Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pienikokoinen PT  (Luettu 39076 kertaa)

Poissa SeJoku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pienikokoinen PT
« Vastaus #60 : Huhtikuu 16, 2026, 00:33:41 »
Qatar.. Et tule pettymään.. Hämmentävän pieni.. Palvelu hyvää. Hinta/laatusuhde 10+
Niin tää Qatar vissiin tarjoaa pelkkää hierontaa eli jos seksii haluu niin ei varmaan ole vaihtoehto..?

Mistä lähtien? Itse olen saanut kyllä ihan perus thaikkusetin häneltä.

Kerrotko siis mitä siihen kuului. Qatar on kyllä kiva, erityisesti se pienuus vaikka palveluvalikoima suppea olisikin. Itse häntä kerran käyny ajaa oisko pari vuotta sitten ja muistaakseni ei ollu suuhoitoja mitään, lähäri ja doggy ja se oli siinä. Mutta tykkäsin silti.

Mulla myös sama kokemus kuin Jaatisella, kaunis ja pienikokoinen thaikku ja kyllä ihan perus thaikkusetit onnistuivat. Omaan makuun kyllä ihan top 3:seen menee. En sitten tiedä, riippuuko asiakkaasta että mitä tarjotaan, kun vähän kaikenlaista kuulee.

Poissa jimpo69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #61 : Huhtikuu 17, 2026, 18:12:18 »

Poissa Milena

• Full Member
  • Galleria (12)
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #62 : eilen kello 10:02:32 »
Kukaan käynyt tapaamassa Milenavanilia:a? n. 155/50kg speksejä näyttäis postailevan

Olen käynyt tapaamassa, useasti.
Oikein mukava ja suositeltava tyttö.
Speksit pitävät paikkansa.

Olet sellainen joka antaa palautteen myös suullisesti, suuresti arvostan myös tälläistä. Sä olet myös ihana :inlove:
Olen hiukset nutturalla 160cm 🪽Sekä pikkuinen peppu, toistaiseksi. Salikortti aktivoitu taas :weightlifting:
Helsinkiläinen kissa 😘
🤍💙🔗milenavanilia

Poissa Entto

• Sr. Member
  • Galleria (2)
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #63 : eilen kello 17:24:46 »
Kukaan käynyt tapaamassa Milenavanilia:a? n. 155/50kg speksejä näyttäis postailevan

Olen käynyt tapaamassa, useasti.
Oikein mukava ja suositeltava tyttö.
Speksit pitävät paikkansa.

Olet sellainen joka antaa palautteen myös suullisesti, suuresti arvostan myös tälläistä. Sä olet myös ihana :inlove:
Olen hiukset nutturalla 160cm 🪽Sekä pikkuinen peppu, toistaiseksi. Salikortti aktivoitu taas :weightlifting:
Kiitos palautteestasi, hienoa saada positiivinen rapsa.

Itsehän tykkään antaa suullisesti - muutakin kuin palautetta.
Saitin Bud Spencer

Poissa Pepperjack

• Newbie
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #64 : eilen kello 20:47:37 »
Pienikokoisista PT:stä suosittelisin ehdottomasti tapaamaan ainakin Tuhma Myyn ja RE:n Evan mustalla sydämellä. Myös Pixie on oikein hauska tyyppi. Ainakin kaksi ensiksi mainitsemaani ovat sellaisia, jotka nauttivat itsekin selvästi työnsä tekemisestä (tai osaavat ainakin erittäin uskottavasti antaa tällaisen kuvan), mikä saa allekirjoittaneen käymään aivan uusilla kierroksilla. Heillä on myös muita sellaisia erityistaitoja, joita itse arvostan PT:ssä. Molemmat ovat todella luontevia asiakkaiden kohtaamisessa.  :inlove:

Milenan haluaisin hänen mainion saitin presenssin sekä uskomattoman upeiden kuvien perusteella ehdottomasti tavata, jos aikataulut joskus sopisivat kohdilleen ja hän kelpuuttaisi minut visiitille...   :headbang: