Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?  (Luettu 4417 kertaa)

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« : Helmikuu 29, 2020, 09:16:11 »
Ei ehkä foorumiaktiivien lempiketju, mutta tällaisiakin pohdintoja saattaa joskus käydä mielessä. Oletko joskus miettinyt tämän rakkaan harrastuksen lopettamista ja miksi? Vai onko seksinosto kuin juna, joka vie mennessään eikä sitä pysäytä mikään. Sana on vapaa.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #1 : Helmikuu 29, 2020, 09:55:37 »
Olen ollutkin muutamaan otteeseen jo sivussa, mutta aina olen palannut "harrastuksen" pariin kun siviilissä asiat ovat muuttuneet.

Muutenkin on tullut mietittyä lopettamista varsinkin huonojen kokemusten(palvelut,oharit) jälkeen, mutta sitten on aina tullut vastaan joku tajuttoman ihana tyyppi joka on palauttanut uskon tähän uudestaan ja taas mennään.

Herra yksin tietää pitkäänkö vielä, mutta tietenkin maaliviiva alkaa olla jo lähempänä kuin aloitus.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 29, 2020, 10:04:11 kirjoittanut Fireman82 »

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #2 : Helmikuu 29, 2020, 10:09:46 »
Ei ole käynyt mielessä pitkään aikaan. Toki luovia  useamman kuukauden taukoja on tullut, kun on tavallisessa elämässä on tullut vastaan lupaava nainen, mutta pettymyksiksi ovat osoittautuneet loppujen lopuksi alun toiveikkuudesta huolimatta.

Harrastuksen alussa tuli kokeiltua, onko parempi vaihtaa leidi joka kerta vai suosia samaa. Kun noita keskinkertaisia tapauksia osui kolme putkeen. Silloin harkitsin lopettamista. Tai oikeastaan silloin päädyin vakkarin suosimiseen, joka oli hyvä ratkaisu.

Hyvä vakkari on kaikki mitä tarvitsen. En kaipaa parisuhteen nurjia puolia, ja arvostan omaa vapautta. Saan tehdä mitä lystään eikä minun tarvitse tehdä kompromisseja, tai sietää jonkun ajan vuoksi ääliömäisiä sukulaisia tai anoppia sun muita verenpainetta nostavia tekijöitä.

Ja vaikka Bideet ja Bajamajat kieltäisi koko harrastuksen, en sitä lopeta.

Ainostaan jos heppi lopettaisi toimimasta ja lääkäri kieltäytyisi sinisiä nappeja määräämästä, silloin kai olisi pakko olla ilman.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 29, 2020, 10:16:29 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #3 : Helmikuu 29, 2020, 10:59:14 »
Lopetin joksikin aikaa vuosituhannen vaihteessa. Venäläinen ja virolainen mafia olivat jakaneet Suomen kahtia. Huorat olivat paritettuja ja laatu oli kamala. Valitseminen oli lähes mahdotonta, koska kontakti perustui kahden rivin lehti-ilmoitukseen. Saattoi sekin vaikuttaa, että olin itse vielä kohtuullisen nuori eli kolmekymmenen plussana sain vielä törötisuisilta parikymppisiltä blondeilta ilman rahaakin jos jaksoin nähdä vaivaa.

Onneksi poliisit hajottivat liigat. Toivottavasti emme palaa koskaan noihin aikoihin.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 29, 2020, 11:02:08 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0038

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #4 : Helmikuu 29, 2020, 11:02:41 »
Lordi tyhjensi pajatson. En myöskään tarvitse mitään muuta kuin loistavan vakkarini. Se, että olen jopa rakastunut vakkariini, ei haittaa meitä kumpaakaan. Sehän on vain ultimate-versio GFE:stä. Hyväksyn sen, että hänellä saattaa silloin tällöin olla muita hoitoja niinkuin mullakin vaikka väittääkin olevan tällä hetkellä yksityishutsuni. Heh... viimeksi sanoi, että pitää mieluummin yhden hyvän miehen kuin viisi huonoa... Se oli aika kova kohteliaisuus huoralta...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #5 : Helmikuu 29, 2020, 16:41:43 »
Ei ole tullu kyllä mieleen. Mitä sitä hyvästä harrastuksesta luopumaan ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #6 : Helmikuu 29, 2020, 18:58:02 »
Tää on mulle vielä niin uusi harrastus, että päinvastoin tahtoisin tehdä tätä vain enemmän. Jos raha ei olisi esteenä, kävisihän sitä mielellään hupakoissa vaikka joka päivä.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #7 : Helmikuu 29, 2020, 19:03:35 »
Ei ole tullu kyllä mieleen. Mitä sitä hyvästä harrastuksesta luopumaan ;D

Just näin. Mitä sitä sitten tekisi?? Laittaisi rahat johonkin turhaan, esim ryyppämiseen😁. Tää harrastushan on suorastaan pelastus...

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #8 : Helmikuu 29, 2020, 19:06:31 »
^Jotkut tykkää golfista, toiset purjehduksesta ;D Mut niitä typeriä harrastuksia riittääkin.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #9 : Helmikuu 29, 2020, 19:11:28 »
^
Jatketaan me vain panemisella, ainakin ymmärretään hyvän päälle...golfaaminen..phy🤮

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #10 : Helmikuu 29, 2020, 19:18:23 »
^Miehisistä harrastuksista miehisintä💪
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15406
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #11 : Maaliskuu 01, 2020, 07:26:37 »
Toistaiseksi en ole nähnyt siihen olevan mitään syytä.
Maksullisessa seksissä saan ostaa sitä mitä ihan itse haluan ja nähdä niitä tyttöjä keitä ihan itse haluan.
Siviiliseksi on joskus velvollisuutta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 01, 2020, 07:43:01 »
Ei tulisi mieleenkään lopettaa tätä harrastusta.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #13 : Maaliskuu 01, 2020, 10:09:54 »
Viidellä vuosikymmenellä harrastettuani voin jo myöntää, että ura on jo kääntynyt ehtoopuolelle. Kaikenlaista on tullut nähtyä jo koettua, myös harrastuksen vähemmän valoisat puolet. Hyviä tapaamisia on toki ollut paljon, aivan viime aikoinakin.

Vuosikymmenten aikana olen pitänyt lukemattomia taukoja. Elämässä on monta maksuseksiä tärkeämpääkin asiaa, esimerkiksi muutaman parisuhteen vuoksi harrastus on vain jäänyt, välillä vuosiksikin.

Pari traagisempaa tapahtumaa mieleisilleni palveluntarjoajille ovat ainoat kerrat kun olen lopettamista oikeasti harkinnut. Päätös on kuitenkin edelleen tekemättä. Lopetushan kuitenkin tulee meille kaikille sitten aikanaan.

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #14 : Maaliskuu 03, 2020, 00:14:01 »
Eipä ole toistaiseksi tullut mitään syytä vastaan, joka olisi edes sekunnin murto-osaa saanut minua harkitsemaan ostamisen lopettamista.

Päinvastoin, vietin tänä aamuna kaksi tuntia uuden tuttavuuden, aivan ihanan avainlippu-hupsukan, kanssa. Tämä neito taas kerran vain vahvisti näkemystäni siitä, että tämä harrastus on jokaisen siihen uppoavan euron arvoista.
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa PekkisB

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #15 : Maaliskuu 03, 2020, 17:29:41 »
Taukoja voi olla mielenkiinnon mukaan, mutta lopettamiseen pitäisi olla parisuhde. Eli ei ole kovin todennäköistä, että lopettaisin.
Helppohoitoinen ja sisäsiisti.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7834
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 03, 2020, 18:32:17 »
Hupakoissa käynti on mukavaa vaihtelua, josta en ole aikeissa luopua. On kiva paneskella erilaisten naisten kanssa.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5106
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #17 : Maaliskuu 04, 2020, 04:26:15 »
Itse en keksi näillä tietoa oikeastaan ainuttakaan syytä miksi sitä tämän sorttista harrastusta lopettamaan. - "Poistaa pelon, lisää röyhkeyttä." Vai miten se meni...

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1214
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #18 : Maaliskuu 04, 2020, 20:41:32 »
Jos rahat loppuvat tai panetus katoaa pysyvästi, niin sitten on kyllä melkein pakko lopettaa. Mutta niin kauan kuin seteleitä riittää leviteltäväksi ja naiset ylipäätään kiinnostavat, aion myös jatkaa tätä herrasmiesten harrastusta.

Poissa Vieras0087

  • Hero Member
  • Viestejä: 841
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Syyt lopettaa seksinosto, onko niitä?
« Vastaus #19 : Maaliskuu 04, 2020, 22:56:37 »
Viidellä vuosikymmenellä harrastettuani voin jo myöntää, että ura on jo kääntynyt ehtoopuolelle. Kaikenlaista on tullut nähtyä jo koettua, myös harrastuksen vähemmän valoisat puolet. Hyviä tapaamisia on toki ollut paljon, aivan viime aikoinakin.

Vuosikymmenten aikana olen pitänyt lukemattomia taukoja. Elämässä on monta maksuseksiä tärkeämpääkin asiaa, esimerkiksi muutaman parisuhteen vuoksi harrastus on vain jäänyt, välillä vuosiksikin.

Pari traagisempaa tapahtumaa mieleisilleni palveluntarjoajille ovat ainoat kerrat kun olen lopettamista oikeasti harkinnut. Päätös on kuitenkin edelleen tekemättä. Lopetushan kuitenkin tulee meille kaikille sitten aikanaan.

Ajattelen ja koen pitkälti samoin kuin Tibenius. Itsekin viidellä eri vuosikymmenellä kaupallista seksiä ostanut mies. Kaikella on aikansa täällä maan päällä. Eikö näin sanota Saarnaajankin kirjassa Vanhassa Testamentissa. Olen huomannut että seksuaalisuus ja seksuaaliset tarpeet muuttuvat iän myötä. Myös huoripukilla. Tulee erilaisia tarpeita. Nykyään on melkein hienointa olla martan kanssa ystäviä. Seksuaalisuuteen liittyy nykyään se kaikki läheisyys. Voi harrastaa yhdessä, puuhastella mökillä, käydä elokuvissa ja teatterissa. Keskustella kokemuksistaan ja elämästään. Seksikään ei ole enää sellaista suorittamista. Nuorempana en mistään tällaisesta henkisestä yhteydestä juuri perustanut. Olin enempi sellainen on-off mies. Pillu aina mielessä, kuten Matti Nykänen asian osuvasti tv-haastattelussa kerran ilmaisi.

Mutta en minä kyllä matkaani kadu. Monenlaisia huoramurjuja sitä on tullut maailmalla nähtyä. Pysähtyneisyyden ajan Neuvostoliitosta Kuuban Havannaan. Ja kaikkea siltä tuhansien kilometrien väliltä. Hienoja kokemuksia paljon. Toki sitten joukkoon sattuu myös huonojakin hetkiä. Mutta äkkiä ne ovat jotenkin unohtuneet, kun on vaan lähtenyt kohti uusia seikkailuja. Nuorempana sairastin varmasti jonkinlaista seksiaddiktiota. En sitä silloin ymmärtänyt. Eikä sellaisesta mitään puhuttu. Luulin vaan, että olen lukenut liikaa Henry Milleriä. Minulla oli omituinen päähänpinttymä käydä nussimassa kaikki ystävieni ja kavereideni vaimot sekä tyttöystävät. Ja menestyin siinäkin aika hyvin, koska olin supliikeissani sangen taitava ja ovela. Nyt sellaisen muisteleminen tietenkin hävettää.

Kummasti olen kyllä maailmalla nussimisistani selvinnyt ilman suurempia onnettomuuksia. Olen kyllä aina yrittänyt kohdella huoria ja sutenöörejä hyvin, reilusti ja kunnioittavasti. Ehkä se on niin, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaankin. Eniten harmittaa se, että pitkälti huoripukkeiluun kaatui avioliittoni. Ei niinkään se, että avioliitto loppui, vaan se että tulin loukanneeksi tällä touhuamisellani vaimoani niin pahasti. Kuitenkin minulle niin rakasta ihmistä ja lasteni äitiä. Mutta onneksi nämä asiat on puhuttu läpi ja sovittu.

Mitään lopettamispäätöstä en kuitenkaan aio tehdä. Asiat saavat mennä siten kuin ne menevät. Nykyään olen löytänyt Prahasta tämän massage-palvelun, mikä niin kovasti minua miellyttää. Ja kyllä varmasti tulee privoissakin vielä poikettua. Mutta kaukana ei varmasti ole sekään päivä, että matkustan Prahaan martan kanssa ja näytän hänelle sen kaiken hienon mitä Prahassa tiedän. Mutta nämä Prahan kaupallisen seksin palvelut pidän kyllä ihan omana tietonani. Jos joskus päätän ihan lopettamalla lopettaa seksin oston, niin se ihan viimeinen akti tapahtuu kyllä Barcelonassa. Aloitin seksin ostamisen nuorena ylioppilaana elämäni ensimmäisellä tuhruisellla interreililla erään  Ramblasin katuhuoran perusteellisessa opissa. Ramblasin katuhuorien persieseen kävin sitten muutamana seuraavana kesänäkin kesätöistä saamani tienestit nussimassa. Eli alussa on myös lopun siemen. Jo ihan suuresta kunnioituksesta ja kiitollisuudesta sitä Ramblasin ensimmäistä senoritaani kohtaan  :D.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 04, 2020, 23:09:14 kirjoittanut kocour »