Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mistä haaveilet juuri nyt?  (Luettu 102578 kertaa)

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #280 : Joulukuu 13, 2020, 20:24:33 »
Nyt kaipaisin leffaseuraa (tietenkin naispuoleista).

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #281 : Joulukuu 16, 2020, 19:18:55 »
Huulistani puffy nännin ympärillä.

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (130)
  • Viestejä: 2359
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #282 : Joulukuu 16, 2020, 19:28:18 »
Saunasta ja hieronnasta 🙄😊
Kevätkiertueen keikat kalenterissa 🌷☀️😊

📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15344
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #283 : Joulukuu 16, 2020, 19:41:16 »
Pinppa ois kova sana. :headbang:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #284 : Joulukuu 16, 2020, 19:57:59 »
Joululomasta, on sen verran pitkä ollut tämä mennyt syksy. Onneksi olen saanut kokea uusia elämyksiä syksyn aikana.  :inlove: 
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #285 : Joulukuu 16, 2020, 20:16:26 »
Katsoin Ruudusta ennakkoon Ressun joulubiisin. Noh, nyt haaveilen kaikenlaisesta sitten 😉😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6828
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #286 : Joulukuu 30, 2020, 18:35:21 »
Oikein kunnon suihinotosta, sellaisesta että tuntuu että taju lähtee siementen mukana.
Pörrö on aina plussaa

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #287 : Joulukuu 31, 2020, 09:41:18 »
Oikein kunnon suihinotosta, sellaisesta että tuntuu että taju lähtee siementen mukana.

Ehkä saat sellaisen ;)
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #288 : Tammikuu 06, 2021, 17:34:24 »
Menolipusta mombasaan. Lentokentällä lähtiessäni heittäisin puhelimen roskiin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6828
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #289 : Tammikuu 19, 2021, 21:33:21 »
Sellaisesta ihanasta karvakamusta joka lähtisi mun kanssa lenkille ja pitäisi seuraa. Ihan älytön koirakuume 🐕
Pörrö on aina plussaa

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #290 : Tammikuu 19, 2021, 21:37:50 »
Sellaisesta ihanasta karvakamusta joka lähtisi mun kanssa lenkille ja pitäisi seuraa. Ihan älytön koirakuume 🐕

Olisiko se samannäköinen kuin isäntänsä? Ja vielä sama nimikin?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #291 : Tammikuu 19, 2021, 21:44:02 »
Koirathan näyttää omistajiltaan. Minunkin lärtyn näkee, jos vilkaisee koiria albumista ;D

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6828
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #292 : Tammikuu 19, 2021, 22:12:59 »
Sellaisesta ihanasta karvakamusta joka lähtisi mun kanssa lenkille ja pitäisi seuraa. Ihan älytön koirakuume 🐕

Olisiko se samannäköinen kuin isäntänsä? Ja vielä sama nimikin?

Koiran parasta ajatellen toivottavasti ei nyt ihan samannäköinen 😁 mutta Huliviliksi voisin kyllä kutsuakin. Tapasin eilen aivan valloittavan ihanan koiraneidin, niin söpö ja kiltti ettei mitään rajaa, ihastuin heti.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #293 : Tammikuu 19, 2021, 22:33:54 »
Toi koira ei ois hassumpi kaveri itsellenikään. Miettinyt myös moisen hankintaa, jahka muutama isompi elämän asia selviää. Rotu on vielä päättämättä, mutta kallistuu vahvasti tiettyyn suuntaan. Jos koira sattuu olemaan narttu, ois sille nimikin valmiina :)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #294 : Tammikuu 19, 2021, 22:38:43 »
Minä voisin antaa pariksi päiväksi hoitoon tuon minun mustan nuorisorikollisen, niin tulee koirahaaveet käytyä kerralla läpi noin niinkun Pohjanmaan kautta ;D

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #295 : Tammikuu 19, 2021, 22:43:21 »
Mulla oli joskus koira. Omapäinen, mutta herkkähipiäinen neiti ;D Elämä on vaan ollut liian hurlumheitä viimeiset 10 vuotta, että ois koiraa voinut ottaa.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #296 : Tammikuu 19, 2021, 23:00:50 »
Oon yrittänyt löytää rescue koiraa itelleni. Mitä surkeampi tapaus, ilman kotia, sen parempi. Edellinen oli pahoinpidelty, kitukasvuinen, vesipää ja sokerina pohjalla vielä epilepsia. Se oli reilun vuoden ikäinen, ei sisäsiisti, eikä ollut leikkinyt elämässään ikinä. Viikossa oppi sisäsiistiksi ja lääkityksellä loppui kohtaukset. En pitänyt sitä juuri koskaan hihnassa. Voi sitä riemua kun se oppi leikkimään. Mulla oli takapihalla 10 litran ämpäri täynnä käpyjä. Laitoin taskut aina täyteen kun lähdettiin lenkille. Kun otin kävyn käteen sen elämässä ei muuta ollut kun se käpy. Mulla  piti olla niitä vaan niin helvetisti kun se oli puoli sokeakin.

Se ei koskaan toipunut täysin pahoinpitelystä. Siis jos se kuuli tietyn äänen sävyn tai mun käsi nousi liian nopeasti niin se vaan jääty paikoilleen ja tärisi. Se oppi tiettyihin ääniin luottamaan ja aina kun se jääty niin annoin "suukottelu äänimerkin" eli sama ääni kun pussasin sen pörröposkia ja se unohti pelon heti, yritti hyppiä syliin suukoteltavaksi. Nukuin melkein aina sohvalla pikku putte kainalossa  :inlove:
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #297 : Tammikuu 19, 2021, 23:17:20 »
^Rescue oli omanikin  :inlove:

Haaveilen siitä, että rotukoirien jalostus lopetettaisiin ja tilaustyönä tehtaillut pennut jäisi historiaan. Senkus vihaatte haavettani 😉
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #298 : Tammikuu 19, 2021, 23:52:54 »
^Rescue oli omanikin  :inlove:

Haaveilen siitä, että rotukoirien jalostus lopetettaisiin ja tilaustyönä tehtaillut pennut jäisi historiaan. Senkus vihaatte haavettani 😉

Mulla ei tosiaan koiran rodulla, iällä, ulkonäöllä tai koolla ole mitään väliä. Haluaisin vaan antaa kodin. Sen takia toi hinta rescue koirasta 500-700€ on mun silmään outo. Niitä kun on yleensä tarjottu ilmaiseksi, omistajien kädettömyyden takia tai perheenlisäyksen takia. Mun paras koira oli sekarotuinen narttu nimeltä Tika. Olin päiväkodissa ja siellä se koira sai pennut. Sit ihmiset kävi hakee niitä pentuja sieltä. Piilotin Tikan mun tarhareppuun ettei mun kamua kukaan vie. Sit yritin salakuljettaa sitä kotiin niin se mukava täti sanoi mun Äiteelle että "Tika on sitten tuossa repussa. Ei niitä voi erottaa. Viekää se kotiin." Raportoin joka päivä Tikan Äitille miten sillä menee ja piirsin kuvia. Ritu heilutteli häntää ja kallisteli päätä. Tika eli 15 tai 16 vuotta. Hautasin sen mökille.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5190
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mistä haaveilet juuri nyt?
« Vastaus #299 : Tammikuu 20, 2021, 00:00:10 »
^ On liikaa rescuesta. Eihän niillä kenenkään kuulu tienata. Yleensä kai hinta n.100-200€ joka koostuu sirusta, madotuksesta, sterilisaatiosta ja mahdollisista matkakuluista.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.