Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?  (Luettu 86715 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #60 : Maaliskuu 14, 2020, 12:36:15 »
Palveluntarjoajana minun on vähän vaikea ymmärtää, että miksi tällä foorumilla puhutaan näin paljon koronaviruksesta.

Tietysti se on vakava asia, mutta niin ovat myös sukupuolitaudit. Nyt tällä foorumilla on puhetta koronasta varmaan jo yhtä paljon kuin sukupuolitaudeista.

Minuun ottaa hirveästi yhteyttä sellaiset ihmiset, jotka pyytävät suojaamatonta seksiä (vaginaalista, anaalista tai oraalista). He sanovat olevansa aikuisia ihmisiä, joilla on oikeus ottaa ymmärtämänsä riski. Minä sanon, että ei tule kuuloonkaan, koska tässä on kyse tartuntataudeista, joita ei kaikkia saa nykykeinoin hoidettua, ja jotka voivat johtaa vaikka pysyvään lapsettomuuteen.

Ja nyt sitten pelätään koronaa.

Ymmärrän, että ne ihmiset, jotka varovat koronaa, eivät ole samoja, jotka ruinaavat minulta sukupuolitauteja, mutta yleiskuvana tämä ei ole minusta järkevissä mittasuhteissa. Jos sukupuolitaudeista uutisoitaisiin samalla tavalla kuin nyt koronasta, niin niitäkin pelättäisiin yhtä paljon.

Olen aina tarkka hygieniasta. Peseydyn oikein, pidän ympäristöni siistinä, yskin hihaan, enkä mene ihmisten ilmoille silloin kun minulla on tartuntataudin oireita. Seksiä harrastan ainoastaan suojattuna ja asiakkaalla on täysi oikeus kieltäytyä suutelusta niin halutessaan (tai vaikka koko tapaamisesta, jos häikäisevä sädekehäni alkaa pelottaa). Kukaan ei ole voinut välttyä kuulemasta koronasta, ja kiivaan uutisoinnin vuoksi ihmisillä on minun mielestäni nyt parempi valmius ymmärtää tapaamisen riskit koronan suhteen, kuin sukupuolitautien suhteen. Asiakkaalla on siis tavallista paremmat valmiudet arvioida, voiko hän ottaa riskin.

Jos saan oireita, pidän sairasloman. Muussa tapauksessa elämä jatkuu.
Eläkkeellä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #61 : Maaliskuu 14, 2020, 12:40:54 »
En edelleenkään jaksa kokea mitään korona hysteriaa.
Mutta alkaa kyllä olla ketjujen avaamishysteria täällä. Oiskohan tää nyt luokkaa viides ketju avattu samasta aiheesta.
Voisko nää vaikka yhdistää?

Ei jaksaisi joka paikassa lukea pelkkiä korona otsikoita 😩
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #62 : Maaliskuu 14, 2020, 12:43:42 »
En edelleenkään jaksa kokea mitään korona hysteriaa.
Mutta alkaa kyllä olla ketjujen avaamishysteria täällä. Oiskohan tää nyt luokkaa viides ketju avattu samasta aiheesta.
Voisko nää vaikka yhdistää?

Ei jaksaisi joka paikassa lukea pelkkiä korona otsikoita 😩

Komppaan.

Yhden otsikon alle kaikki aiheeseen liittyvä, jos saan pyytää.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #63 : Maaliskuu 14, 2020, 12:48:49 »
Aika jännä heitto Kuningatar Perseeltä tuo "Ymmärrän, että ne ihmiset, jotka varovat koronaa, eivät ole samoja, jotka ruinaavat minulta sukupuolitauteja" ???

Mitä minä olen hänen postauksiaan lukenut, olen todella vakuuttunut, ettei hänellä ole sukupuolitautia. Niin vastuulliselta palvelutuottajalta hän lukemani perusteella vaikuttaa :-*

Tämä ketju on todellakin pistetty liikkeelle ihan vaan mielenkiinnosta, miten korona vaikuttaa palvelutuottajien ja palvelukäyttäjien käyttäytymiseen.

Suojattu seksi sukupuolitaudin ja koronan näkökulmasta kun on kovin eri asia.
Kortsu ei vie seksistä tunnelmaa mutta henkitysmaski molempien kasvoilla veisi ainakin minulta tunnelman :-\

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #64 : Maaliskuu 14, 2020, 12:52:34 »
Millä lailla jännä heitto?
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #65 : Maaliskuu 14, 2020, 13:01:05 »
Kiitos Espoolaisrouvalle järkevistä ja vastuullisista kommenteista tähän ja muihin koronaketjuihin. Vastuullisuutta, ei hysteriaa.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #66 : Maaliskuu 14, 2020, 13:04:31 »
Ei mitään paniikkia.
Mie elelen ja työskentelen niin kuin normaalistikin neljän seinän sisällä.
En muutenkaan ole mikään shoppailijaluonne, joten edes kauppakeskuksista maleskelusta ei tarvii luopua.
Kävin viimeksi kaupassa Kalajoella, eikä siellä ollut tietoakaan hamstraamisesta.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #67 : Maaliskuu 14, 2020, 13:50:23 »
Millä lailla jännä heitto?
Miten sukupuolitauteja voi ruinata ihmiseltä, jolla niitä ei ole 8)

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #68 : Maaliskuu 14, 2020, 14:13:44 »
Koko globaalille kulutushysteriä kapistalismille tekisi hyvää pysähtyä pysähtyä kahdeksi viikoksi miettimään: onko järkee vai ei. Missä on, ja missä ei. Ei pelkästään koronana takia vaan muutenkin.   

Ja jos jotain yrityksiä ja yrittäjiä tulisi tukea, niin juuri pienyrityksiä, joilla ei välttämättä ole suurta rahallista puskuria. Suuret eivät tukia tarvitse, mutta mielellään tuki rahat ottavat, jos tulee Manulle illallinen. Hyysärin mukaan Kela korvaa menetyn ansion, jos duunia ei voi tehdä etänä kotona. Jännää olisi nähdä, miten menisi käytännössä, kun hakemuksia alkaa sadella kasapäin.

Paniikkia ei tarvitse lietsoa, mutta mä ei ummarra, miksi HUSin Ylilääkäri eikä kunnat edelleenkään ole valmiita pistämään kouluja ja päiväkoteja kiinni. Lasten keskuudessa tauti leviää kuin kulovalkea. Pysykää kotona, on vesimiehen neuvo kaikille pihalla oleville.

Jos joku vetää owolla ja saa kuppataudin, niin se on oma häpeä. Mutta jos joku työnsankari lähtee sairaana työpaikalle ja tartuttaa muut omaa itsekyyttään, se on tyhmyyttää, josta pitäisi rankaista.           
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2020, 14:17:53 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #69 : Maaliskuu 14, 2020, 14:20:52 »
Toistaiseksi ei vaikuta omaan seksipalvelujen käyttööni, mutta tietysti täytyy seurata tilannetta. Mulla on ihmiskontaktit nyt ajettu aika minimiin työnantajan puolesta, joten olen aika turvassa itse. Ei meillä siis mitään karanteenia ole, mutta palaverit peruttu ja etätöitä saa tehdä niin paljon kuin huvittaa.

Mulla ei ole tapana muutenkaan viettää hirveästi aikaa suurissa ihmisjoukoissa. Ruokakauppa on varmaan ainut paikka, missä teoriassa olen samassa tilassa useamman kymmenen ihmisen kanssa. Siinäkin on iltakiireiden takia tullut viime aikoina suosittua pientä lähikauppaa.

Jos mulla tai läheisille ilmenee yhtään oireita, edes vähäisiä, niin kyllä sitten täytyy siirtää sovittuja menoja. En haluaisi missään tilanteessa tartuttaa ketään palveluntarjoajaa.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #70 : Maaliskuu 14, 2020, 14:59:22 »
...
Mulla on toive: ostakaa lahjakortteja palveluihin, antakaa tippiä, tilatkaa pienyrittäjän nettikaupasta tavaraa. Tai jos olette ostaneet lipun konserttiin tms. joka on nyt peruttu, älkää vaatiko rahoja takaisin.

Kaikki horot ei toki voi/halua esim. ottaa vastaan maksuja etänä, mutta kysykää edes. Ja kysykää, tarjoaisiko vakkari poikkeuksellisesti vaikka cam-sessioita tai myisikö kuvia tai vaikka pikkareita. Saatatte pelastaa jonkun viikon tai kuukauden.

Hyviä nostoja!
Amator

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #71 : Maaliskuu 14, 2020, 15:53:55 »
Mä peruin ensi viikon Tampereen keikan, kun tuli sen verran aikojen peruutuksia. Sitä seuraavalla viikolla olisi Turun keikka, johon mielessäni suunnittelin yhdistäväni Tampereen reissun. Luulisin, että viikon aikana itse kullekin on patoutunut tarpeita jo sen verran, että koko korona on unohtunut.  ;D

Kahden ihmisen kohtaamista riskialttiimpana pidän tuolla kylillä luuhaamista ja vessapaperipakkausten puristelua.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #72 : Maaliskuu 14, 2020, 16:03:53 »
...

Kahden ihmisen kohtaamista riskialttiimpana pidän tuolla kylillä luuhaamista ja vessapaperipakkausten puristelua.


Näin se taitaa olla 👍
Amator

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #73 : Maaliskuu 14, 2020, 16:07:17 »
Miten sukupuolitauteja voi ruinata ihmiseltä, jolla niitä ei ole 8)

Suojaamaton seksi irtosuhteissa on minusta aina sukupuolitautien ruinausta.
Eläkkeellä.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #74 : Maaliskuu 14, 2020, 16:11:09 »
Koronahysterian aikana toimintaansa jatkavat paikalliset palveluntarjoajat nousevat arvoon arvaamattomaan.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #75 : Maaliskuu 14, 2020, 19:22:17 »
Tottakai korona-virus vaikuttaa, useammallakin tavalla. Fiilikset itsellä ovat tosi ristiriitaiset, enkä aidosti vielä tiedä, mitä teen esim parin viikon päähän suunnitellun Helsingin visiitin suhteen.

Ensinnäkin: Jos suurin osa asiakkaista peruu tapaamisen/ei uskalla sopia treffejä, koska pelkää saavansa tartunnan minulta, ei yksinkertaisesti kannata lähteä keikalle. Ihan noin taloudellisen kylmästi ajateltuna.

Toiseksi: En tietenkään ehdoin tahdoin tahdo asettaa itseäni tilaan, jossa on iso riski saada tartunta asiakkaalta. En niinkään pelkää omaa sairastumista (olen nuori, hyväkuntoinen, ei perussairauksia), mutta jos sairastun, on valtava riski, että  tartutan tautia eteenpäin, ja sitä en tahdo.

Tällä hetkellä ajattelen, että saattaisin lähteä keikalle, olettaen, että pysyn itse terveenä eikä myöskään lähipiirissäni sairastuta, ja tapaisin asiakkaita, joihin luotan 100%, että toimivat samoin (eivät tule paikalle kipeänä tai jos lähipiiri kipeänä). Mutta saattaa olla, että tilanne näyttää taas ensi viikolla niin erilaiselta, että olenkin ihan eri mieltä.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2516
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #76 : Maaliskuu 14, 2020, 20:22:25 »
Omaan toimintaani ei juurikaan vaikuta. Toimin kuten aikaisemmin ja huolehdin omasta terveydestäni enkä altista turhaan itseäni tai muita mahdollisille pöpöille.
💊

Poissa Vieras0106

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #77 : Maaliskuu 15, 2020, 13:36:08 »
^^ Mielestäni Ilona Tllä ainoa viisas toiminta-ajatus! Eikö kukaan mieti lieväoireista koronankantajaturskaa, tapaamisen jälkeen hupakolla, ja mahdollisesti lieväoireinen hupakko tartuttaa kymmeniä turskia?

Onko kukaan kysynyt ohjeita THLlta? Eikö vastuuntuntoisen hupakon pitäisi sekä kertoa ohjeistus täällä?

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #78 : Maaliskuu 15, 2020, 14:11:35 »
Mulla ainakin on nyt peruttu paljon tapaamisia koronan takia. Eli mulle taitaa osua sitten nämä kaikki hysteerikot, jos kenenkään muun bisnekseen tämä ei vaikuta?  ::) ???
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Vaikuttaako koronahysteria palveluihin?
« Vastaus #79 : Maaliskuu 15, 2020, 14:56:29 »
Minun tapaamisia hupakoiden kanssa tämä ei ainakaan vähennä ellei tarjonta radikaalisti vähene.

Tilanne voi jopa kasvattaa omien käyntien määrää mikäli tajonta pysyy samalla tasolla ja tarjolla on enemmän omiin aikatauluihin sopivia vapaita aikoja.