Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Donalt Trump  (Luettu 54476 kertaa)

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Donalt Trump
« Vastaus #680 : tänään kello 08:19:46 »
^ Otti selvästi Bidenilta mallia. Hän näytti mallikkaasti loppusuoralla että ei omia sukulaisia voi linnaan laittaa. Vaikka tämä herra ei Trumpille sukua olekaan kuin ehkä henkisesti.

Pääsevät tekemään businesta  :headbang:

Haluaisin perustelut että mistä suurista rikoksista Donald Trump on tuomittu?
Lisäystä sen verran ja korjatkaa jos olen väärässä. Trump tuomittiin kolmesta rikoksesta mutta ei joutunut maksamaan edes sakkoja. Oli niin tai näin mutta haluaisin tietää nämä suuret rikokset joista hänet on tuomittu?
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Johannyton

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #681 : tänään kello 11:01:31 »
Tonaltti on ihan lähiaikoina viimeisellä tuomiolla
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011663282.html

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #682 : tänään kello 11:54:53 »
Trumpilla ollut taas vapinat päällä. Omasomen saldo eiliseltä: Obama russiahoaxin takana ja maanpetturi, Tammikuun 6 tapahtumat oli Nancy Pelosin suunnitelma, kaikki somalit ja Ilhan Omar on kartoitettava, Gavin Newson on kavaltanut avustusrahoja, Soros rahoittaa ja radikalisoi nuoria Yhdysvaltain tuhoamiseksi, Elon Musk pelasti vuoden 2024 vaalit estämällä operaation Serbiasta ja tämän takia demokraatit on huolissaan Trumpin Venezuela-kampanjasta sillä Sorosen globalistit toimivat sieltä käsin, Bidenin hallinto pyysi että Venezuelasta laivataan Tren de Araguan jengiläiset jenkkeihin.

Trumpanssien mielestä varmaan täyttä faktaa.
woke, suvakki, antifa, intersektionaalisuus

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #683 : tänään kello 12:20:26 »
^ Vaikka olet kyvytön keskustelemaan keskustelufoorumilla ja perustelemaan edes yksinkertaisia asioita kuten "mistä suurrikoksista Trump on tuomittu" niin voisitko edes yrittää keskustella asiallisesti ja jättää nimittelyt pois? Mikäli et, saanko iskeä samalla mitalla vai painatko pbr nappia?
« Viimeksi muokattu: tänään kello 12:25:04 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #684 : tänään kello 14:26:22 »
^ Kyllä kelpaa.

Teron kommentointiin en enempää ota kantaa, mutta se, että Trump valehtelee jatkuvasti ja esittää perättömiä syytöksiä poliittisia vastustajiaan kohtaan on kaikkien tiedossa. Myös MAGA-väen. Samoin se, että hän syyllistyi väkivaltaisen vallankaappauksen yritykseen.

Eri näkemyksiä on vain siitä, onko hänen toimintansa ok.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 14:28:10 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #685 : tänään kello 14:30:22 »
^ Kyllä kelpaa.

Teron kommentointiin en enempää ota kantaa, mutta se, että Trump valehtelee jatkuvasti ja esittää perättömiä syytöksiä poliittisia vastustajiaan kohtaan on kaikkien, tiedossa. Myös MAGA-väen. Samoin se, että hän syyllistyi väkivaltaisen vallankaappauksen yritykseen.

Eri näkemyksiä on vain siitä, onko hänen toimintansa ok.
Noniin, itseasiassa moneenkin kohtaan mitä tuossa nyt tuot ilmi on täysin päinvastaisia todisteita muistaakseni youtube tarjoaa Chris Tuckerin podcastia ja dokumenttia.

Ongelma on usein siinä että oikealla olevalle kelpaa vain todisteet jotka ovat oikealta ja vasen näkee vain vasemman.

Itse olen katsonut keskelle ja huomannut että ainakin 30% mitä vasen selittää on juuri sitä kuuluisaa "mutua". Sama oikealla.  Ihan yhtä kieroja.

Totuus ei ole koskaan oikealla tai vasemmalla ja mollemmilla puolilla tehdään käsittämättömiä, hirveitä tekoja.

Se mitä vasemmalta en näe on "itsekritiikki" oikealta olen nähnyt sen joeyt, pekonen ja minä. Muutamia lainatakseni. Taitavat tässäkin ketjussa Trumpista negatiivista puhua.

Missä on vasemman kritiikki vasemmalle esimerkiksi politiikka ketjussa?

Minä meinasin Marinin aikana mennä vasemmalle....sitten huomasin että nämä ovat täydellisiä ihmisiä ja heitä minä eniten pelkään. Oikealta löytyi virheitä tekeviä ihmisiä....eli pysytään täällä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:33:11 kirjoittanut Heikki Koo »
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #686 : tänään kello 14:50:53 »
En tiennytkään, että koomikko ja näyttelijä  Chris Tucker tekee jotain poliittista podcastia. Sen tiesin, että FOX:illa valheita ja salaliittoteorioita syvän päädyn MAGA-väelle levittää venäjämielinen juontaja Tucker Carlson.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #687 : tänään kello 14:57:16 »
En tiennytkään, että koomikko ja näyttelijä  Chris Tucker tekee jotain poliittista podcastia. Sen tiesin, että FOX:illa valheita ja salaliittoteorioita syvän päädyn MAGA-väelle levittää venäjämielinen juontaja Tucker Carlson.
Meni nimet sekaisin.

Perusteluja kiitos.

Ja tiesitkös että podcastiä ei tehdä yksin.  Siinä on vieraita mukana.

Ainiin,  anteeksi,  unohdin. Kaikki on nyt Tuckerin syytä. Olet oikeassa. Ei tarvitse perustella.  Pidä kaasu vaan pohjassa!

Itse olen mieheltä nähnyt monta kymmentä asiaa joissa vaatii oikealta päitä vadille. Sellaista se on kun tähtää totuuteen  :headbang: Voi nähdä omassa laumassa vikaa.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 15:00:23 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #688 : tänään kello 15:01:22 »

Tämä tosiaan oli ihan uusi tieto.

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #689 : tänään kello 15:04:29 »

Tämä tosiaan oli ihan uusi tieto.
Hyvä että sain olla avuksi  :inlove:
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #690 : tänään kello 15:37:37 »
Tucker Carlson ja Carlsonin valheet Capitolin hyökkäykseen liittyen.

https://www.factcheck.org/2023/03/explaining-the-missing-context-of-tucker-carlsons-jan-6-presentation/

Trumpin osalta syytteet kerittiin nostaa, mutta asia jäi kesken. Asiaan palataan aivan varmasti kunhan ukko on saatu pihalle virastaan. Tätä menoa siihen ei kovin kauaa edes kulu aikaa.

« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:31:16 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #691 : tänään kello 16:20:53 »
^ Tuota noin... et kyllä ole poliittisesti keskellä, kuten aiemmassa kommentissasi vihjaat, vaan todella syvässä päädyssä, jos jakelet täällä vakavalla naamalla Tucker Carlsonin juttuja.
Tucker Carlsonin on lukuisissa faktantarkistuksissa todettu puhuvan potaskaa ja levittävän valheellisia salaliittoteorioita. Niiden jakaminen täällä ei ole ihan asiallista. Jos lähdekritiikin perusteet eivät ole hallussa, niitä on syytä vähän opetella.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:24:23 kirjoittanut ThomasDundee »

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #692 : tänään kello 16:29:07 »
^ Tuota noin... et kyllä ole poliittisesti keskellä, kuten aiemmassa kommentissasi vihjaat, vaan todella syvässä päädyssä, jos jakelet täällä vakavalla naamalla Tucker Carlsonin juttuja.
Tucker Carlsonin on lukuisissa faktantarkistuksissa todettu puhuvan potaskaa ja levittävän valheellisia salaliittoteorioita. Niiden jakaminen täällä ei ole ihan asiallista. Jos lähdekritiikin perusteet eivät ole hallussa, niitä on syytä vähän opetella.
Eli jos katson Tuckerin podcastia niin en voi olla keskellä? Mitä en tosiaan ole.

Tiesitkös että katson paljon muutakin.  Et. Nyt  tiedät. Tällä logiikalla " jos joku on samaa mieltä kuin Lifti niin hän on oikealta ja ei todellakaan tähtää keskelle "

Videon laitoin vastauksena Terolle.

Ja siis minä olen umpi n a t s i. Silti sen totuuden yritän löytää keskeltä.

Pitääkö teille julkaista lista jonka vasemmalla olevat hyväksyy että ok toi on keskellä.

Teidän kanssa on jokseenkin vaikea keskustella kun tartutaan johonkin yhteen ihmiseen. Edelleen esimerkiksi Carlsonin vieraana on ihmisiä laidasta laitaan.  Toistan,  hänellä on vieraita. Hän ei puhele yksin Hitlerin kuvalle joka roikkuu seinällä.

Muistaakseni en ole väittänyt olevani keskellä.  Minulla on jälleen tunne että sanoja tungetaan suuhuni. Olen jo monessa ketjussa sanonut. Minä olen n a t s i ja Nick Fuentes is GOD
« Viimeksi muokattu: tänään kello 16:40:09 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #693 : tänään kello 16:50:21 »
Olen jo monessa ketjussa sanonut. Minä olen n a t s i

Uskotaan. Ei sitä tarttee jankuttaa.

Poissa Ahmattilainen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #694 : tänään kello 16:52:37 »

Aika ahdaskatseista on elämä, jos ei näkisi erilaisia näkemyksiä, lukisi erilaisia uutisia, lukisi erilaisia kirjoja.. Jos esimerkiksi tukeutuisi omissa ajatuksissaan ja kirjoituksissaan toistamaan jonkun espoolaisen vihreän liiton poliitikon ajatuksia Uudessa Suomessa totuuksina, on aika hukassa tiedon valtatieltä.
"Faktantarkistajia" löytyy joka tönöstä. Olisi hyvä oppia näkemään "metsääkin puilta".
"Tuhma setä"

Poissa Teroterava

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #695 : tänään kello 16:56:53 »
^eli sulla ei ainakaan ole mitään hajuakaan, että kuka tai minkälainen ihminen on Tucker Carlson? Onko ahdaskatseista olla uskomatta valheita ja salaliittoteorioita? Onko ahdaskatseista olla uskomatta venäjämielistä propagandaa?

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #696 : tänään kello 16:58:06 »
Olen jo monessa ketjussa sanonut. Minä olen n a t s i

Uskotaan. Ei sitä tarttee jankuttaa.
Jos luet krokotiilimiehen kirjoituksen niin ei se ole selvä asia.  Oliko sinulla muuta?
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
« Vastaus #697 : tänään kello 17:03:27 »

Aika ahdaskatseista on elämä, jos ei näkisi erilaisia näkemyksiä, lukisi erilaisia uutisia, lukisi erilaisia kirjoja.. Jos esimerkiksi tukeutuisi omissa ajatuksissaan ja kirjoituksissaan toistamaan jonkun espoolaisen vihreän liiton poliitikon ajatuksia Uudessa Suomessa totuuksina, on aika hukassa tiedon valtatieltä.
"Faktantarkistajia" löytyy joka tönöstä. Olisi hyvä oppia näkemään "metsääkin puilta".
Sanos muuta.  Tucker haastatteli videolla sellaista miestä jolla oli valtuudet tutkia capital riotsin tapahtumia.  Video poistettiin tästä ketjusta koska vasemmalla oleva henkilö sanoi sitä salaliitoksi, syvä pääty tai vale tai mitä ikinä pbr napissa syyksi sanoi. Moderointi lähti heti mukaan. Ei mitään faktan tarkistusta.

Aikamoinen taktiikkaa vasemmalla.  Ole hiljaa tai me hiljennetään sinut.

Saako Shawn Ryan podcastista laittaa linkkejä? Voin kertoa kuka siinä on vieraana ja vasen laita voi kaksi vuorokautta miettiä antaako minulle luvan.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:11:24 kirjoittanut Lifti »
Nick Fuentes is GOD ❤️

Poissa ThomasDundee

• Sr. Member
« Vastaus #698 : tänään kello 18:44:56 »

Ja siis minä olen umpi n a t s i.
Muistaakseni en ole väittänyt olevani keskellä.  Minulla on jälleen tunne että sanoja tungetaan suuhuni. Olen jo monessa ketjussa sanonut. Minä olen n a t s i ja Nick Fuentes is GOD

Asia selvä.

Poissa Ahmattilainen

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #699 : tänään kello 19:11:00 »
^eli sulla ei ainakaan ole mitään hajuakaan, että kuka tai minkälainen ihminen on Tucker Carlson? Onko ahdaskatseista olla uskomatta valheita ja salaliittoteorioita? Onko ahdaskatseista olla uskomatta venäjämielistä propagandaa?

Onko kaikki painettu ja puhuttu teksti totta? Ei minun mielestäni ainakaan. En ole perehtynyt herran tuotantoon. Mutta, kun nyt on niin mahdoton meteli syntynyt,  voisin katsoakin  Ei lukenisesta tai videon katsomisesta varmaan tartu salaliittoteoriavirus.
Avarakatseisuutta on nähdä asioita eri perspektiivistä. Ei kaikkea pidä uskoa tai edes hyväksyä. Mutta videolinkkien ja eri mielipiteiden poisto on turhamaisuutta, jos on eri mieltä niistä. Arvostella totta kai saa.
"Tuhma setä"