Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?  (Luettu 2422 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Toinen ketju oli tyttöjen rapsaamisesta, ja tähän skeneen ei tietenkään kuulu vastaava asiakkaiden rapsaaminen, mutta kun täällä paljon on munkin asiakaskuntaa, niin ajoittain törmään hieman ristiriitaisiin ajatuksiin aiheesta.

Jos asiakas täällä ei millään tavalla tuo esille että olisimme koskaan tavanneet, tai tapaaminen olisi tulossa, niin silloin tietysti tytön puolelta asiaa ei ole myöskään ok tuoda julkisesti esille.

Mutta miten sitten kun asiakas täällä tuo tavalla tai toisella ilmi että on tavannut tytön tai hehkuttaa tapaamista etukäteen tms.
Onko siihen keskusteluun sitten aina ok tytön lähteä sen jälkeen mukaan, kun asiakas on ensin tuonut esille että käy/käynyt juuri sillä tietyllä huoralla?

Mulle on välillä tullut fiilis, että jotkut on saattaneet hieman pahastua kun en ole heidän kommentteihin tapaamisista heti tarttunut vastaamaan, mutta tässä on usein se, että mä pelkään epäsuorasti paljastavani asiakkaasta jotain mitä hän ei halua julkiseksi.
Monilla tää on esim. tarkka paikkakunta jolla käyvät huorissa/missä asuvat. Mutta mun keikkapaikkakunnat kun taas on julkisia. Eli jos asiakas jossain "hyvä fiilis" ketjussa hehkuttaa kuinka eilinen tapaaminen oli ihana, niin mun keikkatiedoistahan käy suoraan sitten ilmi kaikille missä pikkukylässä on oltu. Siis jos vastaan siihen heti jotain. Mä pyrin aina poistamaan jälkikäteen historian näkyviltä missä milloinkin olen ollut, koska se puolestaan taas antaa vapautta yksityiskohtaisemmalle keskustelulle myöhemmin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2020, 07:25:30 »
Mä ainakin toivon, että mulle laitettaisiin yksityisviestiä, jos oon möläyttänyt tänne jotain liikaa. Ymmärrettävää, että halutaan pitää yksityisyydestä kiinni puolin ja toisin.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 05, 2020, 08:50:44 »
Tosi hyvä avaus Venlalta! Ja asia, jota oon miettinyt paljon.

Pyrin siihen, että mainitsen tiukasti vain ja ainoastaan asioita, joita asiakas on ensin itse julkisesti maininnut. Ja vielä niin, että jos asiakas vain vihjaa treffeistämme, niin se ei riitä mulle oikeudeksi mainita, että ollaan tavattu.

Asiakkaiden yksityisyys on mulle aivan super tärkeä asia. Ja tapaamisten sisällöstä en puhu eteenpäin/julkisesti. Asiakkaiden ulkomuodon tai sen, mitä on tapaamisella jonkun tietyn ihmisen kanssa tehnyt, kommentoiminen ei minusta olisi ok missään tilanteessa. Sen sijaan sellainen kevyt flirtti ("muistan hänet kivoista treffeistä  ;)") ihmisen kanssa, joka on tehnyt minusta julkisen rapsan tai muuten selkeästi ilmaissut tavanneensa just minut, on minusta ok, kunhan pitää kielen keskellä suuta.  :)

Tässä on myös just se sama aspekti, kuin tyttöjen rapsaamisessa. Yksi yksityiskohta ei ehkä tee kenestäkään tunnistettavaa, mutta jos yksityiskohtia on tarpeeksi, tunnistettavuus helpottuu.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 05, 2020, 10:19:36 »

^

Tosi hyvä pointti että jonkun tietyn yksityiskohdan kertominen ei sinällään ehkä ketään paljasta mutta jos niitä yksityiskohtia tulee ilmi kumulatiivisesti vähän sieltä vähän täältä niin niistä voi sitten rakentaa tunnistettavan kuvan...

Hmm... toinen asia nousi mieleen. Mites sitten tilanne että tapaaminen ei olisi ollut "kiva" sun mielestä mutta jotenkin tulee ilmi muuta kautta yleiseen tietoon että tapaaminen on tapahtunut?

Siis kommentoisitko silti että oli kivat treffit? Vai olisit hiljaa? Vai kommentoisit jopa ettei ollu kivat treffit? Vai kommentoisit vain hyvin epämääräisesti jotain neutraalia? Hmm..Varmaan tapauskohtainen...🤔🤔 mutta ajatusleikkinä... 😊


 
Amator

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 05, 2020, 11:32:20 »
Jos nyt joku raportoi on ihan ok kiittää(jos siltä tuntuu), mutta muuten on parempi olla suu supussa.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 05, 2020, 12:05:40 »
Musta saa kertoa sen, että mulla on iso muna.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 05, 2020, 15:55:31 »
Musta saa kertoa sen, että mulla on iso muna.
Itse kerron sen siten, että "taisi olla hupakolla jo pitkä turnaus alla, kun munaa sai työntää vain ihan vähän sisään."

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 05, 2020, 16:23:42 »
Jos olen kirjoittanut rapsan tai muuten kertonut tavanneeni jonkun, on ok sanoa jotain missä käy ilmi että tosiaan tavattiin. Mitään tietoja ulkonäöstä, tai siitä mitä olen sanonut tai mitä tapaamisella on tehty en halua kerrottavan mihinkään.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #8 : Maaliskuu 06, 2020, 12:55:57 »

Hmm... toinen asia nousi mieleen. Mites sitten tilanne että tapaaminen ei olisi ollut "kiva" sun mielestä mutta jotenkin tulee ilmi muuta kautta yleiseen tietoon että tapaaminen on tapahtunut?

Siis kommentoisitko silti että oli kivat treffit? Vai olisit hiljaa? Vai kommentoisit jopa ettei ollu kivat treffit? Vai kommentoisit vain hyvin epämääräisesti jotain neutraalia? Hmm..Varmaan tapauskohtainen... mutta ajatusleikkinä...
 

Tää oli vissiin mulle osoitettu kysymys...?  :)

Hmmm, tosi vaikea spekulatiivisesti kuvitella tilanne, jollaista ei ole tullut vastaan. Kun kyllä ihan oikeasti pääsääntöisesti ne tapaamiset on kivoja.  ;) ❤ Jos en oikeasti tykkäisi tästä, niin tekisin jotain muuta.

Jotta tapaaminen olisi ikävä, asiakkaan pitäisi esim käyttäytyä väkivaltaisesti/uhkaavasti/ohittaa tai kyseenalaistaa asettamiani rajoja, tms. Näin käyttäytyvän ihmisen kanssa pyrkisin lopettamaan tilanteen, enkä tapaisi uudelleen. En silti kirjoittelisi asiasta julkisesti vaikkapa tällä foorumilla.

Edelleen spekulatiivisesti ainoa tilanne, jossa mahdollisesti julkisesti harkitsisin asiasta puhumista, olisi jos näin käyttäytynyt ihminen ottaisi asiakseen vaikkapa mustamaalata minua tai valehdella minusta. Silloin saattaisin kokea tarpeelliseksi kertoa oman näkökulmani tapahtumiin.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #9 : Maaliskuu 07, 2020, 16:33:21 »
Hmm... toinen asia nousi mieleen. Mites sitten tilanne että tapaaminen ei olisi ollut "kiva" sun mielestä mutta jotenkin tulee ilmi muuta kautta yleiseen tietoon että tapaaminen on tapahtunut?

Siis kommentoisitko silti että oli kivat treffit? Vai olisit hiljaa? Vai kommentoisit jopa ettei ollu kivat treffit? Vai kommentoisit vain hyvin epämääräisesti jotain neutraalia? Hmm..Varmaan tapauskohtainen...🤔🤔 mutta ajatusleikkinä... 😊

Ilona tuossa jo kommentoikin hyvin tuota milloin tapaaminen palaveluntarjoajan näkökulmasta ei olisi ollut ok. Pitäisi tapahtua jotain sääntöjen/rajojen rikkomista, tai sitten jopa jotain joka suoraan on rikollista (varkaus, pahoinpitely, raiskaus tms.).

Rajojen/sääntöjen rikkomisesta jos henkilö itse täällä tapaamisemme toisi esille, niin mä kyllä saattaisin kommentoida sitä ettei asiat nyt menneet ihan sovitulla tavalla. Mutta tämän olen aina tuolloin myös tietysti jo keskustellut tapaamisen aikana. Eipä näistä tapaamisista paljoa kyllä toisen osapuolen kirjoittamana yleensä lukea ole saanut.
Jos jotain todella törkeää olisi tapahtunut tuon osalta, niin kirjoittaisin todennäköisesti yleisen varoituksen aiheesta tänne.

Jos joku ihan mustamaalaamismielessä sitten lähtisi suoraan valehtelemaan jotain, niin tottakai kirjoittaisin korjauksena totuuden miten asiat oikeasti menneet. Esimerkin tästä voi lukea RE:n puolelta mun rapsoista kun siellä yksi kommentoinut ettei hän saanut sitten enää vastausta viesteihinsä ja lopulta hänet oli blokattu mun toimesta. Tämä täysin totta, mutta sellainen seikka tuolta herralta vain unohtui mainita että oli tehhnyt mulle oharit aikaisemmin, eikä niihin mitään selitystä koskaan kuulunut, joten tälläiset tapaukset mulla tosiaan menee blokkiin. Ja kyllä, tuon seikan myös julkaisin koska hän aloitti kommentoimalla kommunikaation puutetta. Muuten en todennäköisesti olisi asiasta sen enempiä julkisesti kirjoitellut.

Jos sitten jotain vakavampaa (=rikos) olisi tapahtunut, niin julkaisisin ihan kaiken joka ikisessä mahdollisesa paikassa varoituksena ja heti kun mahdollista. Joo joo, ei oo sallittua jne., mutta mua ei pätkääkään siinä vaiheessa jonkun varkaan/raiskarin/pahoinpitelijän oikeudet kiinnosta. Paljon tärkeämpää on saattaa varoitus mahdollisimman laajan yleisön tietoon nopeasti joka taas voi jakaa sitä eteenpäin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #10 : Maaliskuu 08, 2020, 10:53:29 »
Avaukseen: Jos joku palveluntarjoaja jostain syystä tulee maininneeksi että ollaan tavattu, niin se on ihan ok. Mitään sellaista en kuitenkaan koskaan odota, vaikka olisin rapsannutkin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 08, 2020, 10:58:48 »
Oliko vanhalla saitilla ketju "rapsaa turska" tai joku vastaava? Itse voisin kuvitella lukevani jonkun hupakon kirjoittaman rapsan samoilla ehdoilla itsestäni kuin hupakon rapsaamisesta ;D

Moni turska tekee tätä hyvinkin korkeiden kaulusten takana piilotellen joten ihan ymmärrettävää ettei välttämättä halua minkäänlaista huomiota itseensä.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä ok kirjoittaa/tuoda esille asiakkaista ja tapaamisista?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 08, 2020, 11:03:41 »
Itse en kerro koskaan nimiä enkä nimimerkkejä joita olen tavannut.

Siinä tapauksessa kerron jos mua ja liiketoimintaani vahingoitetaan, yrityskin on peruste varoittamiseen. En onneksi ole joutunut tätä tekemään 23 vuoden aikana kun vain pari kertaa.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.