Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eläköön prostituutio  (Luettu 2579 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Eläköön prostituutio
« : Maaliskuu 10, 2020, 14:41:18 »
Kun noin vuosi sitten elvytin tämän vanhan harrastukseni, elämänlaatuni on parantunut merkittävästi. Samanlaista hellyyttä ja lämpöä en ole saanut enää pitkään aikaan mistään muualta, kuin maksullisten palveluiden tuottajilta.

Minä en hae pelkästään seksiä, vaan elämyksiä ja euforiaa. Kohtelen palveluntuottajaa aina hyvin ja kohteliaasti, jotta voin vierailla hänen luonaan myös toiste. Mikäli tytöllä on kivaa tai hän osaa luoda illuusion siitä että hänestä on mukavaa tavata minua, niin silloin myös minulla on kivaa.

Olen tavannut ihania, fiksuja, ja älykkäitä naisia joilta olen myös itse saanut neuvoja sekä ahaa -elämyksiä. Kiitos teille kaikille - te teette todellista lähimmäisenrakkaus työtä.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2020, 15:03:51 »
Jos kyseessä olisi lähimmäisenrakkaus he antaisivat maksutta, mutta valitettavan harvoin näin käy. Oikesti he tekevät tätä rahasta. Sortsit nyt , että puhkaisin kuplasi.

Kivaa tämä tietenkin on.Yleensä. Sitä en kiistä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2020, 15:26:51 »
Rahankiilto silmissä näitä hommia ei kauaa tehdä.

Ehkä jonkin aikaa, mutta alkuhuuman mentyä ohi ja asiakasvirran laannuttua ammattilaisuus laitetaan koetukselle. Tiedän muutamia jotka ovat jättäneet homman sikseen kun olisi tosissaan pitänyt alkaa paiskimaan töitä. Asiakaslähtöisyys on yksi tärkeimpiä kriteerejä, työ on hoidettu hyvin silloin kun asiakkaalle ei jää tapaamisesta negatiivista fiilistä ja ottaa yhteyttä uudelleen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #3 : Maaliskuu 10, 2020, 15:32:20 »
Rahankiilto silmissä näitä hommia ei kauaa tehdä.
Mutta raha kuitenkin rauhoittaa ja jaksaa kestämään sen ikävänkin asiakkaan etenkin kun asiakasvirrat ovat jo lähes ehtyneet.

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #4 : Maaliskuu 10, 2020, 15:39:45 »
Ilo on myös meidän puolellamme  :-*

Mitä tähän ainaiseen raha-teemaan tulee, niin ei se mukava parturikaan hiuksia ilmaiseksi leikkaa, hieroja ilmaiseksi lihaksia hoida tai sairaanhoitaja hoivaa palkatta, joten miksi tätä rahaa korostetaan nimenomaan hutsun hommassa?

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #5 : Maaliskuu 10, 2020, 15:42:48 »
Kiitos teille kaikille - te teette todellista lähimmäisenrakkaus työtä.
^Ihan samaa mieltä olen kanssasi. Ei parturikaan leikkaa hiuksia lähimmäisenrakkaudesta vaan rahasta.

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #6 : Maaliskuu 10, 2020, 17:20:14 »
Kun noin vuosi sitten elvytin tämän vanhan harrastukseni, elämänlaatuni on parantunut merkittävästi. Samanlaista hellyyttä ja lämpöä en ole saanut enää pitkään aikaan mistään muualta, kuin maksullisten palveluiden tuottajilta.

Minä en hae pelkästään seksiä, vaan elämyksiä ja euforiaa. Kohtelen palveluntuottajaa aina hyvin ja kohteliaasti, jotta voin vierailla hänen luonaan myös toiste. Mikäli tytöllä on kivaa tai hän osaa luoda illuusion siitä että hänestä on mukavaa tavata minua, niin silloin myös minulla on kivaa.

Olen tavannut ihania, fiksuja, ja älykkäitä naisia joilta olen myös itse saanut neuvoja sekä ahaa -elämyksiä. Kiitos teille kaikille - te teette todellista lähimmäisenrakkaus työtä.

Näinhän ne parhaimmat GFE-tapaamiset menee.  :)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #7 : Maaliskuu 10, 2020, 17:40:22 »
Rahalla ei saa rakkautta, ainoastaan lähimmäisenrakkautta rajoitetun ajan.  ;D

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15398
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #8 : Maaliskuu 10, 2020, 17:54:16 »
Mutta raha kuitenkin rauhoittaa ja jaksaa kestämään sen ikävänkin asiakkaan etenkin kun asiakasvirrat ovat jo lähes ehtyneet.

On ikävää huomata se, miten huonosti olet perillä asiakaspalvelusta.
Raha ei koskaan auta kestämään ikävää asiakasta, vaan se tulee mileen monasti pitkään iste tapahtuman jälkeen.
Ihmisillä on jotenkin ihmeellinen käsitys rahan vaikutuksista.
Ja jos ne asiakasvirrat ovat jotenkin ehtyneet, ei rauhoita yhtään yhden hankalan asiakkaan rahat, vaikka tässä Sinun esille tuomassa tapauksessa kuitenkin vain vittuilit Hottis puumalle, vaikkakin melkko huonosti senkin teit. ???
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #9 : Maaliskuu 10, 2020, 18:36:16 »
Minusta jo otsikko kertoo mistä on kysymys: Prostituutio = maksullinen seksi. Mitä taas tulee asiakaspalveluun, niin muutamat palveluntarjoajat onnistuvat luomaan tunnelman siitä, että kysymyksessä ei edes ole maksullinen seksi (vaikka näin asia todellisuudessa on). Ymmärtääkseni palveluntarjoajat eivät ota ”ikäviä asiakkaita” edes vastaan, mikäli he tekevät seksityötä vapaaehtoisesti.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #10 : Maaliskuu 10, 2020, 22:20:06 »
^Mutta mistään lähimmäisenrakkaudesta ei ole kysymys kuten aloituksessasi kirjoitit vaan rahasta. Oikea rakkaus on pyyteetöntä. 8)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #11 : Maaliskuu 10, 2020, 23:03:58 »
Minusta jo otsikko kertoo mistä on kysymys: Prostituutio = maksullinen seksi. Mitä taas tulee asiakaspalveluun, niin muutamat palveluntarjoajat onnistuvat luomaan tunnelman siitä, että kysymyksessä ei edes ole maksullinen seksi (vaikka näin asia todellisuudessa on). Ymmärtääkseni palveluntarjoajat eivät ota ”ikäviä asiakkaita” edes vastaan, mikäli he tekevät seksityötä vapaaehtoisesti.

Olet ymmärtänyt ihan oikein.
Karsinta itsenäisillä (kuten täältäkin kirjoituksista lienee voi lukea) voi olla aika ns. karuakin. Aika vähästäkin voi päätyä sinne tytön blokkilistalle.
Miksi ihmeessä haaskata yhtään aikaa ikäviin asiakkaisiin kun voi valita keskittyä vain kunnon asiakkaisiin :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (51)
  • Viestejä: 1203
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #12 : Maaliskuu 11, 2020, 07:01:49 »
Palveluammatti prostituutio on. Se unohtuu joskus joiltakin palveluntarjoajilta.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2020, 07:04:43 kirjoittanut Viola »
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eläköön prostituutio
« Vastaus #13 : Maaliskuu 11, 2020, 07:31:42 »
^Mutta mistään lähimmäisenrakkaudesta ei ole kysymys kuten aloituksessasi kirjoitit vaan rahasta. Oikea rakkaus on pyyteetöntä. 8)

Okei, eli oikeasti toisiaan rakastavat ihmiset eivät harrasta keskenään seksiä, koska silloinhan he haluaisivat toisiltaan jotain. Tai ainakaan he eivät sängyssä ikinä pyydä toista tekemään jotain, mistä he pitävät. Oikeastaan toisiaan rakastavat ihmiset eivät koskaan edes tapaa toisiaan, koska yhdessä vietetty aika täyttäisi heidän sosiaaliset tarpeensa ja aiheuttaisi heille hyvän olon, ja sehän olisi suorastaan hyväksikäyttöä. Ei saa millään tavalla hyötyä sellaisesta ihmisestä, jota väittää rakastavansa, nih.

Minä annan lähimmäisenrakkautta sellaisille ihmisille, jotka ovat vastavuoroisesti valmiit lähimmäisenrakkaudesta huolehtimaan, että pystyn selviämään rahallisista menoistani :)
Eläkkeellä.