Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Soho  (Luettu 3908 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Soho
« : Maaliskuu 07, 2020, 20:59:39 »
Kai ton nyt saa täällä sanoa? Vai eikö saa?
Modet poistaa jos ei saa, mutta siis Rööperissä toimiva "yökerho" Soho: clubsoho.fi

Oon käynyt siellä muutaman kerran (en töissä), ja rapsasinkin paikan vanhoilla sivuilla muistaakseni kahteen kertaan.
Mutta nyt en oo vuosiin käynyt siellä, koska ei nyt oo niin kiinnostava paikka.

Jos nyt kaivelen muistiani niin ekalla kerralla paikalla näytti olevan enimmäkseen itätyttöjä, oli ihan sellaista vanhaa neuvostoaikaakin aistittavissa. Ja sitten muutamia tummaihoisia jotka näytti erityisesti iskevän kyntensä erittäin humalaisiin suomalaisiin miehiin.
Itätytöt just enemmän vaan päivysti drinksun ääressä ja eivät ihan hirmusti näyttäneet itse lähestyvän miehiä.

Tokalla kerralla paikalla olikin sitten romanijengit, jotka selvästi oli "ryhmämatkalla" ja tyttöjä työntekoon oli kannustamassa, noh, parittajiahan ne oli. Mm. röökikopista tuli mies hätistään omat tyttönsä aktiivisesti takaisin hommiin kun tytöillä tauko vähän venähti. Ilmeistä ja käyttäytymisestä tuli kyllä selväksi porukan välit. Ne tytöt oli sitten itse aktiivisemmin, taas kerran niitten aika humalaisten, miesten kimpussa.

Molemmilla kerroilla olin paikalla joskus puolen yön jälkeen muistaakseni viikonloppuna, ei kuitenkaan mitenkään lähellä sulkemisaikaa vielä. Oltiin siellä porukalla ja useita tunteja siellä tuli hengattua, eikä se kyllä noilla katsauksilla kovin kannattavalta vaikuttanut. Samat tytöt siellä tönötti tuntikaupalla tiskin ääressä ja aika vähän ketään kenenkään matkaan näytti lähtevän. Miehet taas oli suurimmaksi osaksi jo aika kännissä noilla kerroilla. Mutta, siellä näki kyllä ne miehet jotka oli tavallaan ns. ihan asialla paikalla. He eivät olleet tuhottoman kännissä, ja he myös näyttivät olevan enimmäkseen yksin liikenteessä.

Paikkanahan toi tila oli tavallaan tosi viihtyisä. Jos se olisi tavallinen baari/yökerho, niin mielelläni kävisin siellä. Paikat pidettiin siistinä ja mitään hirveää ryysistä ei ollut.

Mutta, näistä muisteluista aikaa, nykymenosta ei tietoa.
Ja nyt kun mietin, niin ehkä tää postaus olisi voinut olla ihan omana ketjunaan, tai jos täällä jo jossain Soho-ketju niin siirtää sinne.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa pe-la 24.-25.5.!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Soho
« Vastaus #1 : Maaliskuu 07, 2020, 22:55:25 »
Okei, ja tää olikin siirretty omaksi ketjukseen. Hyvä niin. Sori kun meinasin sotkea rapsaketjun tapaista.
Mutta selvästikin kyllä tällä Sohosta puhua siis saa ihan nimellä :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa pe-la 24.-25.5.!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Soho
« Vastaus #2 : Maaliskuu 08, 2020, 06:36:46 »

En oo koskaan käyny Sohossa, mutta ehkä pitää joskus käydä kurkkaamassa minkälaista menoa ja meininkiä siellä on...  Ilmeisen legendaarinen maamerkki. :)

Mummotunneli ja soho. Vieläkö jonku sais kolmanneksi turistikohteeksi niin Helsinki triatlon olis siinä  ;D
Amator

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Soho
« Vastaus #3 : Maaliskuu 08, 2020, 09:41:58 »
Omalla tavallaan Soho on hyvä paikka. En siellä kovin usein käy, vaan enemmänkin kerran vuodessa tai harvemmin.

Itätytöistä on pitkälti kyse. Kovin moni on naapurista, mutta osa asuu täällä pysyvästi. Sitten on muutama afrikkalainen ja varmasti Romaniastakin jokunen.

Sohossa kannattaa olla ajoissa. Parhaat viedään ensimmäisenä. Itse harrastan sitä, että en ota kontaktia vaan annan naisten tehdä sen. Toisin kuin Venla olettaa, myös venakot ottavat kontaktia, mutta hillitymmin. Paikassa muuten tulee vähän tyttömäinen olo. En missään muussa kapakassa joudu torjumaan niin paljon innokkaita ihailijoita..

Naiset pääosin näyttävät hyvältä. Korkeaa korkoa, lyhyttä hametta ja antavaa puseroa. Valaistus tukee tätä. Vaan kun tarkemmin katsoo, huomaa ettei mistään parikymppisistä törötisuista ole kyse.

Ikävä niitä aikoja kun Helsingin seksikapakoihin tuli parikymppisiä nuoria opiskelijatyttöjä Virosta ja Venäjältä tekemään satunnaista keikkaa. Tämä oli ennen kuin homma meni mafialle. Vai oliko se niin kivaa sittenkään?
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2020, 09:45:37 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Soho
« Vastaus #4 : Maaliskuu 08, 2020, 11:40:01 »
^Mikado oli aivan superhieno paikka aikoinaan. Mun muistikuva oli, että siellä vieraili usein näitä puoliamatöörejä naapurimaista. Soho taitaa olla Mikadon jatkaja, mutta ei ihan pystynyt edes alkuaikoinaan samaan, osin varmaan viranomaishuomion takia.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Soho
« Vastaus #5 : Maaliskuu 08, 2020, 17:24:55 »
Omalla tavallaan Soho on hyvä paikka. En siellä kovin usein käy, vaan enemmänkin kerran vuodessa tai harvemmin.

Itätytöistä on pitkälti kyse. Kovin moni on naapurista, mutta osa asuu täällä pysyvästi. Sitten on muutama afrikkalainen ja varmasti Romaniastakin jokunen.

Sohossa kannattaa olla ajoissa. Parhaat viedään ensimmäisenä. Itse harrastan sitä, että en ota kontaktia vaan annan naisten tehdä sen. Toisin kuin Venla olettaa, myös venakot ottavat kontaktia, mutta hillitymmin. Paikassa muuten tulee vähän tyttömäinen olo. En missään muussa kapakassa joudu torjumaan niin paljon innokkaita ihailijoita..

Naiset pääosin näyttävät hyvältä. Korkeaa korkoa, lyhyttä hametta ja antavaa puseroa. Valaistus tukee tätä. Vaan kun tarkemmin katsoo, huomaa ettei mistään parikymppisistä törötisuista ole kyse.

Ikävä niitä aikoja kun Helsingin seksikapakoihin tuli parikymppisiä nuoria opiskelijatyttöjä Virosta ja Venäjältä tekemään satunnaista keikkaa. Tämä oli ennen kuin homma meni mafialle. Vai oliko se niin kivaa sittenkään?

Varmaan avain sana tässä onkin se ajoissa oleminen.
Paikasta todennäköisesti saa huomattavasti paremman käsityksen jos siellä on alkuillasta ja vaikka viikolla, kuin viikonloppuna puolen yön jälkeen.

Tosiaan siitä on vuosia aikaa kun olen käynyt Sohossa, joten voisin kuvitella, että esim. nuo romaniliigat on sieltä siivottu. Se oli niiiin näkyvää silloin. Mutta se oli myös aikaa kun noista ei vielä julkisuudessa ollut paljoa juttua ollut.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa pe-la 24.-25.5.!

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Soho
« Vastaus #6 : Maaliskuu 08, 2020, 20:43:02 »
Soho on mun lempipaikka tässä skenessä Suomessa niinkuin teille lukijoille on ehkä käynyt selväksi. Se saa mut aivan kuumaksi kun naiset tulee ehdottelemaan mulle.

Sieltä löysin myös ykkösvakkarini Katerinan, jota pidän hyvänä kuin kukkaa kämmenellä. Ja jos Katerina haluaa jotain Stockalta niin hän myös saa sen. Hän on kuitenkin huora, johon rakastuin...

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Soho
« Vastaus #7 : Maaliskuu 09, 2020, 15:50:53 »

Varmaan avain sana tässä onkin se ajoissa oleminen.
Paikasta todennäköisesti saa huomattavasti paremman käsityksen jos siellä on alkuillasta ja vaikka viikolla, kuin viikonloppuna puolen yön jälkeen.
Vain amatöörit käyvät huorakapakassa viikonloppuna loppuillasta
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (120)
  • Viestejä: 3042
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Soho
« Vastaus #8 : Maaliskuu 09, 2020, 15:53:17 »

Varmaan avain sana tässä onkin se ajoissa oleminen.
Paikasta todennäköisesti saa huomattavasti paremman käsityksen jos siellä on alkuillasta ja vaikka viikolla, kuin viikonloppuna puolen yön jälkeen.
Vain amatöörit käyvät huorakapakassa viikonloppuna loppuillasta

Voinkohan mä ottaa tästä nyt amatööri-nimityksen itselleni käyttöön?
Opiskelija amatööri joka huoraa ihan vaan vähän... ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Oulussa pe-la 24.-25.5.!

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Soho
« Vastaus #9 : Maaliskuu 09, 2020, 18:16:40 »
Voinkohan mä ottaa tästä nyt amatööri-nimityksen itselleni käyttöön?
Opiskelija amatööri joka huoraa ihan vaan vähän... ;D
Lähinnä nyt ajattelin amatööriturskia, mutta anna palaa vaan. Minun luvalla.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4