
ja kuvakulma on vaan erilainenNote to self ei Ikean kattolamppuja. Lamppu loi mulle sädekehän hahaa 😂 Hyvä pose persiilleen mennyt tausta 🤭Tämähän on oikeastaan aika makee juuri tuon sädekehämäisen taustavalaistuksen vuoksi. Sinä tietenkin näytät upealta kuten aina

Lähetin yhdelle naaraalle kun halusi "naamarajan" mukaan katsoa antaako mulle persettä. Lähti vahingossa kuva joka todistaa sen että minulla on jakomielitauti
Tiesitkö että siivous kuuluu naisten hommiin.Lähetin yhdelle naaraalle kun halusi "naamarajan" mukaan katsoa antaako mulle persettä. Lähti vahingossa kuva joka todistaa sen että minulla on jakomielitauti
Tiesitkö että naiset monesti arvio miestä siitä kuinka siistinä mies pitää kylpyhuonetta. Sinuna laittasin rätin heilumaan.
namnam

Nauttii muiden arvostusta
Lähetin yhdelle naaraalle kun halusi "naamarajan" mukaan katsoa antaako mulle persettä. Lähti vahingossa kuva joka todistaa sen että minulla on jakomielitauti
Tiesitkö että naiset monesti arvio miestä siitä kuinka siistinä mies pitää kylpyhuonetta. Sinuna laittasin rätin heilumaan.