Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Janina  (Luettu 2177 kertaa)

Poissa Jesper

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Janina
« : Maaliskuu 03, 2020, 22:39:08 »
Kävin itse jonkun aikaa sitten, tulin ajoissa ja painoin summeria sovittuun aikaan ja pääsin sisään.

Uusi siisti kämppä ja vastassa oleva nainen oli oikein mukava, kuvan mukaiset silarit. Todella ruskettunut iho, kuulema solariumissa tultu käytyä.

Mun mielestä ilmoitus antoi kuvan nuorehkosta parikymppisestä tytöstä ja kuvan kroppa näytti olevan hieman enemmän petite kuin todellisuudessa, uskon kuitenkin että aito kuva. Mutta arvioisin iäksi 30+. Ei siis ollut mitenkään lihava mutta kookkaampi rakenteinen kuin oletin kuitenkin ihan timmi. Yhden kuvan lähis ilmoitukset just aina vaikeita arvioida kokonaisuutta.

Muutamat isot tatuoinnit.

Itse en lauennut. Liukuvoidetta ei ollut mutta kun kysyin niin tarjosi baby oilia.

En usko että on mitenkään liukuhihnaa vaan tekee toisen työn ohella tätä ja järjestää ajan ja siksi haluaa pysyä siinä. Omalla kohdalla hän katsoi myös kelloa ja ilmoitti että aika alkaa olla loppu. Eli on tarkka ajasta mikä tottakai ymmärettävää.

TLDR mukava nainen, ruskettunut iho ja tatuoinnit siistsissä kämpässä.

Sen verran kaukana keskustassa että itse en menisi uudestaan kun hinta on sama kun paremillakin pelipaikoilla.

Sää oli märkä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2020, 05:36:31 kirjoittanut Mummo »

Poissa MustaPekka

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Janina
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2020, 14:58:06 »
Olen käynyt pari kertaa ja kaikki sovitut asiat toimineet hyvin.
Mukava nainen,timmissä kunnossa ja hyvänkokoiset sekä tuntuiset silarit joita kiva imeä ja puristella.
Saa nuolla ja sormettaa,tiukan tuntuinen pillu ja takaapäin pantaessa kiihottavat näkymät,peppu kiinteä ja hyvän muotoinen.
Siisti asunto ja tuonut aina puhtaan pyyhkeen suihkuun.
Paikka itselleni hiukan sivussa mutta voisin kuvitella käyväni vielä uudestaan...