Omasta kaivinkoneesta.
Uutiset:
Omasta kaivinkoneesta.

Vieras0068





Rakastajien aatelia
Omasta kaivinkoneesta.
Jännää... Oon kanssa kattellu ja haaveillut useamman hetken nettikoneen sivuja selaillen
^No ensiksi laittais pihan uuteen uskoon, mitä nyt tässä olen suunitellu.
Hommia olis kyllä kaivurille, tähän asti olen tyytynyt urakoitsijaan. Omasta kaivinkoneesta.
Jännää... Oon kanssa kattellu ja haaveillut useamman hetken nettikoneen sivuja selaillen
Mitä sillä omalla kaivurilla sitten tekisi? Kaivelisi ojia pihalle ja hautoja vihamiehille🤔...
Toisaalta semmosella telaketju vehkeellä kun vois olla ihan siistiä lähteä ostamaan kaljaa lauantai iltana kyläkaupasta😁
Sit sen kanssa vois tehdä myös vähän harraste rahaa! 😁
Vieras0068





Rakastajien aatelia
Vieras0242




Huikea tyyppi
Vieras0068





Rakastajien aatelia
MariaEnkeli







Lähellä täydellisyyttä