Tapasin tämän kaunottaren Kampissa muutama päivä sitten. Aloitimme viestittelyn, joka oli erittäin mielenkiintoista. Tyttö kertoi, että 30 minuuttia maksaisi 150 euroa ja tunti 250 euroa. Päätin ottaa tunnin.
Hän antoi ajo-ohjeet, ja ei kulunut kuin hetki, kun olin jo ovella. Oven avasi aivan täydellinen ladyboy – juuri niin kuin kuvissa, ellei jopa parempi. Raha vaihtoi omistajaa, ja lisäksi tarjolla oli suihku ja puhdas pyyhe. Herrasmiehenä peseydyin, sillä se helpottaa petihommia.
Tyttö odotti sängyllä yllään seksikkäät alusvaatteet. Hieroimme hetken toisiamme, minkä jälkeen sain pientä käsihoitoa. Sitten hän laittoi kondomin paikoilleen ja alkoi imeä hanakasti. Tässä vaiheessa olin jo melkein tulossa, mutta pidättelin. Hetken päästä tyttö oli nelinkontin, ja minä nuolemassa hänen peppuaan. Sitten työntyin sisään ja työnsin hanakasti. Orgasmi tuntui taivaalliselta.
Tyttö viimeisteli itsensä käsin, ja minä hymyilin tyytyväisenä. Lopuksi juttelimme hetken, minkä jälkeen kävin suihkussa, puin vaatteet, halasin häntä ja annoin pari pusua poskelle ennen kuin lähdin.
Erittäin hyvä kokemus! Vaikka ladyboyt eivät aina ole paras vastine rahalle, Malihka ei jätä kylmäksi. Iso suositus – menen varmasti uudestaan pian. Kiitos, Malihka! 😘