Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Porukka ryhmäseksiin  (Luettu 9347 kertaa)

Poissa Nuarikolli69

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Porukka ryhmäseksiin
« Vastaus #40 : eilen kello 16:31:51 »
Etsin porukkaa Turusta! Itse olen 28-vuotias suomalainen mies, joka pitää itsestään huolta – hyvässä fyysisessä kunnossa ja vatsa pysyy rinnan alla! 😄 On myös järki mukana ja mieli kirkkaana:)

Poissa Tiia

• Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Porukka ryhmäseksiin
« Vastaus #41 : eilen kello 18:15:52 »
Kiinostusta olisi kimppaan tai gangbangiin. Kokemusta on viime vuosikymmenen lopulta Espoolaisrouvan ja Viljan yhteisistä gb sessioista, joissa meno oli mukavalla tavalla rietasta. Parhaimmillaan oli 10-12 ukkoa puuhailemassa. Koronan jälkeen ei ole tilaisuutta tullut moiseen, mutta kiinnostusta kyllä olisi  :blowjob: :behind:

Kiva kuulla että meidän GB:t on jääneet mieleen. 😊 Sen verran lisäisin tän ketjun pohdintoihin, että meidän sessioissa miehet ei tunteneet toisiaan ennalta ja se ei ollut koskaan kenellekään ongelma, ei erektiokyvyn tai innostuneisuuden tai minkään osalta.

Ja ei, mä en oo tehnyt näitä enää vuosiin, enkä usko että teenkään. Oli hauskaa silloin edellisessä elämässä, mutta ei kuulu valikoimaan enää. (Viljan kanssa sen sijaan oon tavattavissa edelleen enemmän kuin mielelläni, heti kun sovitaan.)
✨Oulussa 24.-25.8.✨

Uusimpia kuvia