Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä rapsaan on ok kirjoittaa?  (Luettu 7201 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä rapsaan on ok kirjoittaa?
« Vastaus #40 : Maaliskuu 06, 2020, 15:24:02 »
Joskus aikoinaan rapsasin kohtuullisen useinkin. Palveluntarjoajilta en saanut palautetta koskaan, mutta muilta turskilta tuli sitäkin enenmmän sekä positiivista ja kannustavaa palautetta ja osalta taas paskaa niskaan. Jälkimmäisen takia olen lähes lopettanut rapsaamisen. Olen tainnut pari kertaa kommentoida täällä, mutta katsotaan viitsinkö vääntää enää rapsoja.

Osa syy rapsojen puuttumiseen on, että suosin puoliamatöörihuoria. He eivät yleensä halua julkisuutta.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä rapsaan on ok kirjoittaa?
« Vastaus #41 : Maaliskuu 06, 2020, 17:12:53 »
Olen nyt käynyt lyhyen ajan sisällä parin puoliamatöörin luona. Kumpikin kerta on ollut enemmän tai vähemmän pettymys. Nämä tytöt eivät ilmeisestikään kaipaa julkisuutta, vaikka turskien kannalta heistä olisi syytä kertoa paljonkin. No, en silti kerro enempää, koska kaikesta huolimatta he ansaitsevat yksityisyytensä.

Ajattelen niin, että jos haluaa pelata varman päälle, kannattaa suosia hieman ammattimaisempia hupakoita. Siis niitä, joista löytyy ehkä jokunen rapsakin. Varmasti voi löytää kultahippuja amatöörienkin joukosta, mutta se tarkoittaa väistämättä myös huteja. On myös niin, että 160 € maksava palvelu ei todennäköisesti ole yhtä kovaa tasoa kuin 260 € maksava.

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä rapsaan on ok kirjoittaa?
« Vastaus #42 : Maaliskuu 06, 2020, 23:19:54 »
Juuri vain se ok. Niin ei kukaan loukkaannu. ::)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä rapsaan on ok kirjoittaa?
« Vastaus #43 : Maaliskuu 07, 2020, 16:37:31 »
Olen nyt käynyt lyhyen ajan sisällä parin puoliamatöörin luona. Kumpikin kerta on ollut enemmän tai vähemmän pettymys. Nämä tytöt eivät ilmeisestikään kaipaa julkisuutta, vaikka turskien kannalta heistä olisi syytä kertoa paljonkin. No, en silti kerro enempää, koska kaikesta huolimatta he ansaitsevat yksityisyytensä.

Ajattelen niin, että jos haluaa pelata varman päälle, kannattaa suosia hieman ammattimaisempia hupakoita. Siis niitä, joista löytyy ehkä jokunen rapsakin. Varmasti voi löytää kultahippuja amatöörienkin joukosta, mutta se tarkoittaa väistämättä myös huteja. On myös niin, että 160 € maksava palvelu ei todennäköisesti ole yhtä kovaa tasoa kuin 260 € maksava.

Niin, ihan kunnioitettava päätös.
Ja tavallaanhan tämäkin oli ainakin hieman hyödyllinen toteamus ainakin niille jotka turskailua ovat aloittamassa. Toki nyt taas kokeneet turskat voivat olla sitä mieltä että kaikki tuo itsestään selvää, mutta täytyy muistaa että jokainen on joskus tullut tähän skeneen ekaa kertaa, ja kaikki asiat ei ole niin itsestään selviä. Tallaisellakin kirjoituksella on silloin oma arvonsa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0055

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä rapsaan on ok kirjoittaa?
« Vastaus #44 : Maaliskuu 07, 2020, 17:39:17 »
Millainen palvelu oli ja saitko tapaamiselta sitä minkä takia yhteyttä otit naiseen. Rahoille saitko vastinetta ja plussat kirjoittaa tapaamisesta kuin myös miinukset jos sellaisia oli.

Liian paljon ei pidä kirjoittaa rapsaan julkisesti nähtäville mitä olet tehnyt tapaamisen aikana naisen kanssa jolta ajan olet varannut. Siitä voi seurata ikäviä ilmiöitä kyselyjä muilta asiakkailta mikset ole mun kanssa tuota tehnyt. Tästä omakohtaisia kokemuksia sihteeri opiston ajoilta.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä rapsaan on ok kirjoittaa?
« Vastaus #45 : Maaliskuu 07, 2020, 17:54:55 »
^ Aika erikoista jengiä tässä skenessä liikkuu jos hupsukalta lähdetään kyselemään mikset mun kanssa tehnyt sitä ja tätä kun kerta sen ja sen kanssa kerta teit :o Ihankuin jotkut pikkumukulat ;D