Kertokaahan kokeneemmat karjut, oletteko käyneet koeponnistamassa naapurissa ilmoittelevaa Johanna suomalainen shemale?
-TC9K
-TC9K
Uutiset:
Transuchaser9000

Piristää muiden päivää
STT

Nauttii muiden arvostusta
PaksUkko

STT

Ei mitään faktaa, mutta tämä Johanna ei voi olla ainakaan tännekin paljon kirjoittanu Espoon keskustassa vastaanottanut Johanna. R.I.P.
Kertokaahan kokeneemmat karjut, oletteko käyneet koeponnistamassa naapurissa ilmoittelevaa Johanna suomalainen shemale?Tällä viikolla olen menossa tapaamaan Johannaa. Kertoilen sitten kokemuksiani.
-TC9K
samuel

Huikea tyyppi
Kuulostaa varsin onnistuneelta ja sinun näköiseltä setiltä!”Minun näköiseltä” kivasti ja hyvin sanottu toveri. Johanna on empaattinen persoona ja teki sessiosta osaltaan minun näköisen, tietty mun perse, munat ja koko hahmo vaikutti asiaan myös,,, vähän.
Yllätin itseni huomaamalla, että tietyt elementit tässä kiehtoo, oli sen verran sykähdyttävä rapsa. Erikoista.
Johanna ilmeisesti on kaunis ja naisellinen nainen? Näin ymmärtäisin ilmoituksen perusteella ainakin.
Makuasioita, joo, mutta valitettavasti olen kuullut joskus näissä harrastuksissa naisellisuuden sijaan törmätyn parransänkeen ja Ridge Forrester -tyylisiin leukaperiin.

Johanna on vanha tuttu jo SO:n ajoilta, ei ole vartalo muuttunut vuosien saatossa kuin entistä parempaan suuntaan. Todellista shemalien aatelia.Just ❤️ Olen 58v ja hän sanoi olevansa samaa ikää, reilu 40v ajattelisin, mutta kaippa sitten on vanhempi kun kertoili 90-luvun jutuista mitä pervoiluun tulee.
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
P.S. Mikä on SO ?
Musketööri
Kelpo kaveri